Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Amersfoort ligt momenteel in een scheur.
Is iedereen in Amersfoort dik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsje
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehoudenquote:
Maar het was wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehouden
quote:
Jij staat weer op m'n shitlist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Ja.quote:
Verschrikkelijk druk, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar druk om maakt.
Jij stond als gewone user met stip op de mijnequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij staat weer op m'n shitlist.
[..]
Ja.
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?
Maar GGMM wel de reet van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Happel is niet het gezicht van Amersfoort hé.
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd benquote:
Ik kom hier te weinig om een shitlist te hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.
Mooi volks zooitje in het Soesterkwartierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Rens gaat straks huilen in je DM-box.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Ach, over 3 weken rinkelt de kassa voor Ajax.
Davy is best aardig, je moet alleen geen discussie met hem aangaan. Eigenlijk moet je het helemaal niet met hem over voetbal hebben. Dan gaat hij de discussie uit de weg met schijtirritante bijdehandte opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
Rens is altijd aan chillen in de lobby of aan het rellen bij Heerenveen dus ik snap de vergelijking nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Schijnen alleen ploegen uit de Champions League te kunnen loten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Sjeng?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
Schalken?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Gaat het hier eigenlijk wel eens ooit echt ergens over?
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ben 1x bijna geweigerd:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd ben
Jazeker, wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 1x bijna geweigerd:
Bouncer: 'Alleen voor leden vandaag jongens.'
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Bouncer: 'Oh ok loop maar door...'
Kankerhoeren dus. Leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
Tja, al die negers lijken dan ook op elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft alleen al door dit topic een hit of 141.000 gehad zo vaak werd het gepostquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheld
Dan mag je als Ajacied wel vast de vlag uit hangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
Kan er nog steeds om lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft alleen al door dit topic een hit of 141.000 gehad zo vaak werd het gepost
Ik ookquote:
OOOOOHHHH!quote:
10 miljoen weer binnenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan mag je als Ajacied wel vast de vlag uit hangen
Ze kunnen die hele voorronde beter afschaffen en een ticket geven dat rechtstreekse plaatsing voor de EL geeft.
Als je 2 wedstrijden moet en dan ook tegen clubs van dat kaliber heb je toch nauwelijks een kans.
Die schoenen, godsammequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ookSamen met dat schoolreis filmpje en die schoenen
Godverdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ookSamen met dat schoolreis filmpje en die schoenen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 miljoen weer binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat als PSV Zulte verslaat en de volgende ronde haalt, dat ze dan sowieso al 4 miljoen cashen.
Mochten ze willen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat als PSV Zulte verslaat en de volgende ronde haalt, dat ze dan sowieso al 4 miljoen cashen.
Jawel. Dat twitterde die Rik Elfrink. Schijnt dat de playoffs voor de CL ook al behoorlijk geld opleveren.quote:
Zou me echt verbazen, want als je eruit geflikkerd wordt speel je nog steeds de G-variant van Europees voetbal...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jawel. Dat twitterde die Rik Elfrink. Schijnt dat de playoffs voor de CL ook al behoorlijk geld opleveren.
quote:
Nee, voor onze tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
Zitten de moderators van voetbal ook in deze film:
Toen die film werd gemaakt waren wij nog niet eens geboren...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
*Schok schok schok*quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Ligt aan je computer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Is net je stream met voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Schok schok schok*
Good busy, knul.
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet je weet het nu.
Bij een jubileum moet je wel trakteren he.
Dat stukje met die schoenen is toch het mooiste.quote:
Ga je zondag nog naar De Kuip ouwe reus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...
Grappigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Elan het volgende:
Nee, zit in de Roompot met familie dit weekend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga je zondag nog naar De Kuip ouwe reus?
Dat is toch een skere variant van centerparcs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zit in de Roompot met familie dit weekend.
Ohja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Notes en bans, jouw feestje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige dat ik hier kan uitdelen zijn notes...
Wedstrijden van Feyenoord tegen Twente zijn toch altijd bagger, je mist niets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch een skere variant van centerparcs?
Nee, superluxe juist. Huisje met sauna en whirlpool en stuff.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden van Feyenoord tegen Twente zijn toch altijd bagger, je mist niets.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, superluxe juist. Huisje met sauna en whirlpool en stuff.
Ja wat is het nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja.
Die huisjes zijn echt enorm smerig.
Gelijkspelletje denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Don gaat vast niet in een paupertoko zitten met zijn Evoque voor de deurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax-Rkc is je enige wedstrijd tot nu toe geweest toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |