Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel Amersfoort ligt momenteel in een scheur.
Is iedereen in Amersfoort dik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behalve GGMM, die eet rustig waarschijnlijk weer een ijsje
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehoudenquote:
Maar het was wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er wel vorig jaar rond deze tijd een dikke hand aan over gehouden
quote:
Jij staat weer op m'n shitlist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Ja.quote:
Verschrikkelijk druk, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar druk om maakt.
Jij stond als gewone user met stip op de mijnequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij staat weer op m'n shitlist.
[..]
Ja.
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stond als gewone user met stip op de mijne
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb jij ooit op een zwarte lijst gestaan als rasechte knuffelneger?
Maar GGMM wel de reet van Amersfoort.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, Happel is niet het gezicht van Amersfoort hé.
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd benquote:
Ik kom hier te weinig om een shitlist te hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |