Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg was ik ook weer niet.
Mooi volks zooitje in het Soesterkwartierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dik, dom en een beetje te agressief.
Rens gaat straks huilen in je DM-box.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Ach, over 3 weken rinkelt de kassa voor Ajax.
Davy is best aardig, je moet alleen geen discussie met hem aangaan. Eigenlijk moet je het helemaal niet met hem over voetbal hebben. Dan gaat hij de discussie uit de weg met schijtirritante bijdehandte opmerkingen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
De enige user die voor de SC op mijn shitlist stond, was Davy.
Rens is altijd aan chillen in de lobby of aan het rellen bij Heerenveen dus ik snap de vergelijking nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je was op bepaalde momenten een slimmere variant van Rens.
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Schijnen alleen ploegen uit de Champions League te kunnen loten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Is al bekend tegen wie ze dan loten als ze doorgaan of is daar nog niets over te zeggen?
Sjeng?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
Schalken?quote:
Neen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Gaat het hier eigenlijk wel eens ooit echt ergens over?
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ben 1x bijna geweigerd:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs vaker aan de deur geweigerd ben
Jazeker, wat dacht jij dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben 1x bijna geweigerd:
Bouncer: 'Alleen voor leden vandaag jongens.'
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Bouncer: 'Oh ok loop maar door...'
Kankerhoeren dus. Leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
Tja, al die negers lijken dan ook op elkaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn mattie: 'Ja maar wij staan geboekt om op te treden straks, we zijn Replay.'
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang over ziektes als kanker gegaan en over hoeren enzo maar tegenwoordig gaat het nergens meer over nee
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft alleen al door dit topic een hit of 141.000 gehad zo vaak werd het gepostquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankahhoeruh neuke nooit meer werrekuh voor da cheld
Dan mag je als Ajacied wel vast de vlag uit hangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lyon en Zenit 'gewoon' hun ding doen. Moeten ze tegen Arsenal, Zenit, Schalleke, Lyon of AC Milan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |