Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die man verdient wel lekker cashmoney daar. Maarja, racistisch kankerland is het wel.
Is 't je mattie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldGa aankomend jaar een weekendje op bezoek bij hem dus ben benieuwd
Je gaat je wel vermaken daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet vaak 2 of 3 maanden wachten op zijn geldGa aankomend jaar een weekendje op bezoek bij hem dus ben benieuwd
Jupquote:
Ik vermaak me altijd wel, alleen jammer dat ik de enige blanke ben in een groep negers dan maar misschien denken ze wel dat ik een slavenhandel ben begonnen ofzoquote:
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.quote:
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapperquote:
haha oke dan blijf ik het doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.
Ik heb direct W4 gedaan terwijl ik geen scc had eerst. Raar dat jij dan geen kaart krijgt, terwijl ik nog later was volgens mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel W4 en W1. Je kon maar 2 keuzes opgeven
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is maar goed dat je ''tyron hier'' eronder zet, anders dacht ik dat de jostiband langs kwam.
Hey!quote:
Dit is niet grappig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je security is. Beetje interessant doen, beetje geld uitgeven en die wijven komen vanzelf. Welke stad woont hij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel, alleen jammer dat ik de enige blanke ben in een groep negers dan maar misschien denken ze wel dat ik een slavenhandel ben begonnen ofzo
Van voor 1994?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapper
Past goed tussen al dat volk in De Kuip.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?
Daverend succes was dat ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ken hem al jaren van voor ie nog bij Ajax ging spelen en dus ook ver voordat ie bekend werd als rapper
net buiten razgradquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het je security is. Beetje interessant doen, beetje geld uitgeven en die wijven komen vanzelf. Welke stad woont hij?
Ja, prima. Beetje moe, maar mag niet klagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |