Heerlijke avonden ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daarna jonko poffen en rustig Keiz baby luisteren
Nee vriend van mijn broer kan misschien niet, dus dan mag ik op zijn seizoenskaartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je komt niet zonder beveiliging in de buurt van Happel?
Nadal?quote:
Hoer van Amsterdam of Hamburg, veel zal het niet schelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Van der Vaart toch.
Of neukt ze ook met iedereen zoals Sylvie.
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Raffa schijnt een homo te zijn, uit betrouwbare bronnen.
Rafael is die uitzondering.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.
2 weken terug nog wat drankjes met hem gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij nog veel gesmoked met Nino Jack London dan?
Ik dacht dat je dit jaar sowieso seizoenskaart had?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vriend van mijn broer kan misschien niet, dus dan mag ik op zijn seizoenskaart
#swagquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken terug nog wat drankjes met hem gedaan.
Wat een domme discussie was dat he. Gijp heeft nu allemaal homo's achter zich aan omdat hij een grap maakte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In het voetbal zitten helemaal geen homo's.
Priester en k k keizer waren er ook evenquote:
Nee W1 en W3 zaten volquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit jaar sowieso seizoenskaart had?
Successupporter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee W1 en W3 zaten vol
W3 eerste keus ingevuld en W1 tweede keus.
Kon wel op E, maar E
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester en k k keizer waren er ook even
Het gaat echt nergens over dat zoiets groot nieuws wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een domme discussie was dat he. Gijp heeft nu allemaal homo's achter zich aan omdat hij een grap maakte.
Jupquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?
W4 niet slimmerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee W1 en W3 zaten vol
W3 eerste keus ingevuld en W1 tweede keus.
Kon wel op E, maar E
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Speelt Priester nog in Bulgarije eigenlijk?
Dat kan je van de mensen die dit seizoen een kaart hebben niet meer zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |