Ja, teveel nutteloze details weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kwam je er achter dat het niemand boeit?
Dat interesseert me vrij weinig, ik mis hem ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is Davy zijn zwakzinnige vriendje doublepain eigenlijk?
Verplichte rustperiode.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Kut allochtonenbeleid in Nederland ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien weer terug? Hij was in elk geval een poosje weg.
Doublepain heeft een ban zag ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:
Ah okequote:
Hij wacht al 3 uur, Davy sprak af om half zeven. Arme jongen, dit verdient hij niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En Davy wacht met een roosje voor z'n voordeur totdat Sjaak hem oppikt om naar de bios te gaan.
Dan wordt Sjaak vanavond weer in elkaar geslagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
En Davy wacht met een roosje voor z'n voordeur totdat Sjaak hem oppikt om naar de bios te gaan.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan wordt Sjaak vanavond weer in elkaar geslagen
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpenquote:
In Olle is niets gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpen
Rens en zijn groepquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Rens en zijn matties je deze keer wel helpen
Klappen uitdelen onder het genot van wat nieuwe TRAP muziek van yellow clawquote:
Ik ben er wel misschienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hey Loekie ga jij nog naar Varkenoord zondag?
Daarna jonko poffen en rustig Keiz baby luisterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klappen uitdelen onder het genot van wat nieuwe TRAP muziek van yellow claw
Je komt niet zonder beveiliging in de buurt van Happel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er wel misschien
Wacht nog op antwoord van me broer
ja maar van wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |