Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.quote:
Oh ja, die woont in Amerika toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AryaMehr niet manDie gast was erg chill en woont tevens niet meer in Nederland.
Happel zuipt anderhalve fust weg voor een wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die woont in Amerika toch?
Myanmar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die woont in Amerika toch?
Toen was je nog lief en schattig en had je maar 50k aan postsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat laatst wat topics uit 2010 terug te lezen.
Einde bericht
Op die manier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar verzamelt de elite zich voor de wedstrijd, sommigen (zoals Happel) al een dag vantevoren.
Hier kwam je er achter dat het niemand boeit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef Elan het volgende:
Ik ging vroeger bier drinken bij DHL maar
Ik vond hem wel tof en hij zit niet in het buitenland want ik heb hem op PSNquote:
Zou hij mij komen slaan? Ik heb hem in 1 topic al Tito Jackson, dik en een zuiplap genoemd...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel zuipt anderhalve fust weg voor een wedstrijd.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Stijn.quote:
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekickedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof en hij zit niet in het buitenland want ik heb hem op PSN
Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekicked
Neen. Davy.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Stijn.
Hij was vorige week nog online tenzij het een oude : 'dat was mijn broertje achter de pc'' verhaal wordtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wat ik weet is dat hij Nederland is uitgekicked
Onder de gordel.quote:
Misschien weer terug? Hij was in elk geval een poosje weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was vorige week nog online tenzij het een oude : 'dat was mijn broertje achter de pc'' verhaal wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |