Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb nog steeds een ip ban voor die geruchtensite
quote:
Is maar goed ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Zometeen weer werken godverdomme#fml
Om de hoeveelheid drank die jij wegtikt te kunnen bekostigen moet je wel 2 banen hebben...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Zometeen weer werken godverdomme#fml
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:
Stijn is in de war, ineens is iedereen terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?Wat een irrelevante posts heb jij vandaag zeg.
Ja, hij dm'de mij vanmiddag al dat z'n tijdmachine het deed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn is in de war, ineens is iedereen terug.
Dit weekend ga ik me gedragen denk ik. Vrijdagavond even terras, zaterdag op tijd tukken en zondag waarschijnlijk wel naar Varkenoord, maar dan zuip ik me toch niet klem. Denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de hoeveelheid drank die jij wegtikt te kunnen bekostigen moet je wel 2 banen hebben...
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit weekend ga ik me gedragen denk ik. Vrijdagavond even terras, zaterdag op tijd tukken en zondag waarschijnlijk wel naar Varkenoord, maar dan zuip ik me toch niet klem. Denk ik.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij dm'de mij vanmiddag al dat z'n tijdmachine het deed.
Wat is daar te doen dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hey Loekie ga jij nog naar Varkenoord zondag?
Stokstaart sowieso niet en Arya ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou kunnen toch? Misschien is het wel Stokstaart of AryaMehr
AryaMehr niet manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou kunnen toch? Misschien is het wel Stokstaart of AryaMehr
Aldo-MC was ook ritmo jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |