Misschien worden ze alsnog uit de Europa League gehaald.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkie is lekker bezig
Ehh ja? jeugdvriendjes ken je dat? Jij zat toen al op fokquote:
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron is toch geestelijk gehandicapt?
Hij doet het aardig ermee en zit nog steeds bij Nindoquote:
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xD
zie ik bijna nooit
Jaquote:
cool story.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fiets altijd langs een hellas sport.
Ja hier ook alles goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, prima. Beetje moe, maar mag niet klagen.
En met jou?
Smoofie staat niet bekend om z'n complexe denkwijze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
echt origineel iemand op een forum beschuldigen dat hij gehandicapt is xD
zie ik bijna nooit
Alleen in de late night discussies met insomnia komt mijn ware ik naar boven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smoofie staat niet bekend om z'n complexe denkwijze.
Ik heb geen idee joh, volg die lui totaal niet. Ken alleen shit van jaren terug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij doet het aardig ermee en zit nog steeds bij Nindo
Er schijnt niet echt veel te doen te zijn daar in die omgeving maar dat is hier ook zo dus komt vast goed en hier zitten veel roemenen en die lijken toch op bulgarenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gezellig. Je gaat er de meest belachelijk shit meemaken. Kutbulgaren
Laatst hadden ze een nieuwe 101barz sessiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh, volg die lui totaal niet. Ken alleen shit van jaren terug.
Seehhhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatst hadden ze een nieuwe 101barz sessie
Ik was vrij laat voor de W vakkeb, ik heb 2 aanvragen gedaan. 1 op S ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb direct W4 gedaan terwijl ik geen scc had eerst. Raar dat jij dan geen kaart krijgt, terwijl ik nog later was volgens mij.
Ik vond hem weinig aanquote:
Nee ik ken al zijn accounts want had gewoon contact met stokstaartquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, dat was Stokstaart. Althans...
Vraag het Rajaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:53 schreef Happel het volgende:
Maarre, waarom zijn er hier een stel aidslijers die me in mijn afwezigheid belachelijk zitten te maken. Jammer weer. Achterbakse honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |