Ik heb toch een hele mooie live gezien in de Kuip. (2-1 winst voor de beker). Maar inderdaad ook de 0-0 van het afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wedstrijden van Feyenoord tegen Twente zijn toch altijd bagger, je mist niets.
Cruijff Schaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax-Rkc is je enige wedstrijd tot nu toe geweest toch?
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Don gaat vast niet in een paupertoko zitten met zijn Evoque voor de deur
Ben er met schoonfamilie een maand of 2 geleden geweest en was heel netjes en luxe.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben er met schoonfamilie een maand of 2 geleden geweest en was heel netjes en luxe.
Ik ben er 1x eerder geweest en dat was goed bevallen. Nu kan mijn moeder nog niet ver reizen en dus was dit een goed alternatief om toch samen een weekendje weg te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik zo verbaasd dat hij roompot zei of ben ik in de war met Landal greenparcs?
Als ze zo spelen als afgelopen week winnen ze niks met gemak.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijn
Ik spreek dan ook alleen voor het park waar ik geweest was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel eens naar een schoon restaurant in Turkije geweest maar dat betekent niet dat alle turken schoon zijn
Feyenoord speelt uit altijd bagger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als afgelopen week winnen ze niks met gemak.
Ik veroordeel je verder niet als je naar een pauperpark gaat hoor maar gezien je auto was ik gewoon een beetje van mijn aprepoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er 1x eerder geweest en dat was goed bevallen. Nu kan mijn moeder nog niet ver reizen en dus was dit een goed alternatief om toch samen een weekendje weg te kunnen zijn.
Stijn, pourquoi?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord speelt uit altijd bagger.
Dan hebben wij de vorige keer misschien geluk gehad, hoop dat het dit keer niet tegenvalt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
In Duitsland heb je wel mooie huizen van Roompot. Dat park bij Cochem is echt supernetjes.
In Nederland is het echt pure armoede met gedateerde huisjes en gewoon niet schoon.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het viel me op dat Littlerabbit dezelfde FoBo heeft.
Deze blijft goedquote:

quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
Er zijn nog steeds mensen die serieus daarvan dingen halen om te delen op een ander netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
Mooi dat er een aantal ook meteen zijn gaan googlen op Don Raja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Deze blijft goed
[ afbeelding ]
Ronalstinho erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |