abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129705314
Zwangerschap & geboorte

31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman (papa)
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont*** (meisje)
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
07 januari: Vanyel (jongetje)
08 januari: Flowerbox
14 januari: Oksel (papa)
21 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
Eind januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
07 februari: WupWup
09 februari: RunForrestRun
16 februari: zandsculptuur
23 februari: nummer_zoveel

06 maart: klaprooss
15 maart: Kimpossible
18 maart: _NIKKI_ (tweeling)
18 maart: Theeleuter

01 april: Butterflower

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door laiveneertiekje op 05-08-2013 17:12:55 ]
pi_129705320
Als ik nog dingen moet wijzigen, wil je dan deze post even quoten? Dan zie ik het wat makkelijker!
  maandag 5 augustus 2013 @ 07:58:49 #3
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129705337
Ja zeg, wie sloot dat topic? Daar ging m'n post! o|O ;)

Eerst maar even douchen dan, typ ik op m'n werk straks wel weer opnieuw.
pi_129705412
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja zeg, wie sloot dat topic? Daar ging m'n post! o|O ;)

Eerst maar even douchen dan, typ ik op m'n werk straks wel weer opnieuw.
Dat was ik tot mijn grote schrik... :P
pi_129705437
je hebt een mooi nieuw topic geopend laiv... Misschien wel een met verse babies ipv poesjes :D
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:10:21 #6
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129705447
Meld.....
En rood verbrand. -O-
  maandag 5 augustus 2013 @ 08:13:00 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129705482
Mornin!

Zo eerste afspraak bij VK. Ben benieuwd :)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129705767
Vroege meld, met hopelijk vandaag een nieuwe wasmachine! Ben heel benieuwd...
Home is where the O+ is...
pi_129705948
Hilz gefeliciteerd met je poesjes :P

Hier ook vast een meld maar nog niets te melden hoor (alleen dat kind vandaag een keer uit slaapt als we er op tijd uit moeten.. Tss kan ik nog nie uitslapen, zul je zien dat ie morgen weer om 7 uur wakker is..) ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:01:14 #10
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129706046
Welke boeken lezen jullie dan? Het lijkt me wel handig om iets te lezen namelijk.
pi_129706108
Strand geweest Nobono? Ik denk dat ik vandaag mag van mezelf :D

Zou het vandaag gaan gebeuren Cwen? Hopen dat het goed gaat!

Zojuist mijn sticker opgehaald. En na alle hysterie om het formaat van Olli, vandaag de 'nieuwe' vk gehad en die vond op basis van voelen dat het wel meeviel met het formaat. *zucht* Make up your mind already!
pi_129706169
Morning!

Hilz gefeliciteerd met je poesjes :')

Kim succes bij de vk.

Ik mag straks bloed gaan prikken. 2 keer zelfs }:|
pi_129706189
Gemist!! Kim Succes bij de VK! Spannend! *O*

Waarom bloedprikken Mabawa?
pi_129706193
goedemorgen allemaal!
hier de welbekende suiker test :X
dat drankje is vies :'(
om kwart voor 11 moet ik me weer melden..
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:18:58 #15
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129706258
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:06 schreef Hilzillah het volgende:
Strand geweest Nobono? Ik denk dat ik vandaag mag van mezelf :D
Ja even een dagje Callantsoog, de dag begon niet heeeel zonnig dat was insmeren niet nodig.
Althans dat denk je dan he...stond behoorlijk briesje dus je merkt er ook niks van. Enfin...u weet hoe zoiets gaat.

goed insmeren dus, ook vandaag!
pi_129706268
Succes met binnenhouden angelatje!

:D die droom Hilz! Dat is dan wel weer een leuke!
pi_129706401
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Gemist!! Kim Succes bij de VK! Spannend! *O*

Waarom bloedprikken Mabawa?
Suiker en Hb. Suiker dus voor en na lunch. Nog niet met het vieze drankje, dat is pas als het verstoord is.
Succes angelatje!
pi_129706517
Succes Angela!

Veel plezier Hilz! En bijzonder dat zij Olli weer mee vond vallen... Wat was haar redenering?

Hopelijk is alles goed Mabawa!
pi_129706642
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:32 schreef Cwen het volgende:
Succes Angela!

Veel plezier Hilz! En bijzonder dat zij Olli weer mee vond vallen... Wat was haar redenering?

Hopelijk is alles goed Mabawa!
Succes Mawaba & Angela!

Ze zei dat ze het met voelen wel mee vond vallen, of dat hij zich wel heel goed verstopt moest hebben. Op momenten zo als dit zou ik wel eeb luikje in mn buik willen hebben!
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:41:24 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129706688
Succes Mabawa en angelatje :)

Hillz veel plezier vandaag Enne, nog gefeliciteerd met de jonge poesjes :+

Bubs ik lees geen voorbereidende boeken, wel al 1 gekregen :+

Ik word net pas wakker :z Zo toch maar ff wat opruimen en dan misschien naar de bieb. Oh en, ik voel me ook echt nog niet klaar voor het moeder worden..komt vanzelf, hoop ik? :@
pi_129706693
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zo lang tussen 2 voedingen laten is voor hele kleine baby's echt nog niet goed. De bloedsuikerspiegel kan dan te laag worden en dat is gevaarlijk! Maximaal 4 uur tussen de voedingen wordt aangeraden. Daarnaast is het voor het goed op gang brengen van de borstvoeding ook niet verstandig.
Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

volgens mij mag het s'nachts langer. D sliep hier toen ze klein was nl ook direct hele nachten door en ze heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen waar ze dit gewoon oke leken te vinden
Precies.
pi_129706936
Stanfield als zij er boven op zitten zal het goed zijn. Moest mijn zoon de eerste paar nachten wakker maken. Maar daarna zei de kraam het hoeft niet meer. En toen kwam hij zelf s nachts. heel veel geluk samen!

Hillz ik schrok ook even na het lezen van de eerste regels van je post. :)

Cwen veel plezier met wassen vandaag!

Gotc het moeder gevoel komt vanzelf.

Kreeg net een berichtje van schoonzus dat haar vliezen vannacht gebroken zijn. Dus het duurt niet lang meer voor dat mn kleine nichtje geboren wordt!
pi_129707099
Spannend Martine!

Gotc, voel je je al weer beter?
pi_129707113
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.

[..]

Precies.
Uhhhh prima dat jij deze keus maakt toch maar dat anderen je waarschuwen is niet voor niets.
Zeker wat borstvoeding betreft is doorslapen niet slim ivm suikerspiegel.
De meeste verloskundigen en kraamhulpen zijn van borstvoeding slecht op de hoogte.

Het meest gevaarlijke vind ik nog dat je zegt dat ze niet uit zichzelf komt dat kan wijzen op stille ondervoeding. Prima dat jij je eigen mening hebt en het is je eigen kind natuurlijk maar je kan op een forum andere meningen verwachten.

Gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_129707254
We hebben eerst borstvoeding geprobeerd. Dat ging niet zo goed. Daarna kolven dat ging prima. Dus dan weet je ook exact wat ze binnen krijgt. Dus dat is allemaal prima in de gaten gehouden en ze zit na 6 dagen al bijna op haar geboorte gewicht. Ik twijfel totaal niet aan de kennis van borstvoeding van onze kraamhulp en verloskundige. Die zitten daar juist bovenop. Bovendien acht ik hun kennis iets groter dan van iemand op een forum. Maar dat is idd mijn mening.

Bedankt.

Tot ziens allemaal!
pi_129707273
Pff ja hoor..eerst roep je al dat ze in het ziekenhuis geen verstand hebben van borstvoeding en nu de kraamhulpen ook al niet. Joh ik denk dat het allemaal best wel goed zit hoor, mischien moeten mensen elkaar niet zo opfokken. Je hebt niet voor niks kraamhulp he..die weten best wel iets.

En als je daar niet iemand mee op kunt fokken is het het feit dat ze niet uit zichzelf komt? Laat dat een zeg.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:14:19 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_129707344
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Stansfield het volgende:
We hebben eerst borstvoeding geprobeerd. Dat ging niet zo goed. Daarna kolven dat ging prima. Dus dan weet je ook exact wat ze binnen krijgt. Dus dat is allemaal prima in de gaten gehouden en ze zit na 6 dagen al bijna op haar geboorte gewicht. Ik twijfel totaal niet aan de kennis van borstvoeding van onze kraamhulp en verloskundige. Die zitten daar juist bovenop. Bovendien acht ik hun kennis iets groter dan van iemand op een forum. Maar dat is idd mijn mening.

Bedankt.

Tot ziens allemaal!
Je weet dat er hier ook gewoon verloskundigen mee posten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_129707371
En voor de rest van de dames, goedemorgen!

Kim succes vandaag :)
Nobono, ik weet wat je voelt..auw!
Martine spannend!
Wel fijn toch dat ze het formaat vsn ollie wel mee vondt vallen..maar inderdaad..make up u're mind :)
Angelaatje ook al zo'n suikertest. Is dat niet wat vroeg? Dacht at ze dit alleen verder in de zwangerschap deden als er vermoedens waren.

Cwen, ik duim voorje wasmachine
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:15:53 #29
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129707373
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pff ja hoor..eerst roep je al dat ze in het ziekenhuis geen verstand hebben van borstvoeding en nu de kraamhulpen ook al niet. Joh ik denk dat het allemaal best wel goed zit hoor, mischien moeten mensen elkaar niet zo opfokken. Je hebt niet voor niks kraamhulp he..die weten best wel iets.

En als je daar niet iemand mee op kunt fokken is het het feit dat ze niet uit zichzelf komt? Laat dat een zeg.
Mwah, de kennis van de mensen die er verstand van zouden moeten hebben is wel echt bedroevend hoor.

Men komt hier toch om op allerlei vlakken ervaringen/meningen te delen. Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat er tegengeluid komt.
De toon van de muziek kan soms wat anders maar voorzichtigheid is zeker geboden bij zo'n mini en zorgen dat je productie ook straks nog op gang blijft ook.
Het is heus allemaal juist extra goed bedoeld.
De vooringenomen houding, ik weet weer waarom ik hier nooit kom is wat jammer. Ja er is best wat betweterij hier en daar in OUD maar het borstvoedingstopic is echt heel heel waardevol om de borstvoeding te laten slagen in mijn ogen. Die kennis die daar zit heb ik echt nog niet aangetroffen bij ziekenhuizen etc helaas.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129707461
Weet je, het zal vast allemaal goed bedoeld zijn..maar de toon vande muziek inderdaad. En sommige komen hier alleen om commentaar te geven.sterker nog, het zijn altijd dezelfde die bepaalde meningen komen verkondigen met een hoop geroep.

En ik geef stansfield groot gelijk dat als er een vk en verloskundige bovenop zitten hij niet zomaar de mening van een willekeurige fokker voor waar aanneemt. En ik hoop alleen maar dat dit soort kreten nieuwe moeders niet in de stress laten schieten om niks
  Moderator maandag 5 augustus 2013 @ 10:20:42 #31
5428 crew  miss_sly
pi_129707478
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef laziness het volgende:

[..]

Mwah, de kennis van de mensen die er verstand van zouden moeten hebben is wel echt bedroevend hoor.

Men komt hier toch om op allerlei vlakken ervaringen/meningen te delen. Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat er tegengeluid komt.
De toon van de muziek kan soms wat anders maar voorzichtigheid is zeker geboden bij zo'n mini en zorgen dat je productie ook straks nog op gang blijft ook.
Het is heus allemaal juist extra goed bedoeld.
De vooringenomen houding, ik weet weer waarom ik hier nooit kom is wat jammer. Ja er is best wat betweterij hier en daar in OUD maar het borstvoedingstopic is echt heel heel waardevol om de borstvoeding te laten slagen in mijn ogen. Die kennis die daar zit heb ik echt nog niet aangetroffen bij ziekenhuizen etc helaas.
Nou dat! Je zou hopen en verwachten dat kraamzorgenden, verloskundigen of gyneacologen er verstand van hebben, maar niet voor niets is er een speciale opleiding voor lactatiekundigen! Borstvoeding is hartstikke natuurlijk, 'we' doen het al duizenden jaren, maar soms is het niet zo simpel als het lijkt. Ik zou het advies dat hier en eventueel in het borstvoedingstopic naar boven komt, niet zomaar aan de kant schuiven. Zeker het borstvoedingstopic is een schat aan informatie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_129707491
Veel succes straks met het bloedprikken, Mabawa! Dat je suiker maar fijn laag is na de lunch! *duim*

Angela van het heerlijke drankje mogen genieten ;) Is hier gewoon al weer 5 weken geleden, die weken zijn echt voorbij gevlogen.

Musique welkom terug *O* Ook hier wordt geduimd voor een plakker!

Hier fijn opgeschoten met de kamer voor dochter, volgens de planning zou ze over 2.5 week over kunnen. Dan kan ik eindelijk de kamer voor Piño behangen en aankleden *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:39:37 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129707908
Mabawa, lief :* Voel me wel iets beter. Was denk ik een slechte dag :)

Fijn dat de kamer al flink is opgeschoten Spewey! Hoe gaat t met Pino, en met je suikers?
pi_129708182
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef GotC het volgende:
Mabawa, lief :* Voel me wel iets beter. Was denk ik een slechte dag :)

Fijn dat de kamer al flink is opgeschoten Spewey! Hoe gaat t met Pino, en met je suikers?
Ik ben er zo blij mee, ik dacht echt dat die kamer nooit af zou komen en ik heb zo'n behoefte aan babywasjes
(ik wil zelfs strijken :o ) en commode inrichten :D

Suiker is flut, ik ben blijkbaar heel moeilijk in te regelen, morgen weer naar de internist, jeuj :')
Mannetje doet het goed, is een kleine wildebras en ik kan niet wachten om hem over 5 weken echt te ontmoeten O+

Fijn dat jij je weer beter voelt :*
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:53:24 #35
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129708296
Ik ga thuis even bijlezen, maar bij VK alles in orde. Ennn een boekje voor stickers en stempels haha. Eerste indruk is erg positief.

19 augustus al voor nieuwe echo en dan datum bepalen voor nekplooimeting. Wel fijn dat ik al zo snel even mag loeren. :)
pi_129708356
KP das snel een nieuwe echo! *O* fijn is dat hè!
pi_129708404
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Helaas is dat gewoon vaak het geval :)
Er zijn veel fijne verloskundigen en kraamhulpen en verpleegsters enzo maar het is gewoon zo dat borstvoeding heel anders is dan kunstvoeding. Borstvoeding is niet standaard maar dezelfde samenstelling waarmee je weet wat je geeft in de flesjes en voeden op verzoek (of na max 3 uur in de eerste periode) is niet gek maar noodzaak voor zowel productie als suikerspiegel.

Lees eens mee in het borstvoedingstopic over hoe slecht de adviezen helaas heel vaak zijn.
pi_129708471
Meld! Met nog steeds baby in de buik..
Ben benieuwd en hoop dat het dan nu toch dit topic gaat gebeuren?

Hilz, ik las jouw post en de eerste dacht ik echt dat je was bevallen!! Heb je niet je schoonmoeder voor de gek gehouden, doe je het hier wel :D

Kim, mooi dat de eerste indruk bij de verloskundige goed was. En al snel datum voor nieuwe echo heel fijn!

Cwen, zal het niet snel zeggen, maar ik wens je veel wasjes toe ;)

Mabawa, succes met bloed prikken en Angelatje met de suiker test!

Martine, spannend van je schoonzus!

Spewey, fijn dat de kamer af is *O*
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:01:59 #39
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129708509
Hallo :W
Alvast een voorzichtige (aan)meld in dit topic.
Vorige week maandag positief getest en afgelopen woensdag weer O+
Vanmorgen al bloed geprikt en volgende week maandag de eerste afspraak bij de VK.
Volgens eigen berekening/internet ben ik 22 maart uitgerekend, volgens de VK (die ik telefonisch sprak) is het 20 maart. We zullen het horen volgende week ;) O+
pi_129708535
Alvast gefeliciteerd Aisly!
pi_129708616
Gefeliciteerd en welkom Aisly!

Ja Suusz, ga eens bevallen, hoewel het morgen misschien een fijnere temperatuur is :D
pi_129709017
Hilz mijn ervaring is dat het vaak toch moeilijk inschatten is hoe groot een kind wordt. Mij eerste werd wekelijks kleiner geschat (ze begonnen dat het een 10/11ponder zou worden) en tijdens de bevalling werd ie een kleine 7 pond geschat daarbij zeggende dat hij er zelf niet vaak naast zat.. Het werd een kleine 9 ponder (maar dat zat vooral in lengte niet in dikte dus misschien ook moeilijker schatten op gevoel??)

Een vriendin van mij zou een flinke baby krijgen van zeker 9 pond, en die beviel van een heel klein jongetje van net 6 pond..

Nu werd er bij mij een paar weken geleden gezegd dat het een kleintje wordt van nog geen 7 pond, en anderhalve week later zegt m'n andere vk dat ik zeker wel een 8 ponder kan verwachten..
Heb dus ook al verschillende keren aangegeven dat ik er totaal niets mee kan met hun schattingen en dat ik het bij geboorte wel zie :P

De verloskundige gaf ook aan dat echo en voelen beiden niet een heel betrouwbare schatting geven, een combinatie van die twee geven wel een redelijke schatting zei ze.

Gotc ik voelde me bij de eerste ook nog helemaal niet klaar voor het moederschap, hij mocht van mij dan ook wel blijven zitten tot 42 weken (al was ik ook wel nieuwsgierig hoor) maar meteen op het moment van geboorte was ik mama O+ zo'n aparte gewaarwording.
Dus komt bij jou ook goed met de moedergevoelens :Y

Standhield, ik denk dat je er goed aan doet om te vertrouwen op de kraamhulp/vk/je eigen gevoel/ en het geen wat de baby aan geeft
Zoals ieder mens is ook iedere baby anders. Maar weet ook wel dat de adviezen van hier goed bedoeld zijn, en dat het ook adviezen zijn geen geboden. Dus bijt je er niet te veel in vast dat ze niet passen bij hoe je het nu doet.

hier gisteren iets gedaan waardoor ik last heb van net boven m'n enkel, auw.. Nou waggel ik nog meer en is wandelen helemaal pijnlijk (en in en uit de auto stappen ook trouwens dus voel me een beetje gehandicapt vandaag, hoop dat het snel over is..

Owja, vanmiddag rondleiding in de verloskamers van het ziekenhuis.. Zijn helemaal vernieuwd (en verplaatst) na mijn vorige bevalling.. Schijnen wel sjiek te zijn, en lijkt me ook wel gewoon handig te weten waar ik me moet melden als het zover is.. :P ben benieuwd!
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:35:54 #43
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129709531
Ik kom ook nog even posten :) Lees stiekem nog mee om te kijken hoe het met jullie gaat en of Suus ingehaald zal worden door de augustus dames ;)

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Stansfield het volgende:

Bedankt.

Tot ziens allemaal!
Ze doet het goed zo te horen! ^O^

Mijn kleine meid is vandaag 14 dagen oud en zit nu min of meer op haar geboortegewicht. Vanuit kraamzorg advies gekregen om iig elke 4 uur te voeden en 's nachts mag er 6 uur tussen zitten. Op dag 9 was ze ineens 70 gram afgevallen en zat ze lager in gewicht dan ze ooit was geweest. Doorverwezen naar het ziekenhuis, gelukkig niks ernstigs gevonden, maar ze was dus zo'n stille hongeraar :{
Weer terug gegaan naar elke 3 uur voeden, hetgeen 's nachts echt een drama was omdat ze liever sliep dan dronk, maar gelukkig zien we nu resultaat :)

Ik snap dat je misschien wat kribbig raakt van al die verschillende meningen, maar de waarschuwing lijkt me echt goed bedoeld. Je geeft aan dat ze gewoon goed groeit, dus geen reden (meer) voor zorgen lijkt mij :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:58:07 #44
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_129710057
Vandaag is het 5 Augustus, dat was mijn uitgerekende datum....blijdschap en weemoed alom dus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129710083
Hillie vervelend van je enkel. Succes met het strompel rondje over de verloskunde afdeling.

Rondom mn schoonzus blijft het nog rustig. Vk heeft geen vruchtwater kunnen ontdekken. Tot op heden geen weeën. Dus als er verder niks gebeurd moet ze vanmiddag voor een check naar het ziekenhuis. Spannend!
pi_129710106
Wat een leukerd Juud!
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:05:40 #47
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_129710327
Fijne uitgerekendedatumdag Juud! Eet er maar er lekker gebakje op. :*
Wat een knapperd heb je. O+
A grand adventure has begun.
pi_129710346
Aisly, welkom! *O*

Hillie, auw! Succes met je enkel!

Martine, heb ik gemist wat er met je schoonzus is? Niets ergs hopelijk?

Sylver, wel fijn dat ze het nu weer helemaal goed doet!

Juud :*. Zo dubbel, maar wat een heerlijk mannetje!
pi_129711101
Nee niks ergs hoor cwen. Ze is nu 38 weken zwanger dus mag gewoon gaan bevallen :)
pi_129711176
Sylver, leuk om hier nog weer even van je te horen! En mooi dat alles nu goed gaat met de kleine meid! Ben ook benieuwd of de augustus dames me gaan inhalen, kan zomaar ja :)
En Juud. 5 augustus, kan me voorstellen dat je hier extra bij stil staat. Mooi ventje!
pi_129711388
thanks Hillie... Ik ga er gewoon van uit dat hij gelukt is... Hij wiebelt nog steeds goed en het formaat... We zien het wel! Succes met je enkel.. Waggelen en dan nog wat extra waggelen :*

Gelukkig doet je beer hwt goed spewey! En eeb klaar kamertje O+ inrichten die hap!

wat een knappert Juud! O+

Ik vind morgen wel een mooie dag Suusz! niet te warm enzo :D

Ik wil wel de 13e. Gewoon omdat er dan al 4 jarig zijn die dag en omdat ooit vrijdag de 13e ;)

En nu strand... Want dat moet van mijn hormonen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 12:46:13 #52
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129711434
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 08:06 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Dat was ik tot mijn grote schrik... :P
Al een beetje bijgekomen van de schrik? ;)
pi_129714729
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En voor de rest van de dames, goedemorgen!

Kim succes vandaag :)
Nobono, ik weet wat je voelt..auw!
Martine spannend!
Wel fijn toch dat ze het formaat vsn ollie wel mee vondt vallen..maar inderdaad..make up u're mind :)
Angelaatje ook al zo'n suikertest. Is dat niet wat vroeg? Dacht at ze dit alleen verder in de zwangerschap deden als er vermoedens waren.

Cwen, ik duim voorje wasmachine
Ik heb geen idee of het vroeg is...ben nu 22.3...suiker zit wel in de familie. Maar voornaamste reden was overgewicht.
In ieder geval heb ik het weer gehad en heb ik alles binnen gehouden ^O^
Liep ook nog een knappe prikdokter rond, dus ik had wat leuks om naar te kijken O-)
pi_129715427
hillie veel plezier met spieken bij de verloskamers
aisly welkom
juud je due day apart of niet? maar je jochie ziet er goed uit.
cwen heb je al een nieuwe wasmachine?
angela krijg je ook vandaag de uitslag?

Hier niks bijzonder te melden. Ean is naar de opvang dus ik heb wat rust. Gisterenavond was bagger was nog wat aan het na piepen kreeg ik de vraag of ik weeën had. Nou nee of ze moeten in mijn keel zitten.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:09:32 #55
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129716358
Maandag met mijn man naar het ziekenhuis. Langer wachten is niet heel handig. Hij krijgt dan eerst een ct en dan foto's om te kijken wat er aan de hand is.
pi_129716524
sterkte bubs.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129716692
Bubs, ik hoop zo dat het meevalt! Sterkte! :*
pi_129716965
Sterkte bubs! :*
pi_129717058
14 januari.. :X :X
pi_129717160
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:32 schreef Oksel het volgende:
Wil je in het lijstje? :)
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:35:17 #61
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129717164
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:32 schreef Oksel het volgende:
Gefeliciteerd en welkom!
pi_129717177
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maandag met mijn man naar het ziekenhuis. Langer wachten is niet heel handig. Hij krijgt dan eerst een ct en dan foto's om te kijken wat er aan de hand is.
Het is me echt helemaal ontgaan wat er precies met je man aan de hand is, maar sterkte :*
pi_129717446
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Wil je in het lijstje? :)
Dolgraag.. :P :')
pi_129717454
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en welkom!
Thanks.

Weinig mannen hier volgens mij.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:49:22 #65
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129717555
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef Oksel het volgende:

[..]

Thanks.

Weinig mannen hier volgens mij.
Dat was mijn conclusie ook een poos terug. En dan ook nog veelal mannen uit het noorden van het land.
pi_129717558
Friezen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:54:56 #67
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129717750
Inderdaad! Zelf ook 1? :P
pi_129717781
Nieeeeeet!
heel me post weg!

later een nieuwe, nu geen zin meer :')

[ Bericht 100% gewijzigd door klaprooss op 05-08-2013 15:59:59 (stom) ]
♥ J & S
pi_129717861
Welkom Aisly & Oksel!! *O*

Hormonen zijn STOM! Omdat ik het zielig vond dat de poezen binnen moesten blijven als ik naar het strand zou gaan, ben ik thuis gebleven. Kom er NU pas achter dat het vanaf morgen slecht weer wordt :'(

Ik ben verdrietig
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:05:38 #70
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129718149
Ga alsnog!
pi_129718260
vriendje komt zo thuis.. Heb beloofd om hem te voederen :')
pi_129718316
Ah oke angelaatje :)
Knappe prikdokter is wel mooi meegenomen ;)

Bubs sterkte!

Verder niet bijgelezen want kapot omdat ik vondt dat het tuinhuisje NU opgeruimd moest worden. Niet handig in 31 graden :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:11:31 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129718371
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Het is me echt helemaal ontgaan wat er precies met je man aan de hand is, maar sterkte :*
Mijn man is geboren met een waterhoofd. En hij is nu al zeker 1,5 maand ontregeld. Zijn drain is 2x aangepast maar weinig effect.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:16:54 #74
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129718596
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef Hilzillah het volgende:
vriendje komt zo thuis.. Heb beloofd om hem te voederen :')
Hij bestelt maar een pizza!!
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:18:43 #75
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129718685
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hij bestelt maar een pizza!!
Beter nog, bestel samen een pizza en eet hem op op het strand!
pi_129718879
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Romantisch O+ zal het zo eens voorleggen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:29:31 #77
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129719094
Doe vast even wat drinken koud leggen in de koelkast, vriezer....en klaar!

Alhoewel die kun je ook bestellen natuurlijk.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:32:56 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129719197
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Zo, jij bent een romantische Fries!
pi_129719299
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef NoBoNo het volgende:
Doe vast even wat drinken koud leggen in de koelkast, vriezer....en klaar!

Alhoewel die kun je ook bestellen natuurlijk.
Hema kinderchampagne erbij, voila! O+
pi_129719560
pizza :Y) :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:46:26 #81
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:50:50 #82
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129719897
Dus ehhh, mensen.. OT.. ochtendmisselijkheid hè.. kan dat ook overgaan naar tussen-de-middag-misselijkheid?

Iedereen nog bedankt voor alle reacties gisteren op het 'hoe doe je dit in hemelsnaam zonder boeken?'! O+ Verder had ik vanmorgen nog een hele reactie getypt, maar dat ging dus niet helemaal goed en nou weet ik niet meer precies wat ik allemaal wilde zeggen. In ieder geval stond er iets in over Hillz met poesjes, heel hard duimen voor plakkers en een jompel voor de wisseldag van Momo.
pi_129719911
Gedverdemme...pak dan een leuk terasje om een hapje te eten :)
pi_129720327
Oh, vriendin is dus 17 weken zwanger, heeft lichamelijk vrijwel nergens last van, en doet redelijk normaal qua eten of gedrag. Sport veel, tennist nog toernooien (en wint ze), en is nu.. 3-4kg zwaarder geworden geloof ik. Mooi rond klein buikje. Geloof niet dat ik te klagen heb, over het algemeen ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:07:57 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129720627
Zo, intake kraamzorg gehad. Snel-pratende, leuke vrouw :) Hebben, net zoals iedereen, recht op 49 uur, maar voorlopig gekozen voor 40 uur. De uren van het kraamhotel gaan toch eerst van die 49 af :+
Maargoed, geen bijzonderheden verder en waarschijnlijk geen stagiaires. Wel aangegeven dat die van harte welkom zijn :)
pi_129720649
Wolken en druppels ;(

Leuk GotC! wilde ze het kamertje nog zien? O+
pi_129720969
Oksel, je staat erin.

Aisly, welkom.

Bubseltje, balen dat het nog niet beter gaat met je man, sterkte.
Juud, ik vind het nog steeds apart, je was weer dicht bij mij uitgerekend, en jij hebt je jochie al bijna 2 maanden.

Net op controle geweest, pukkie is ingedaald en ligt vast! Bloeddruk was lager dan ooit, en het is te zien dat ik vocht aan het vasthouden ben... Mijn enkels beginnen ook langzaam te verdwijnen. Vrijdag alweer op controle, zodat ik de andere verloskundige ook nog weer eens zie.
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:18:35 #88
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129721069
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Hilzillah het volgende:
Wolken en druppels ;(

Leuk GotC! wilde ze het kamertje nog zien? O+
Geen pizza op het strand dus ;(!

Ja! Ze vond 'm erg leuk en was vooral onder de indruk vd meubels O+ De rest vh huis had ik ook opgeruimd, voor jan met de korte achternaam :+
pi_129721076
Ik word trouwens plaatsvervangens nerveus als ik het lijstje 16-18 augustus zie in de op!
pi_129722044
Gefeliciteerd en welkom Aisly en Oksel! *O*

Wat akelig van je man, Bubs -O- veel sterkte.

Ooooh Hilz. Ik moest heel stiekem toch een beetje lachen omdat je niet naar het strand bent gegaan vanwege de poezels :@ :* En het ook om Bla en het tuinhuis. :D :*
pi_129722282
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Geen pizza op het strand dus ;(!

Ja! Ze vond 'm erg leuk en was vooral onder de indruk vd meubels O+ De rest vh huis had ik ook opgeruimd, voor jan met de korte achternaam :+
Daar kijken ze idd niet eens naar :D
pi_129722314
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Aisly en Oksel! *O*

Wat akelig van je man, Bubs -O- veel sterkte.

Ooooh Hilz. Ik moest heel stiekem toch een beetje lachen omdat je niet naar het strand bent gegaan vanwege de poezels :@ :* En het ook om Bla en het tuinhuis. :D :*
Hormonen hè... Stomme griet ben ik ook!
pi_129722362
Ja wel een beetje, maar mijn hormonen vinden het zo schattig dat ze er tranen van in hun ogen krijgen :*
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:54:05 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129722454
Even tussendoor een hart onder de riem voor de hoogzwangeren. Zonder baby aan boord is het al peentjes zweten!
pi_129722484
quote:
16s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef Limone het volgende:
Ja wel een beetje, maar mijn hormonen vinden het zo schattig dat ze er tranen van in hun ogen krijgen :*
Aaaaahw! O+ :* O+ :*
pi_129722877
Spewey wat fijn dat er schot in de kamer zit!
Suiker was na lunch 4.5, prima dus! Die voor lunch weet ik niet want die is naar t lab omdat ze ook hb enzo geprikt hebben. Eindelijk iets dat normaal is :P

Oksel, welkom hier!

Bubs, wat naar. Sterkte voor je man. :*
pi_129723237
Ten eerste Bubs sterkte!
Mabawa fijn een goede waarde.
Juud wat een leuke foto van je ventje O+

Sorry voor alle meiden die ik even niet meld.

Hier vanochtend bij een kdv wezen kijken.
Raar, dat je daar straks je pas geboren babietje dumpt, maar ja we moeten echt werken en hebben al opvang hulp van de moeders, straks omaas.
Waren wel lieve meiden daar hoor, maar het ideeeeee....pffff
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:16:11 #98
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_129723244
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oksel, je staat erin.

Aisly, welkom.

Bubseltje, balen dat het nog niet beter gaat met je man, sterkte.
Juud, ik vind het nog steeds apart, je was weer dicht bij mij uitgerekend, en jij hebt je jochie al bijna 2 maanden.

Net op controle geweest, pukkie is ingedaald en ligt vast! Bloeddruk was lager dan ooit, en het is te zien dat ik vocht aan het vasthouden ben... Mijn enkels beginnen ook langzaam te verdwijnen. Vrijdag alweer op controle, zodat ik de andere verloskundige ook nog weer eens zie.
Het blijft ook raar, onwerkelijk soms. Ik hoop dat ik het gevoel nu zal kwijtraken dat ik de afgelopen weken heb gehad. Ik voelde me nog zwanger, met een baby in mijn handen, zo raar.....
Het is een flinke mindfuck, je kind bijna twee maanden te vroeg krijgen, het voelt als flink falen.

Tegelijkertijd kunnen we al bijna twee maanden van hem genieten en hoort ie al zo bij ons, en niet meer zwanger met het warme weer de afgelopen weken was stiekum wel fijn. ;)

Ik hoop dat je een prettige bevalling zal hebben, dat gun ik je van harte. Tot snel in het babytopic! ;)
pi_129723278
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine! O+ Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag ;).

Oksel, gefeliciteerd!

Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...

Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van :).
pi_129723352
Cwen fijn *O* weer een zorg minder.
pi_129723392
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine! O+ Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag ;).

Oksel, gefeliciteerd!

Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...

Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van :).
Hahaha dat je er maar veel plezier van mag hebben.
pi_129723545
Ha mooi zo Cwen, dat zal een hoop rust geven!
pi_129723570
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:

Oksel, gefeliciteerd!

YAY!! HIJ (of is het een meisje :P) IS ER!! Heb je hem al getest??

Bloeddruk hier ook laaaaaaaag! 90/50 Krijg je van dit weer een lage bloeddruk? Dat wist ik helemaal niet.
pi_129723761
Hier deze week ook 2x sterren gezien bij het opstaan.
Morgen naar VK, benieuwd naar mn bd.
pi_129723879
Tja, het is het weer of de termijn, hier 104/65. Ik gok op het eerste, maar wie weet... Al dacht ik dat juist een stijgende bloeddruk op een naderende bevalling wees :D.

En ja, hij is getest en hij is Stil, zo Stil... En lekt niet, en geen vlekken... Happy :D
pi_129723987
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:36 schreef Cwen het volgende:
Tja, het is het weer of de termijn, hier 104/65. Ik gok op het eerste, maar wie weet... Al dacht ik dat juist een stijgende bloeddruk op een naderende bevalling wees :D.
Ik heb mijn hele zwangerschap rond de 112/62 gezeten. Rond de 38e en 39e week zat ik ineens weer wat hoger 124/70.. En de verloskundige zei dat iets hoger met die termijn normaal is. En laatste controle bij 40.1 had ik weer lager, 110/60. Terwijl ik hier ook hoopte op juist iets hoger (want naderende bevalling??) Ik houd ontzettend veel vocht vast (je kan hele kuilen in mijn onderbeen en voeten drukken), dus kan inderdaad ook met het weer + vocht vasthouden te maken hebben...
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:59:16 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129724542
Cwen, wat fijn! *O*

Hier al m'n hele zwangerschap 110/60 :7

Oh en m'n moeder vertelde ook iets grappigs: Je komt de laatste weken voor de bevalling alleen maar aan...tot vlak voor de bevalling. Als je ineens wat afvalt, is 't een teken dat er iets binnenkort gaat gebeuren :D
pi_129724849
Ik zat nu op 98/74 oid, ik herken het vocht vasthouden trouwens niet van vorige keer, weet ook niet wat de weegschaal nu doet.

Ik ben eigenlijk nog wel redelijk relaxed, maar heb wel wat stresskippen in mijn omgeving die zich er wat drukker om maken. Nu pukkie ingedaald is vind ik het wel weer wat dichterbij komen.
pi_129725785
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

YAY!! HIJ (of is het een meisje :P) IS ER!! Heb je hem al getest??

Bloeddruk hier ook laaaaaaaag! 90/50 Krijg je van dit weer een lage bloeddruk? Dat wist ik helemaal niet.
Vk vertelde me de vorige keer dat lage(re) bloeddruk door warmte kan komen idd omdat je aderen/bloedvaten (weet zo even niet meer welke) dan uitzetten en dan is de druk dus lager.. Vond het wel logisch klinken
pi_129725815
Wij zijn vanmorgen hals over kop op vakantie gegaan. :) Vanmorgen om 9 uur geboekt, vanmiddag om 13 uur vertrokken. We zitten nu heerlijk in een huisje. Ik heb vanmiddag wel gezwommen, ondanks dat ik de utrogestan tabletten nog gebruik. Het zwemmen is dus wel even plannen, want anders lopen er straks witte slierten uit m'n bikini. :o
pi_129726468
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat fijn! *O*

Hier al m'n hele zwangerschap 110/60 :7

Oh en m'n moeder vertelde ook iets grappigs: Je komt de laatste weken voor de bevalling alleen maar aan...tot vlak voor de bevalling. Als je ineens wat afvalt, is 't een teken dat er iets binnenkort gaat gebeuren :D
Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegen ;)
pi_129727464
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegen ;)
Dan ga ik bevallen!! ik ben 1 kilo afgevallen :X
pi_129727598
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Zet hem op dan. Qua termijn mag je.
Ik werd net door mijn schoonzus verontwaardigd aangekeken dat ik zei dat ik mijn zwangerschap echt beu ben. Dan ben ik maar ontaard bij voorbaat maar ik ben het echt zat.
En ontaard ben ik toch wel want ean viel uit de auto. Ik vind haar nog op dus ze heeft niks geraakt maar we waren beide erg geschrokken.
pi_129727603
quote:

[..]

Komt dat niet door al dat slijm? O-)
pi_129727701
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zijn vanmorgen hals over kop op vakantie gegaan. :) Vanmorgen om 9 uur geboekt, vanmiddag om 13 uur vertrokken. We zitten nu heerlijk in een huisje. Ik heb vanmiddag wel gezwommen, ondanks dat ik de utrogestan tabletten nog gebruik. Het zwemmen is dus wel even plannen, want anders lopen er straks witte slierten uit m'n bikini. :o
Wat lekker impulsief :D
pi_129727711
Ow lekker spontaan, Nikki! Geniet van je vakantie :Y

Oeh Hilz, spannend ;)

Fijn dat je wasmachine er is, Cwen!
Net voor de vakantie overleed de droger en van het weekend onze amerikaanse koelkast,
heerlijk al die onvoorziene uitgaven :X

[ Bericht 33% gewijzigd door Spewey op 05-08-2013 20:32:21 ]
pi_129728228
quote:

[..]

*O* :% *O*
pi_129728564
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren :P
pi_129728859
Oh? Ik dacht dat dat tijdens gebeurde? :9
pi_129729059
quote:
16s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Limone het volgende:
Oh? Ik dacht dat dat tijdens gebeurde? :9
ik ervoor hoor :+
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:52:36 #121
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129729159
Ervoor idd O-)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_129729190
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zet hem op dan. Qua termijn mag je.
Ik werd net door mijn schoonzus verontwaardigd aangekeken dat ik zei dat ik mijn zwangerschap echt beu ben. Dan ben ik maar ontaard bij voorbaat maar ik ben het echt zat.
En ontaard ben ik toch wel want ean viel uit de auto. Ik vind haar nog op dus ze heeft niks geraakt maar we waren beide erg geschrokken.
:* FR. Gooi het er hier maar lekker uit hoor, ik kan het me heel goed voorstellen.
Is Ean al een beetje bekomen van de schrik?
pi_129729927
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:* FR. Gooi het er hier maar lekker uit hoor, ik kan het me heel goed voorstellen.
Is Ean al een beetje bekomen van de schrik?
Ja gelukkig wel. De val zag er wel eng uit. Ze viel echt voorover net zoals van een glijbaantrapje. En ik pakte haar in een reflex beet dus waarschijnlijk ook niet al te prettig. Maar ze gaf niet aan pijn te hebben.

@cwen wat voor wasmachine heb je nu?
@spewy auwa dat doet pijn in je portemonnee heb je nog een reserve koelkast?
pi_129730266
Oeh, meteen 10 jaar ouder of niet, FR?

Ja we hadden nog een piepklein koelkastje in de garage staan, dus daar gauw het vlees, beleg en frisdrank in gestopt, gelukkig wordt woensdagavond de nieuwe gebracht. 'Gelukkig' is alleen de koelhelft stuk, vrieshelft doet het nog anders hadden we echt een shitload weg moeten gooien. :')

En net hield ik het handvat van de wasmachinedeur in mijn handen, wtf!? Nieuw handvat gevonden op dat repareerikzelfwel.nl ^O^ Nu mag het wel stoppen met kapot gaan hier in huis "D
pi_129730529
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Spewey het volgende:
Oeh, meteen 10 jaar ouder of niet, FR?

Ja we hadden nog een piepklein koelkastje in de garage staan, dus daar gauw het vlees, beleg en frisdrank in gestopt, gelukkig wordt woensdagavond de nieuwe gebracht. 'Gelukkig' is alleen de koelhelft stuk, vrieshelft doet het nog anders hadden we echt een shitload weg moeten gooien. :')

En net hield ik het handvat van de wasmachinedeur in mijn handen, wtf!? Nieuw handvat gevonden op dat repareerikzelfwel.nl ^O^ Nu mag het wel stoppen met kapot gaan hier in huis "D
Ja best wel. Ik stond met de buurman te praten terwijl ze uit de auto klom. Dat wil ze tegenwoordig zelf.
Vriend was op vakantie met haar bij de dreumes/peuter glijbanen toen daar een kindje van de trap viel. Hij brak nog een beetje zijn val en ean ook maar dat zag er ook echt lelijk uit met zijn nekje dat omklapt. Dit leek er op alleen geen omklappend nekje want toen had ik haar als vast.

Waarom komen al gebreken tegelijk he. gelukkig nog een werkende vriezer want anders ben je idd veel ineens kwijt. Hebben jullie ooit alles ongeveer tegelijk gekocht? En was de koelkast niet meer te maken?
pi_129730564
Spewey, dat wil je echt niet allemaal tegelijk moeten vervangen nee. Toevallig alles in 1 jaar gekocht ofzo?

FR, laat maar kletsen :* Wel vervelend van de val.

Ik heb weer een sticker van de Gyn. Kindje nog in stuit (ditmaal half onvolkomen) en het buikje was de afgelopen 2 keer gemiddeld en is nu opeens weer groot (geschat op 40w ipv 37+4). Nou ja het is op dit termijn onbetrouwbaar zei ze en het voelde ook niet als groot, dus ik neem het maar met een korrel (of kilo) zout.
Bloeddruk nog netjes op 120/70. Helaas nog niet afgevallen, dus ik zal nog niet bevallen.
pi_129730723
FR, da's schrikken! Gelukkig had ze zich niet echt bezeerd. En wt je schoonzus betreft... Je voelt het zoals jij het voelt, en ik vind daar helemaal niets ontaards aan!

Onze nieuwe wasmachine is een Bosch. We hadden een heul oude Miele en ik ben echt verbijsterd over het verschil. Niet te duur, groooote trommel, stil als een muis... Logisch, maar toch O+.

Spewey, gaat ook lekker bij jullie! Zo irritant als alles tegelijk stukgaat...

Ik heb niet meer naar m'n gewicht gekeken sinds zondag, zit al een tijd rond +12/+13 en dat vind ik prima. Heb trouwens al de hele avond harde buiken. Niets van regelmaat, maar wel geinig om te merken dat m'n lijf toch iets aan het doen is!
pi_129730815
Heftig altijd FR. Ik had vorige week op een haar na Sjaaks vingers tussen de autodeur. Hij trok zijn hand nét op tijd weg. Schrik zat me toen ook enorm om het hart. knuf voor jou dus!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129730964
cwen er gebeurt iets in je lichaam. Mooi van de natuur he? Ik wilde per se een miele en die heb ik dus ook. Nu vind ik wasmachines sowieso wel veel geluid maken maar het stoort mij niet. Maar ik vond hem wel erg duur kwam laatst nog de bon tegen. Geniet van je nieuwe machine dat hij maar heel wat jaartjes mag wassen

Momo dat is ook schrikken gelukkig niks gebeurt. En het gebeurt altijd wel een keer dat ze vallen Ean heeft ook een keer d'r vingers tussen de deur gehad omdat ze hem zelf dicht duwde. Ze doet het normaal heel goed maar die keer niet. En dan voel ik mij toch schuldig terwijl dat niet echt nodig is.
pi_129731030
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken! :*

Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)

Heel verstandig van die kilo zout, Sull :Y
pi_129731464
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef Spewey het volgende:
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken! :*

Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)

Heel verstandig van die kilo zout, Sull :Y
Oei dat is dan best snel! Wij hebben ook veel gekocht in 2006, Fingers crossed...
pi_129731506
Schrikken lijkt me, FR!

Cwen, grappig dat je lichaam kennelijk door heeft dat de 9 maanden bijna om zijn :D snap nooit hoe dat kan :').
pi_129732996
Aisley (spelling?) en Oksel, welkom!
Juud, mooie foto van je zoon!
Bubs, succes met je man, laat je weten hoe het verloopt?
FR, schrikken zeg! Maar goed superheldenreactievermogen!

Nog iets vergeten? Ik zag wat jompels en wat kilo's in de rondte vliegen, maar zit mobiel dus ik kan niet per pagina reacties typen.

Wij zijn verhuisd, ondanks de hitte! Scheelt als je klein woont, de aanhanger hoefde maar drie keer heen en weer. Nu zijn we lekker aan het uitpakken en genieten van de ruimte.

(WTF-momentje: een van de zwangere schoonzussen en ik waren bij de schoonouders en er werden hapjes op tafel gezet. Ik nam een plakje leverworst, waarop schoonzus riep:"Oh, eet jij leverworst ? Dat is slecht voor de baby!" waarna zij vrolijk nog een sigaret opstak. Wat.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 05-08-2013 22:19:15 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129733229
RFR, seriously? WTF... :(

Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
pi_129733340
Waauw FR, dat soort momenten zit je hart in je strot. Ik heb vroeger wel eens een knetter harde lel op mijn hand gehad omdat oma dacht dat ik in de kaars greep. En dat ws nogwel op mijn verjaardag ook ;( Ik geloof dat als ik jou zwschap had, ik het ook écht heel snel spuugzat zou zijn :*

En dat lichaam reinigen, dan is het bij mij zeker een zooitje binnen... Heb ik al 4 dagen last van! Ik hoop ook 'ervoor' overigens. Tijdens lijkt me op z'n zachts gezegd heel erg vervelend. :D

De slijmgolf is wel voorbij overigens :Y)

Cwen, Hillievoetsluis rommelt het... Beetje regen ook. Heb me verstopt in de berging bij de computer zodat ik niet hoef te kijken :D
pi_129733454
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129733522
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Cwen het volgende:
RFR, seriously? WTF... :(

Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
Het ging kort los. Nu helemaal stil. Hoopte dat t even door zou gaan, slaapt zo lekker O+
pi_129733587
Jij bouwt de spanning gewoon op Hilz. Als je dan maar niet zolang over je bevalling doet ;) en een pets op je hand van je oma ook nog op je v-dag. Ze bedoelde het vast goed. En het zou ook echt een reactie van mij kunnen zijn.
rfr euh ja leuke schoonzus heb je rookt ze veel?. De mijne vindt zwanger zijn gewoon "leuk" en zou voor het gevoel nog wel 10jr zwanger willen zijn. Mijn moeder overigs ook. Dus ik snap wel dat je inleven in mij dan wat moeilijker is.

Ik kon van het weekend ookal achter Ean aanrennen die in de winkel vast naar beneden wilde via de trap. Op de boem manier (op d'r kont). Ze loopt overigs nooit weg dus ik had echt zoiets van wtf?? en ze schrok ook omdat ik haar terug trok. En zo kwam ik er achter dat ik rennen niet meer zo prettig vind.
pi_129734675
Ze was ook gewoon geschrokken vandaar de pets :D
pi_129734913
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen... :P

Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
pi_129735270
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen... :P

Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
Dat hoop ik dan weer niet dan ben ik net 31wk dat is echt te vroeg. Maar ik hoop ook geen 42wk.
Op welke termijn kwam je 1e?
pi_129736485
Bij 39w4d is hij geboren.
pi_129737353
Toch maar even in spoiler ;)
SPOILER
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:58:52 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129738653
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren :P
Nop, 1 tot 3 pond 'water gewicht' door hormoonverandering, niet door darmgebeuren.
pi_129738978
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
Dan heb ik dat virusje ook. Verder niet ziek ofzo, alleen 'dat'. :')
pi_129738997
Zei iemand poep? c_/
:)
pi_129740130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef mignonne het volgende:
Zei iemand poep? c_/
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
pi_129743265
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

:D
pi_129743585
quote:

[..]

Als een nijlpaard! O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:46:28 #150
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129743599
Nom :9!
pi_129743638
Goeiemorgen!

Meld!

Gisteravond op het onweer/afkoeling liggen wachten, en daardoor wat korter geslapen dus. Maar we komen de dag wel weer door. Vanmiddag/vanavond komen ze naar de vaatwasser kijken. Ding is net 1 jaar oud, en maakt een hoop herrie..
pi_129743657
Goeiemorgen, wat een lekkere praatjes op de vroege morgen! Is het geen lijm dan zijn het wel weer andere smakelijkheden ;)

Heerlijk geslapen, bijna door de onweer heen zelfs. Ik was dan ok wel heel oe na wat slechte nachten.
pi_129743709
Wat een baggernacht :O Ik moet er nu echt uit helaas.
pi_129743947
Goedemorgen dames..nja goed, wt een nacht :O

Ik las iets over kapotte apparaten...vervelend! Zeker als het er 2 tegelijk zijn...

Hillz een kilo minder, nou hup baby naar buiten werken! ;)

Fr schrikken zeg! Fijn dat ze neens pijn had wel.

Rfr rare schoonzus heb je!

Nou ik ga mijn ochtendhumeur wegwerken en richting plopsa land...
pi_129744128
quote:
Ooooh het is net te duur voor een grapje! Ik had het graag nu getest ;)

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien! :o O+ )

quote:

[..]

Be-val-len! Be-val-len! *O*

Kabouter Plop tegen een ochtendhumeur? Nou ieder zijn ding hè? :+
pi_129744150
dat was mijn idee ook, limone. De zout + pis test is dan een goedkoop en grappig alternatief. :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129744510
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
pi_129744529
Ollie nog gewoon binnen en geen tekenen hoor :) Goed geslapen door de woei vannacht. Vroeg mn bed uit om vriendje naar school te sturen. Daarna nog 2 uur asociaal op de bank geslapen. :X
pi_129744549
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129744573
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
pi_129744588
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor :6
pi_129744607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:43 schreef Limone het volgende:

Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien! :o O+ )

Fotoooooooooo!!!
pi_129744698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef hilliebillie het volgende:
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor :6
Zou wat zijn zeg! van poesjes naar baby O+ nog 5 dagen en dan 'mag' het!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:31:00 #164
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129744775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Fotoooooooooo!!!
Wat zij zegt!

Goedemorgen trouwens!
pi_129744838
:W
pi_129744873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef Hilzillah het volgende:
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
Denk dat er iets in de pomp zit, maar wij kunnen het niet vinden. Dus dan maar een monteur erbij, het valt gelukkig onder de garantie.
pi_129745369
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen :P
pi_129745396
Bij ean kan ik mij geen kapot apparaat herinneren. Maar bij ons is de tv kapot. Ding is net 3 jaar oud en we liggen met Philips in de clinch. Ik weet 1 ding zeker voor mij geen Philips meer.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:05:23 #169
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129745412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen :P
Ja ook echt niet! Onze apparatuur is pas 1,5 jaar oud!

Edit: Hmmm, maar de Blu-rayspeler (4 jaar ofzo) begint de laatste dagen wel moeilijker te doen.
pi_129745492
Ik las het topic FR... Daar gaan echtbje haren van overeind staan!

Ik heb geen nieuwe apparaten in huis. Dus technisch gezien zou alles het spontaan kunnen begeven hier...

Gelukkig garantie Laiv! Zeker als je denkt dat het iets kleins is en je het zelf niet kan vinden. Als je dan een X bedrag aan voor rijd kosten moet betalen voor 3 minuten werk...
pi_129745541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef DJMomo het volgende:

[..]

2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details ;)
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien.. :o :')

SPOILER
pi_129745743
quote:
Whehe, wij hebben van de week de vaatwasser moeten vervangen ;)
Gisteravond schoot het ineens in m'n banden tijdens omdraaien in bed. Zo eentje waarbij je dan een dikke minuut lang volledig stil ligt te wachten tot het een beetje wegtrekt :')

Die jongen/meisje test is een paar jaar geleden in dit topic gedaan. Hij faalde :D
pi_129745787
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:

[..]

uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien.. :o :')

Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje is :D wat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik O+
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:27:18 #174
43556 miss_dynastie
pi_129745871
quote:
Ik ken die legende wel met tanden... voor elk kind een tand/kies....
pi_129746337
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van O+

lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik ;).

Limone, wat lief!

Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook :D. De piestest ga ik maar niet meer doen :D.

Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
pi_129746394
Goedemorgen en Meld!
Hier nog geen apparaten stuk gelukkig en al mijn tanden en kiezen zitten er ook nog in :)

Wat een schattig vestje Limone! En bla, veel plezier in Plopsaland :)
pi_129746466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van O+

lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik ;).

Limone, wat lief!

Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook :D. De piestest ga ik maar niet meer doen :D.

Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
Gebroken beugel? Wat gemist?
Hier ook een druk geschuif. Soms uren niet en dan ineens een, ik kan het niet anders omschrijven dan een "Frustratie worsteling" alle kanten op.
pi_129746489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:

Limone, wat lief!

:Y , heb inderdaad meer schuivende en rollende bewegingen. En af en toe een grote bult aan de zijkant van m'n buik als ie zijn beentjes strekt
pi_129746605
Zie je wel, vermoedde het al :D

Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
pi_129746675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:

Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:06:28 #181
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129746782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:

Zo snel al, ja? Wat rot!
pi_129746852
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
Nee, ik vrees van niet - en de voorlopige indicatie van de ortho was ook niet om blij van te worden. Draadje moet eruit, nachtbeugel of zelfs plaatjes (:() voor een tijdje, en dan nieuw draadje... Op zich niet heel erg, maar zolang ik geen 1 à 1,5 uur in zo'n stoel kan liggen zonder daarna naar huis te moeten kruipen, gaat het even niet lukken.

Maar misschien toch maar een afspraak maken voor november, dan kan ze wel een live indicatie doen, en dan de beugel volgend jaar ivm kostendekking en zorgverzekering.
pi_129746978
Limone wat een schattig vestje.
Cwen balen van je spalkje. Veel werk van je beugel te niet gedaan.
* ferrari_rood spreekt d'r spalkjes even goed toe blijven zitten
Ze zitten er bij mij al langer wel in dan niet in. Ik heb geen idee meer hoe het was zonder spalkjes.
pi_129747094
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:

[..]

SPOILER
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129747158
Oh gatver. Dus het beugel feest zou weer opnieuw moeten gaan beginnen.
pi_129747971
Ben benieuwd momo :o

ik doe helaas mee met kapotte apparaten, de auto heeft het begeven, 2 weken in reparatie geweest bij de garage en nog steeds is die niet goed, dus verblijft die weer bij de garage... :X

Cwen wat balen van je spalkje, dat je nu weer opnieuw een beugel moet.

Welkom en gefeliciteerd, oh oh naam vergeten, Aisly??

Bubseltje sterkte met je man.
pi_129749567
Ik ga weg uit dit topic met al die kapotte apparaten. Alles hier in huis is oud en koelkast deed van het weekend nogal vreemd. Roep mij maar als het weer een tijdje goed gaat ;)

SPOILER
Ik ben een bofkont, onverwachts vroeg thuis dus nu lekker niets! En nou maar hopen dat ze me niet bellen voor nog een 'klusje'
pi_129749678
Hier ook wel een kies idd (of eigenlijk 2 zelfs) waar een stukje af is.. Maar aangezien ik altijd flink verdoving nodig heb bij de tandarts wacht ik met laten maken tot na se bevalling ergens..

Apparaat tot nu toe nog niet echt iets gesneuveld (ja de airco van m'n auto deed het niet, maar dat was een gevalletje defect gekocht).. Hopen dat er deze keer niets sneuvelt verder..
pi_129750043
zo, baby is aangenomen op het kdv. :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129750224
Yay momo!! Eerste echte regelding voor kleintje O+

Ik ben trouwens écht heel blij met Ned. 3 Die zend iedere avond een NL film uit die ik dan opneem en nu iedere dag kan kijken O+
Ik hou van NL films :D
pi_129750277
Ja en heb vent ook aan het werk gezet voor t erkennen. Daar hoef ik nu niet meer bij te zijn. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129750390
Ik ben gisteren bij de tandarts geweest. Een gaatje wat er al zat moet nu echt aangepakt worden, dus ik heb een afspraak voor oktober staan. Maken ze gelijk röntgenfoto's..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:02:01 #193
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129750413
Mijn verstandskiezen komen door _O- .
pi_129751351
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:02 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn verstandskiezen komen door _O- .
Oh ja hoor, de een kost het een kies per kind en jij krijgt gewoon een extra kies voor kind. _O-
pi_129751762
Lol!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:52:05 #196
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129752248
Hier ook gastouder geregeld.....is toch de bu.urvrouw/s.choonzus geworden. Misschien een beetje veel rollen voor 1 persoon, maar ook wel verrekte makkelijk!

Heel veel keus was er al niet meer in het dorp en vonden toch wel dat we iets haast moesten maken met alle uitgerekende stellen begin volgend jaar! Daarnaast had ze nog een aantal aanvragen liggen die ze eerst afhield omdat ze graag wilde weten wat wij van plan waren. Ze moest huilen toen we vorige week vertelden dat we toch graag bij haar ons kind wilden dumpen. (nou ja iets andere bewoordingen)

Hoe is het met KD trouwens of heb ik ergens iets gemist?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:20:29 #197
386633 Adnap
I love Life !
pi_129754991
baby geboren in slagharen

t zal je maar gebeuren !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_129757172
Hallo! Ik kom hier ook maar om de hoek kijken :@ gisteren twee dagen voor NOD maar met wat vage klachten (gevoelige borsten vooral) zomaar ineens positief getest.
Ik moet nog heel erg aan het idee wennen, ik was er nogal vanuit gegaan dat het wel 4-6 rondes zou duren. En daarom had ik me helemaal nog niet ingelezen in het hele fenomeen zwanger zijn en komt alles nogal snel op me af. Ik ga hier dus een beetje meelezen en af en toe meeposten :)
pi_129757368
oh, ontkloon je niet SHS?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129757401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, ontkloon je niet SHS?
Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Misschien over een week of acht op z'n vroegst :D
pi_129757722
Welkom SHS! *O*

Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah :(
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
pi_129758012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Cwen het volgende:
Welkom SHS! *O*

Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah :(
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
Oeh Cwen... Dit is een lastige!! Maar ik herken het maar al te goed. Hier speelt zo'n beetje hetzelfde helaas..

en dan niet het opgeruimde huis gedeelte helaas. Dat mag ik allemaal zelf doen :X
pi_129760512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje is :D wat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik O+
Ja superschattig. Volgens mij heeft mijn moeder deze wol ook nog in pistache. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:

[..]

hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling :+
Ja joh! Dat hele geslacht blijft me fascineren :D :')

Welkom SHS!

Cwen en Hilz, in mijn omgeving zie ik juist dat mannen na de geboorte van hun kind een enorme carrièreboost hebben. Alsof opeens het besef komt dat ze nu een gezin hebben om te onderhouden (of ze grijpen elk moment aan om uit huis te zijn, dat kan natuurlijk ook :o :P ). Geen paniek! Het komt allemaal goed én beter :*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:19:00 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129760666
Wat vervelend, mijn man was druk solliciterende tot ie ziek werd. Nu nog wel maar nu wil niemand hem hebben :'). SHS welkom!!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:22:30 #205
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129760759
Cwen en Hillz, succes inderdaad. Altijd lastig, denk ik, en met hormonen extra!

Welkom SHS! *O*

Ik ben 'als we het zouden weten' van Holland doc aan het terug kijken. Erg mooi, maar geen aanrader als je zelf zwanger bent. Wat een heftigheid en wat een verdriet ook ;(
pi_129760962
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg. ;(

SHS gefeliciteerd!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:33:20 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129761049
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg. ;(

SHS gefeliciteerd!
Nou, dat. Echt janken hier. Wat onvoorstelbaar moeilijk en wat vind ik het prachtig dat zij het wél kunnen, want jeetje. :'(
pi_129761055
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
pi_129761682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
Ik ook! Het gaf me een heel raar gevoel en toen ik daarna mijn vriend zag moest ik ineens heel erg huilen. Gewoon omdat ik zo blij ben dat we dit samen doen en kunnen.

Nou Limone, ik hoop dat vriendlief hier ook die boost krijgt. :{
pi_129761974
Shs welkom. Ben benieuwd wie je bent.

Mabawa ik vond candice echt kansloos maar bij Taylor had ik zoiets van als je ouder was geweest, met een partner en een huis zou je een goede moeder zijn volgens mij.
pi_129762054
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg. :X Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
pi_129762325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg. :X Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
pi_129762326
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129762473
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
Ja ongepland maak je wel erg snel dezelfde fout als een paar maandjes geleden!

Jeeeej Mo! Weer iets afstrepen!
pi_129762717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DJMomo het volgende:
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
No way back *O*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:24:28 #216
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129762874
Momo *O*
pi_129763006
Gelukkig maar Momo, was het spannend? ;)

Ik zie net op mijn ticker dat ik onder de 100 dagen zit! :o *O* :s)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:30:39 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129763100
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet ^O^

En welkom SHS :) Gefeliciteerd!

Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoeken :( Zijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling :')

[ Bericht 60% gewijzigd door GotC op 06-08-2013 19:38:43 ]
pi_129763312
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:

SHS gefeliciteerd!
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.

Shs welkom en gefeliciteerd!
pi_129763435
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ik wil hem toch ook wel graag zien...

En hoiiiii SHS! *O*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:41:31 #221
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129763513
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Holland Doc, is dat niet nl 2?
pi_129763515
Hier een meld na niet alleen een sticker op de kaart van de VK maar meteen een doorverwijzing naar t ziekenhuis :{ . De bloeddruk was weer wat verhoogd. Aangezien mijn moeder van mij bevallen is met 31 weken, maakte ik mij nogal zorgen.

Maar alles was in orde. CTG zag er mooi uit. Urine en bloed waren schoon. Alleen de bloeddruk is iets hoger. Misschien is t een teken of moet ik mij gewoon niet zo druk/zorgen maken :@ . Het komt allemaal wel goed. De kleine mag komen, alles is klaar. Maar toch....
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129764254
Nou, ik zei gisteren "dat moeten we ook nog regelen" ennnnnn hoppa! Gedaan! Sta versteld van mijn vent ;)

Wizzy, rustig aan. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129764334
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Holland Doc, is dat niet nl 2?
Idd Nederland 2. Ga nu kijken
pi_129764572
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:

Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoeken :( Zijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling :')
Och jee, maakt de nieuwe spelling het mooier/beter?
pi_129764662
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:11:58 #227
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129764740
31 juli Hillz
pi_129764833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Hier de uitzending via uitzending gemist
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129764866
Ow dat moet ik niet gaan kijken geloof ik...dat wordt janken en daar heb ik geen zin in :p

Welkom shs

Wizzy :*

Nog niet verder teruggelezen. ..lig lekker in bad na een dagje teveel kabouter plop en mega mindy :D
pi_129764875
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:

Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzo :')
pi_129765015
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hier de uitzending via uitzending gemist
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!
Morgen maar kijken dan via PC... Bedankt Wizz :*
pi_129765940
Het is echt een heftige uitzending hoor. Ik vond het wel erg interessant om ook eens de meningen van dokters over het onderwerp te horen in plaats van alleen de verhalen van ouders. Hoewel die natuurlijk ook enorm schokkend en vreselijk zijn, maar de kant van de doktoren blijft in mijn ogen normaliter altijd wat onderbelicht in programma's waar het reilen en zeilen op een NICU wordt getoond.
pi_129767398
Poeh lijkt mij een heftige uitzending. Ik denk niet dat ik het aankan die te zien.

Over kapotte aparatuur. Onze auto heeft op vakantie toch hagelschade opgelopen -O-.
Nu zijn we er wel voor verzekerd maar krijg ik het niet voor elkaar de schade online aan te melden. Morgen maar weer even bellen dan.
pi_129768912
Heftige uitzendingen zijn niets voor mij, ik pas...

Hilz, da's helemaal rot. Ik hoop dat het ook bij jullie snel oplost!

Hier wel al 1 uitnodiging voor gesprek, maar hij is nog niet heel goed in zichzelf verkopen dus ik heb geen idee of het iets wordt... Dat zichzelf verkopen wordt wel steeds beter uiteraard :D.

FR, getver, hagelschade... Hopelijk lossen ze het goed voor jullie op!

KD, ben je er nog? Hoe gaat het nu?

Wizzy, kan me voorstellen dat je even schrok... Maar hey, je bent toch al 37 weken voorbij? Wie weet duidt je bloeddruk dan inderdaad wel op een naderende bevalling!
Ik ben ook met 31 weken geboren en was ook heel opgelucht om daar voorbij te zijn, hoewel het eigenlijk niets zegt :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Cwen op 06-08-2013 22:28:31 ]
pi_129770402
veel zwangere hier die ook vroeg geboren zijn zeg. Ik ben blij als ik de 32wk voorbij ben en ik ga helemaal juichen na de 34wk
jezelf verkopen is ook moeilijk in welke branche zoekt hij werk?
pi_129771294
Documentaire was erg mooi gemaakt, maar hier ook dikke tranen. Wat verschrikkelijk als je een kindje ziet overlijden. Ik aai nu hele tijd over mn buik en krijg geruststellend schopjes als antwoord.

En we hebben een naam voor onze zoon ♥ weer een punt van de lijst.
pi_129771478
Hij was/is IT consultant, gericht op B2B en B2C. Leuk werk en ook wel het e.e.a. In te vinden, maar we zijn nog vrij jong dus relatief beperkte werkervaring. Daarnaast is hij van huis uit industrieel ontwerper, maar vrijwel alle R&D/Innovatie-afdelingen liggen momenteel op hun gat.
Jezelf verkopen is heel moeilijk! Ik schijn er vrij goed in te zijn, getuige mijn werkgeschiedenis, maar het is zo moeilijk om uit te leggen wát ik dan eventueel goed doe en wat het dan is, dat verkoopt. Maar goed, het is leuk om mee bezig te zijn, zolang de frustratie niet de overhand krijgt, en daar heb ik het een beetje moeilijk mee... Meneer vindt dat hij 'ook wel even vakantie verdiend heeft' maar in mijn ogen is het geen vakantie! Hormonen... :)

Ik kan me zeker met jouw voorschiedenis en je huidige fysieke conditie heel goed voorstellen dat je de weken wel vooruit kunt kijken, FR!
pi_129771484
Wat fijn Martine! Nu heeft je buikbaby een naam, is hij nog meer al een deel van jullie gezin. O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:37:02 #239
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129771508
Ik ben ook te vroeg geboren, met 35 wk en m'n broertje met 31. Dat voelen ook wel een soortje als mijlpalen.

Een naam O+ mooi, Martine!
pi_129775760
Pfoe... Toch weer eigenwijs hè die Vos... Jeetje wat ging ik huilen zeg! Die docu is écht ontzettend aangrijpend! ;(

Yay Martine! Een naam. Dan is het helemaal echt nu!

Kan je hem niet een heel klein beetje de goede richting op duwen Cwen? Paar mooie vacatures opzoeken en hem aansporen tot solliciteren. Allemaal onder de noemer 'Ja, maar ik wilde je alleen maar helpen.'

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
pi_129780351
Fijn Momo, een officiële papa! (8>

En cwen, solliciteren is ook lastig. Mij persoonlijk gaat het goed af. Ik denk dat het deels komt door je instelling. Voor mij is een sollicitatie gesprek een gelijkwaardig gesprek. Zij moeten ook mij overtuigen dat zij voor mij goed zijn. Daarbij niet te bescheiden zijn, belicht je sterke punten en als je ervaring mist, vertel dan hoe je denkt in bepaalde situaties te handelen.
Anyhoe, succes voor je vent!

Vandaag naar vk voor intake. Vraag me af wat ze in 5 kwartier willen vertellen. Ben niet spontaan alles vergeten van de vorige keer ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:36:08 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780604
Fijn Martine, een naam O+!

Limone, de nieuwe spelling zorgt ervoor dat de naam een stuk minder lijkt op de naam van ons nichtje. Wel handig :+ En het maakt de naam iets minder apart.

Succes bij de vk Theeleuter :)
Ik mag straks ook weer, en eindelijk na deze afspraak niet meer om de 4 weken.
pi_129780651
Meld!

Goeiemorgen! Theeleuter, succes bij de verloskundige.

Ik heb een rustige nacht gehad, heerlijk! Gisteravond nog wezen zwemmen, we waren nog met zijn zessen, en zijn allemaal tussen vandaag en 2,5 week uitgerekend. Dus over een paar weken is de groep gewoon leeg!
pi_129780655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hilzillah het volgende:

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
irritant he! dat is de reden dat ik een raam wil dat open kan in de badkamer. Oorspronkelijke bewoners hebben er een raam ingezet dat niet open kan..snap ik niet.
dta spul van HG werkt er wel perfect voor moet ik zeggen. Maar daar moet jij nu niet in gaan staan :)

Martine uit de naam :) dat is altijd fijn he!

cwen staat je vriend ingeschreven op linkedin?
ik zit dan wel op een ander vlak in ict, maar krijg regelmatig mailtjes en belletjes of ik op zoek ben.
en anders voorlopig in de detachering ofzo?
pi_129780756
Vervelend van baan Cwen, succes voor jullie!

Hier gisteren ook controle zkh geweest. Ga fysio contacten voor bekken, die schaambot pijn is echt gruwelijk. Ik moet ook op werk het gaan aangeven denk ik, ik werk 24u, 3dg, maar heb 4 uur reistijd per werkdag :( dus die dagen hakken er nu flink in. Misschien wat meer thuiswerken de laatste 5wk.

Voor de LLMers wel wat koeler weer nu!
pi_129780769
Oh en namen... Zeker lastig! Ik denk dat wij er nu zo goed als uit zijn, maar blijf toch nog beetje speuren...
pi_129780777
4 uur reistijd per dag pfff. Ik hoop dat je iets kunt regelen qua thuiswerken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:18:59 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780853
Pfoeh, 4 uur reistijd! Thuiswerken is dan wel een goede oplossing Jip, hoop dat je dat kunt regelen..
pi_129781018
Jup, komt goed denk ik. Nog maar paar weken werken hè GoTC! T schiet echt op nu!

Wij hebben volgende afspraak ook gesprek over vaginaal of ks met gyn. Dan wordt alles besproken. Vorige keer was spoed ks, dus nu heb je er zelf een stem in en volgt dus dat gesprek. Ben benieuwd.
pi_129781096
waauw 4 uur reistijd? Dat is op zn zachts gezegd heel erg veel Jips, gelukkig behoort thuiswerken tot de mogelijkheid.

Hier helemaal geen raam bla, dus badkamer deur is altijd open. het is gelukkig alleen in de douche en de rest is schimmel vrij.

Veel succes bij de vk theeleuter en GotC! O+

En Jips hoogst waarschijnlijk een naam O+

Ik ben zo benieuwd naar wat jullie allemaal gekozen hebben! Iedereen hier is 'anders' maar heb in de maanden dat ik hier rondhang eigenlijk nog geen een keer gedacht 'nou nee'. Ook niet met de al bestaande broertjes en zusjes O+

Nog een vraagje... Ik heb zere voeten. Met lopen enzo. Zou dat kunnen komen dat mijn voeten protesteren omdat ik een dikkie ben geworden?
pi_129781146
Martine, leuk een naam voor jullie zoon! Voor je gevoel kan je dan verder met andere dingen van je lijstje of niet?

Theeleuter, succes bij de VK! Willen ze niet gewoon dingen herhalen? En je bent zomaar een half uurtje verder merk ik bij de VK.

Een officiële papa voor Momo.

Hilz, lief dat je moeder helpt met de schimmelvoegen. Hier hebben we er ook last van, zelfs met een raam die hele dagen open staat. HG werkt echt super… alleen niet handig als je zwanger bent.

Jipster, dat 4 uur reizen hakt er zeker in. Reistijd wordt dat vergoed of is dat eigen tijd?

Hier lijkt alles rustig. Het was gewoon ff schrikken dat ik zonder klachten toch een verhoogde bloeddruk had. Het was geen teken want de kleine is nog druk aan het schoppen / schuiven in mijn buik.

Vandaag wat dingen op een lijstje die ik kan doen, hoef ik niet doelloos naar mijn laptop te kijken. Zal vast ook helpen...
pi_129781176
lijstjes zijn goed :)
wij gaan vandaag de garage opruimen en daarna de badkamer poetsen.

en hilzz..dat ja of door vocht in je voeten..dat zorgt bij mij meestal voor pijnlijke pootjes
pi_129781248
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht :@
pi_129781301
Ik ook niet van HG hoor..

Lijstjes zijn zeker goed, wij hebben ook een to do list van heb ik jou daar... Voordat de baby komt zegmaar :X

Reistijd is helaas eigen tijd.
pi_129781311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:03:25 #256
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129781408
Onze lijstjes worden nog steeds groter dan kleiner, maar gisteren wel wat dingen af kunnen vinken.
We zijn voorlopig uit de eerste voornamen en hebben bij de bd een babykamer besteld!
pi_129781431
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

naja weet niet of het niet mag..maar als ik het gebruik in niet zwangere toestand krijg ik het al benauwd..dus denk dat het niet zo gezond is ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:11:02 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
pi_129781561
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
pi_129781572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
pi_129781630
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
pi_129781750
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:25:54 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
Nja, misschien had ik 'm niet in de koelkast moeten stoppen :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:26:35 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
Ohhh lekker! :9! Die geur is echt goddelijk.

En tsja, als je moeder gaat stampvoeten..dan kan je maar beter luisteren :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:27:15 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
Hehe nee, dat was 1 van de stomme dingen in de droom :+

Wat fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! En tsja..arme ml :D
pi_129781958
Gotc, ik zie nu jij ook echt op de verjaardag van m'n zoontje uitgerekend bent, en hij had ook als "werknaam of whatever" Bob! :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:39:30 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781994
Haha wat tof! :D Dat kan geen toeval zijn..?

Speaking of uitgerekende data..worden er bij jullie ook overal wedjes gelegd op wanneer de baby komt?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:26 #268
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:

Zij kán tenminste stampvoeten :+ . *wegduikt*

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:46 #269
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129782054
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
pi_129782079
Dan zal het idd tóch een beetje vocht zijn. Mooi! dan kan ik met een gerust hart nog meer ijsjes eten O+

Bob in de koelkast.. Ik moest toch een beetje lachen :X

Hoogst waarschijnlijk gaat ze niet naar huis voordat de ramen ook nog gezeemd zijn :D

Whahahahaha skips! Ze heeft in de zomer MEGA zwembad voeten. zelfs zo erg dat op warme dagen de halve voet over de schoen 'hangt'.
pi_129782087
oe leuk skips, veel plezier!
pi_129782123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

ow maar dat wisten we al toch? heb tenminste ergens de uitleg van een of andere gyn daarover gelezen een tijdje terug
pi_129782124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:

Vreemd onderzoek als je het mij vraagt. Ze rekenen namelijk het aantal weken vanaf de bevruchting en dan is het tot de uitgerekende datum inderdaad 38 weken en niet 40 weken...
pi_129782137
Sull heerlijk als je weer goed kan slapen. Wel jammer voor je man dat je er zo'n herrie bij maakt ;) Hier is dat gelukkig geen probleem. Al heb ik de laatste nachten echt mn voedingskussen nodig anders heb ik zo'n last van mn heupen als ik wakker wordt.

Hillz in mn oude badkamer hadden wij ook geen raam maar wel de deur open. Gelukkig geen vochtplekken en schimmels. Nu gelukkig wel 2 dakramen.

Over libido gesproken die van mij is ook weer terug en beter :) ml is er erg content mee. Haha

Zere voeten zijn herkenbaar hoor. Ligt volgens mij aan het vocht.

Vandaag maar eens aan de poets thuis. Kan toch niet weg vandaag de timmerman hangt de nieuwe deuren in op onze bovenverdieping.
pi_129782149
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
Foto's willen we zien straks! *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:52:34 #276
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782307
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Foto's willen we zien straks! *O*
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O* (huuuuu, het gaat zo hard!).

---

Oh en: libido? Wasda?
pi_129782331
Ik heb wat dikkere voeten, maar het is schijnbaar in mijn gezicht wel te zien dat ik vocht vasthoud. Ik zie het iig niet op de weegschaal, dus het scheelt straks weer na de bevalling.

Toen de monteur hier gisteren was maakte de vaatwasser natuurlijk geen rare geluiden meer. Dus er zat waarschijnlijk nog wel iets in de pomp. Tips gekregen om het de volgende keer zelf op te lossen, en weg was hij weer. Scheelt wel, want het viel anders niet onder de garantie..
pi_129782373
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O*. (huuuuu, het gaat zo hard!)

--
Oh en: libido? Wasda?
joh gewoon vertellen..we houden onze mond wel :P

en datzelfde dacht ik 2 wkn geleden ook...geen idee of het de vakantie is ofzo, maar ik klaag niet..en manlief al helemaal niet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:55:21 #279
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782375
En ik ben gebeld dat het kamertje 19 augustus geleverd wordt! *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* dus.
pi_129782397
jeej voor 22 wkn!!
en het kamertje!!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:56:29 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129782407
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129782454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
Ik ook :P
pi_129782456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toeval :D. Ook hier verder nog slanke voeten en enkels, maar logisch dat er wel iets van vocht zit!

GotC, ja, weddenschappen alom, ze merken het vanzelf wel ;).

Jip, echt doen die fysio! Het scheelt zoveel als je goede tips en oefeningen krijgt.

Wiz, kan me voorstellen dat je schrok. Was ie heel erg te hoog?

Ben de rest vergeten... :)
pi_129782793
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
pi_129782864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
pi_129782869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
Joepie!! Ik hoop dat!

Feli Skips!

En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:

Nog minder dan 100 dagen!!!

En 26 weken!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_129782893
wh00t voor minder dan 100 dagen! :D
pi_129782978
Ja en jij ook! *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:24 #289
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129783189
Hoe is jullie ervaring met het bestellen van kamers bij babydump? En eventueel ook met de kwaliteit van de basic collectie?
pi_129783202
even snelle jompel voor de mijlpalen, namen, kamertjes, blauwe babyshopsels voor skip, etc etc etc. *O*

en een ont-jompel voor mezelf. Volgens mij is poes ziek. Liggen nu telkens drupjes voor de bak, wat ook lijkt op bloed. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129783214
ja gaat echt snel zo he :)

nobono ik heb er nog nooit een kamertjes besteld maar wel andere dingen en dat ging altijd prima :)

Djmomo ownee :{
pi_129783323
Ja, iets meer platvoeten heb ik ook... Er staat natuurlijk ook nog eens beduidend meer gewicht op, dus dat zal ook niet helpen ;).

Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
pi_129783374
Over die zere voeten.. Ik ben in m'n verlof bij de podoloog geweest voor nieuwe zooltjes aan te laten meten en op de afdruk/scan/whatever was te zien dat de druk anders verdeeld was dan twee jaar geleden, hij gaf aan dat dit kon komen door dat in je zwangerschap de verdeling van je gewicht anders is en dat dat soms ook te zien is aan de drukverdeling in je voeten. Ik heb er zelf geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel voelen..
Heb trouwens ook al eens gehoord ja van mensen waarvan de voeten groeiden in de zwangerschap, lijkt me ook niet heel praktisch :P

Verder meld ik me dus bij dezen, maar eik nog niks te melden. VNV weer naar de vk. Ben benieuwd of meiske weer ingedaald is, maar aangezien ik nog steeds vrij soepel loop ten opzichte van toen ze wel in gedaald was ben ik bang van niet..
pi_129783403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklaren :D
Nog breder.... en ik heb al van die brede platpootjes _O-
pi_129783467
Doe maar gewoon vertellen skips, we zeggen heul niks! gebeloofd! O+

Yay voor de minder dan 100 dagen! *O*

Oeh arme poezel... Blaasontsteking misschien?

En grotere voeten weiger ik hè! Ik ben al gezegend met stampvoetjes maat 42!
pi_129783533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Cwen het volgende:
Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etc

Nobono, geen ervaring met de basic collectie kamers. Ga gewoon naar de winkel even kijken, of je het stevig genoeg vindt enzo. Wel de kinderwagen daarvandaan, en dat was prima service met oa laagste prijs garantie icm prenatals mama mazzel dagen, en ook de service toen de banden begonnen te zwabberen (oa leenwagen mee, geen gezeur of moeilijk gedoe, gewoon direct ter reparatie aannemen).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:41:01 #297
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129783646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:

Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen kom :O

Een *O* voor alle mijlpalen!
En de rest vergeten :@ Nu al een warhoofd volgensmij }:|
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:45:04 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129783749
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten :X
pi_129783752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
pi_129783812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef danic het volgende:

[..]

Ik ook :P
V&A? Foto's? O-)
pi_129783820
Dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')