Dat was ik tot mijn grote schrik...quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja zeg, wie sloot dat topic? Daar ging m'n post!![]()
Eerst maar even douchen dan, typ ik op m'n werk straks wel weer opnieuw.
Ja even een dagje Callantsoog, de dag begon niet heeeel zonnig dat was insmeren niet nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:06 schreef Hilzillah het volgende:
Strand geweest Nobono? Ik denk dat ik vandaag mag van mezelf![]()
Suiker en Hb. Suiker dus voor en na lunch. Nog niet met het vieze drankje, dat is pas als het verstoord is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Gemist!! Kim Succes bij de VK! Spannend!
Waarom bloedprikken Mabawa?
Succes Mawaba & Angela!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:32 schreef Cwen het volgende:
Succes Angela!
Veel plezier Hilz! En bijzonder dat zij Olli weer mee vond vallen... Wat was haar redenering?
Hopelijk is alles goed Mabawa!
Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zo lang tussen 2 voedingen laten is voor hele kleine baby's echt nog niet goed. De bloedsuikerspiegel kan dan te laag worden en dat is gevaarlijk! Maximaal 4 uur tussen de voedingen wordt aangeraden. Daarnaast is het voor het goed op gang brengen van de borstvoeding ook niet verstandig.
Precies.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
volgens mij mag het s'nachts langer. D sliep hier toen ze klein was nl ook direct hele nachten door en ze heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen waar ze dit gewoon oke leken te vinden
Uhhhh prima dat jij deze keus maakt toch maar dat anderen je waarschuwen is niet voor niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.
[..]
Precies.
Je weet dat er hier ook gewoon verloskundigen mee posten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Stansfield het volgende:
We hebben eerst borstvoeding geprobeerd. Dat ging niet zo goed. Daarna kolven dat ging prima. Dus dan weet je ook exact wat ze binnen krijgt. Dus dat is allemaal prima in de gaten gehouden en ze zit na 6 dagen al bijna op haar geboorte gewicht. Ik twijfel totaal niet aan de kennis van borstvoeding van onze kraamhulp en verloskundige. Die zitten daar juist bovenop. Bovendien acht ik hun kennis iets groter dan van iemand op een forum. Maar dat is idd mijn mening.
Bedankt.
Tot ziens allemaal!
Mwah, de kennis van de mensen die er verstand van zouden moeten hebben is wel echt bedroevend hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pff ja hoor..eerst roep je al dat ze in het ziekenhuis geen verstand hebben van borstvoeding en nu de kraamhulpen ook al niet. Joh ik denk dat het allemaal best wel goed zit hoor, mischien moeten mensen elkaar niet zo opfokken. Je hebt niet voor niks kraamhulp he..die weten best wel iets.
En als je daar niet iemand mee op kunt fokken is het het feit dat ze niet uit zichzelf komt? Laat dat een zeg.
Nou dat! Je zou hopen en verwachten dat kraamzorgenden, verloskundigen of gyneacologen er verstand van hebben, maar niet voor niets is er een speciale opleiding voor lactatiekundigen! Borstvoeding is hartstikke natuurlijk, 'we' doen het al duizenden jaren, maar soms is het niet zo simpel als het lijkt. Ik zou het advies dat hier en eventueel in het borstvoedingstopic naar boven komt, niet zomaar aan de kant schuiven. Zeker het borstvoedingstopic is een schat aan informatie!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Mwah, de kennis van de mensen die er verstand van zouden moeten hebben is wel echt bedroevend hoor.
Men komt hier toch om op allerlei vlakken ervaringen/meningen te delen. Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat er tegengeluid komt.
De toon van de muziek kan soms wat anders maar voorzichtigheid is zeker geboden bij zo'n mini en zorgen dat je productie ook straks nog op gang blijft ook.
Het is heus allemaal juist extra goed bedoeld.
De vooringenomen houding, ik weet weer waarom ik hier nooit kom is wat jammer. Ja er is best wat betweterij hier en daar in OUD maar het borstvoedingstopic is echt heel heel waardevol om de borstvoeding te laten slagen in mijn ogen. Die kennis die daar zit heb ik echt nog niet aangetroffen bij ziekenhuizen etc helaas.
Ik ben er zo blij mee, ik dacht echt dat die kamer nooit af zou komen en ik heb zo'n behoefte aan babywasjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef GotC het volgende:
Mabawa, liefVoel me wel iets beter. Was denk ik een slechte dag
Fijn dat de kamer al flink is opgeschoten Spewey! Hoe gaat t met Pino, en met je suikers?
Helaas is dat gewoon vaak het gevalquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pff ja hoor..eerst roep je al dat ze in het ziekenhuis geen verstand hebben van borstvoeding en nu de kraamhulpen ook al niet. Joh ik denk dat het allemaal best wel goed zit hoor, mischien moeten mensen elkaar niet zo opfokken. Je hebt niet voor niks kraamhulp he..die weten best wel iets.
En als je daar niet iemand mee op kunt fokken is het het feit dat ze niet uit zichzelf komt? Laat dat een zeg.
Ze doet het goed zo te horen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:10 schreef Stansfield het volgende:
We hebben eerst borstvoeding geprobeerd. Dat ging niet zo goed. Daarna kolven dat ging prima. Dus dan weet je ook exact wat ze binnen krijgt. Dus dat is allemaal prima in de gaten gehouden en ze zit na 6 dagen al bijna op haar geboorte gewicht. Ik twijfel totaal niet aan de kennis van borstvoeding van onze kraamhulp en verloskundige. Die zitten daar juist bovenop. Bovendien acht ik hun kennis iets groter dan van iemand op een forum. Maar dat is idd mijn mening.
Bedankt.
Tot ziens allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een beetje bijgekomen van de schrik?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat was ik tot mijn grote schrik...
Ik heb geen idee of het vroeg is...ben nu 22.3...suiker zit wel in de familie. Maar voornaamste reden was overgewicht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En voor de rest van de dames, goedemorgen!
Kim succes vandaag
Nobono, ik weet wat je voelt..auw!
Martine spannend!
Wel fijn toch dat ze het formaat vsn ollie wel mee vondt vallen..maar inderdaad..make up u're mind
Angelaatje ook al zo'n suikertest. Is dat niet wat vroeg? Dacht at ze dit alleen verder in de zwangerschap deden als er vermoedens waren.
Cwen, ik duim voorje wasmachine
Het is me echt helemaal ontgaan wat er precies met je man aan de hand is, maar sterktequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maandag met mijn man naar het ziekenhuis. Langer wachten is niet heel handig. Hij krijgt dan eerst een ct en dan foto's om te kijken wat er aan de hand is.
Dat was mijn conclusie ook een poos terug. En dan ook nog veelal mannen uit het noorden van het land.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:45 schreef Oksel het volgende:
[..]
Thanks.
Weinig mannen hier volgens mij.
Mijn man is geboren met een waterhoofd. En hij is nu al zeker 1,5 maand ontregeld. Zijn drain is 2x aangepast maar weinig effect.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:35 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is me echt helemaal ontgaan wat er precies met je man aan de hand is, maar sterkte
Hij bestelt maar een pizza!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:08 schreef Hilzillah het volgende:
vriendje komt zo thuis.. Heb beloofd om hem te voederen
Romantischquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Beter nog, bestel samen een pizza en eet hem op op het strand!
Zo, jij bent een romantische Fries!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Beter nog, bestel samen een pizza en eet hem op op het strand!
Hema kinderchampagne erbij, voila!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef NoBoNo het volgende:
Doe vast even wat drinken koud leggen in de koelkast, vriezer....en klaar!
Alhoewel die kun je ook bestellen natuurlijk.
Geen pizza op het strand dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Hilzillah het volgende:
Wolken en druppels
Leuk GotC! wilde ze het kamertje nog zien?
Daar kijken ze idd niet eens naarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen pizza op het strand dus!
Ja! Ze vond 'm erg leuk en was vooral onder de indruk vd meubelsDe rest vh huis had ik ook opgeruimd, voor jan met de korte achternaam
Hormonen hè... Stomme griet ben ik ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Aisly en Oksel!![]()
Wat akelig van je man, Bubsveel sterkte.
Ooooh Hilz. Ik moest heel stiekem toch een beetje lachen omdat je niet naar het strand bent gegaan vanwege de poezels![]()
En het ook om Bla en het tuinhuis.
![]()
Aaaaahw!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef Limone het volgende:
Ja wel een beetje, maar mijn hormonen vinden het zo schattig dat ze er tranen van in hun ogen krijgen
Het blijft ook raar, onwerkelijk soms. Ik hoop dat ik het gevoel nu zal kwijtraken dat ik de afgelopen weken heb gehad. Ik voelde me nog zwanger, met een baby in mijn handen, zo raar.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oksel, je staat erin.
Aisly, welkom.
Bubseltje, balen dat het nog niet beter gaat met je man, sterkte.
Juud, ik vind het nog steeds apart, je was weer dicht bij mij uitgerekend, en jij hebt je jochie al bijna 2 maanden.
Net op controle geweest, pukkie is ingedaald en ligt vast! Bloeddruk was lager dan ooit, en het is te zien dat ik vocht aan het vasthouden ben... Mijn enkels beginnen ook langzaam te verdwijnen. Vrijdag alweer op controle, zodat ik de andere verloskundige ook nog weer eens zie.
Hahaha dat je er maar veel plezier van mag hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine!Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag
.
Oksel, gefeliciteerd!
Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...
Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van.
YAY!! HIJ (of is het een meisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine!Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag
.
Oksel, gefeliciteerd!
Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...
Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van.
Ik heb mijn hele zwangerschap rond de 112/62 gezeten. Rond de 38e en 39e week zat ik ineens weer wat hoger 124/70.. En de verloskundige zei dat iets hoger met die termijn normaal is. En laatste controle bij 40.1 had ik weer lager, 110/60. Terwijl ik hier ook hoopte op juist iets hoger (want naderende bevalling??) Ik houd ontzettend veel vocht vast (je kan hele kuilen in mijn onderbeen en voeten drukken), dus kan inderdaad ook met het weer + vocht vasthouden te maken hebben...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:36 schreef Cwen het volgende:
Tja, het is het weer of de termijn, hier 104/65. Ik gok op het eerste, maar wie weet... Al dacht ik dat juist een stijgende bloeddruk op een naderende bevalling wees.
Vk vertelde me de vorige keer dat lage(re) bloeddruk door warmte kan komen idd omdat je aderen/bloedvaten (weet zo even niet meer welke) dan uitzetten en dan is de druk dus lager.. Vond het wel logisch klinkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
YAY!! HIJ (of is het een meisje) IS ER!! Heb je hem al getest??
Bloeddruk hier ook laaaaaaaag! 90/50 Krijg je van dit weer een lage bloeddruk? Dat wist ik helemaal niet.
Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegenquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat fijn!![]()
Hier al m'n hele zwangerschap 110/60![]()
Oh en m'n moeder vertelde ook iets grappigs: Je komt de laatste weken voor de bevalling alleen maar aan...tot vlak voor de bevalling. Als je ineens wat afvalt, is 't een teken dat er iets binnenkort gaat gebeuren
Dan ga ik bevallen!! ik ben 1 kilo afgevallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegen
Zet hem op dan. Qua termijn mag je.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ga ik bevallen!! ik ben 1 kilo afgevallen
Komt dat niet door al dat slijm?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat lekker impulsiefquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zijn vanmorgen hals over kop op vakantie gegaan.Vanmorgen om 9 uur geboekt, vanmiddag om 13 uur vertrokken. We zitten nu heerlijk in een huisje. Ik heb vanmiddag wel gezwommen, ondanks dat ik de utrogestan tabletten nog gebruik. Het zwemmen is dus wel even plannen, want anders lopen er straks witte slierten uit m'n bikini.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zet hem op dan. Qua termijn mag je.
Ik werd net door mijn schoonzus verontwaardigd aangekeken dat ik zei dat ik mijn zwangerschap echt beu ben. Dan ben ik maar ontaard bij voorbaat maar ik ben het echt zat.
En ontaard ben ik toch wel want ean viel uit de auto. Ik vind haar nog op dus ze heeft niks geraakt maar we waren beide erg geschrokken.
Ja gelukkig wel. De val zag er wel eng uit. Ze viel echt voorover net zoals van een glijbaantrapje. En ik pakte haar in een reflex beet dus waarschijnlijk ook niet al te prettig. Maar ze gaf niet aan pijn te hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:
[..]FR. Gooi het er hier maar lekker uit hoor, ik kan het me heel goed voorstellen.
Is Ean al een beetje bekomen van de schrik?
Ja best wel. Ik stond met de buurman te praten terwijl ze uit de auto klom. Dat wil ze tegenwoordig zelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Spewey het volgende:
Oeh, meteen 10 jaar ouder of niet, FR?
Ja we hadden nog een piepklein koelkastje in de garage staan, dus daar gauw het vlees, beleg en frisdrank in gestopt, gelukkig wordt woensdagavond de nieuwe gebracht. 'Gelukkig' is alleen de koelhelft stuk, vrieshelft doet het nog anders hadden we echt een shitload weg moeten gooien.![]()
En net hield ik het handvat van de wasmachinedeur in mijn handen, wtf!? Nieuw handvat gevonden op dat repareerikzelfwel.nlNu mag het wel stoppen met kapot gaan hier in huis "D
Oei dat is dan best snel! Wij hebben ook veel gekocht in 2006, Fingers crossed...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef Spewey het volgende:
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken!![]()
Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)
Heel verstandig van die kilo zout, Sull
Het ging kort los. Nu helemaal stil. Hoopte dat t even door zou gaan, slaapt zo lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Cwen het volgende:
RFR, seriously? WTF...
Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
Dat hoop ik dan weer niet dan ben ik net 31wk dat is echt te vroeg. Maar ik hoop ook geen 42wk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen...
Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nop, 1 tot 3 pond 'water gewicht' door hormoonverandering, niet door darmgebeuren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler
Dan heb ik dat virusje ook. Verder niet ziek ofzo, alleen 'dat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
Als een nijlpaard!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
Ooooh het is net te duur voor een grapje! Ik had het graag nu getestquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
)
Be-val-len! Be-val-len!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!![]()
Kabouter Plop tegen een ochtendhumeur? Nou ieder zijn ding hè?![]()
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de detailsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
Fotoooooooooo!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:43 schreef Limone het volgende:
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien!![]()
)
Zou wat zijn zeg! van poesjes naar babyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef hilliebillie het volgende:
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor
Denk dat er iets in de pomp zit, maar wij kunnen het niet vinden. Dus dan maar een monteur erbij, het valt gelukkig onder de garantie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef Hilzillah het volgende:
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
Ja ook echt niet! Onze apparatuur is pas 1,5 jaar oud!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, wij hebben van de week de vaatwasser moeten vervangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen
Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
[..]
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..![]()
![]()
Ik ken die legende wel met tanden... voor elk kind een tand/kies....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Gebroken beugel? Wat gemist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van
lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik.
Limone, wat lief!
Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook. De piestest ga ik maar niet meer doen
.
Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van
lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik.
Limone, wat lief!
Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook. De piestest ga ik maar niet meer doen
.
Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:
Zie je wel, vermoedde het al
Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Zo snel al, ja? Wat rot!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:
Zie je wel, vermoedde het al
Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Nee, ik vrees van niet - en de voorlopige indicatie van de ortho was ook niet om blij van te worden. Draadje moet eruit, nachtbeugel of zelfs plaatjes (:() voor een tijdje, en dan nieuw draadje... Op zich niet heel erg, maar zolang ik geen 1 à 1,5 uur in zo'n stoel kan liggen zonder daarna naar huis te moeten kruipen, gaat het even niet lukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
[..]
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..![]()
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een bofkont, onverwachts vroeg thuis dus nu lekker niets! En nou maar hopen dat ze me niet bellen voor nog een 'klusje'
Oeh Cwen... Dit is een lastige!! Maar ik herken het maar al te goed. Hier speelt zo'n beetje hetzelfde helaas..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Cwen het volgende:
Welkom SHS!
Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
Ja superschattig. Volgens mij heeft mijn moeder deze wol ook nog in pistache.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje iswat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik
Ja joh! Dat hele geslacht blijft me fascinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling
Nou, dat. Echt janken hier. Wat onvoorstelbaar moeilijk en wat vind ik het prachtig dat zij het wél kunnen, want jeetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg.
SHS gefeliciteerd!
Ik ook! Het gaf me een heel raar gevoel en toen ik daarna mijn vriend zag moest ik ineens heel erg huilen. Gewoon omdat ik zo blij ben dat we dit samen doen en kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg.Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
Ja ongepland maak je wel erg snel dezelfde fout als een paar maandjes geleden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
No way backquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DJMomo het volgende:
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg.
SHS gefeliciteerd!
Ik wil hem toch ook wel graag zien...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Holland Doc, is dat niet nl 2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Idd Nederland 2. Ga nu kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Holland Doc, is dat niet nl 2?
Och jee, maakt de nieuwe spelling het mooier/beter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Hier de uitzending via uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier de uitzending via uitzending gemist
irritant he! dat is de reden dat ik een raam wil dat open kan in de badkamer. Oorspronkelijke bewoners hebben er een raam ingezet dat niet open kan..snap ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel)
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht
naja weet niet of het niet mag..maar als ik het gebruik in niet zwangere toestand krijg ik het al benauwd..dus denk dat het niet zo gezond isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans![]()
En enkels ook nog 'in tha house'.
Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht![]()
Heerlijke geurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijke geur!
Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook.![]()
Nja, misschien had ik 'm niet in de koelkast moeten stoppenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
Ohhh lekker!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken danIn huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc
Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten
Hehe nee, dat was 1 van de stomme dingen in de droomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...
Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk...
Zij kán tenminste stampvoetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken danIn huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc
Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten
ow maar dat wisten we al toch? heb tenminste ergens de uitleg van een of andere gyn daarover gelezen een tijdje terugquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
Vreemd onderzoek als je het mij vraagt. Ze rekenen namelijk het aantal weken vanaf de bevruchting en dan is het tot de uitgerekende datum inderdaad 38 weken en niet 40 weken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
Foto's willen we zien straks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!quote:
joh gewoon vertellen..we houden onze mond welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!
Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag. (huuuuu, het gaat zo hard!)
--
Oh en: libido? Wasda?
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toevalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!Joepie!! Ik hoop dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli Skips!
En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:
Nog minder dan 100 dagen!!!
En 26 weken!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklarenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.
Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etcquote:
Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen komquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
V&A? Foto's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |