Romantischquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Beter nog, bestel samen een pizza en eet hem op op het strand!
Zo, jij bent een romantische Fries!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Beter nog, bestel samen een pizza en eet hem op op het strand!
Hema kinderchampagne erbij, voila!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:29 schreef NoBoNo het volgende:
Doe vast even wat drinken koud leggen in de koelkast, vriezer....en klaar!
Alhoewel die kun je ook bestellen natuurlijk.
Geen pizza op het strand dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:08 schreef Hilzillah het volgende:
Wolken en druppels
Leuk GotC! wilde ze het kamertje nog zien?
Daar kijken ze idd niet eens naarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen pizza op het strand dus!
Ja! Ze vond 'm erg leuk en was vooral onder de indruk vd meubelsDe rest vh huis had ik ook opgeruimd, voor jan met de korte achternaam
Hormonen hè... Stomme griet ben ik ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Aisly en Oksel!![]()
Wat akelig van je man, Bubsveel sterkte.
Ooooh Hilz. Ik moest heel stiekem toch een beetje lachen omdat je niet naar het strand bent gegaan vanwege de poezels![]()
En het ook om Bla en het tuinhuis.
![]()
Aaaaahw!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:51 schreef Limone het volgende:
Ja wel een beetje, maar mijn hormonen vinden het zo schattig dat ze er tranen van in hun ogen krijgen
Het blijft ook raar, onwerkelijk soms. Ik hoop dat ik het gevoel nu zal kwijtraken dat ik de afgelopen weken heb gehad. Ik voelde me nog zwanger, met een baby in mijn handen, zo raar.....quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
Oksel, je staat erin.
Aisly, welkom.
Bubseltje, balen dat het nog niet beter gaat met je man, sterkte.
Juud, ik vind het nog steeds apart, je was weer dicht bij mij uitgerekend, en jij hebt je jochie al bijna 2 maanden.
Net op controle geweest, pukkie is ingedaald en ligt vast! Bloeddruk was lager dan ooit, en het is te zien dat ik vocht aan het vasthouden ben... Mijn enkels beginnen ook langzaam te verdwijnen. Vrijdag alweer op controle, zodat ik de andere verloskundige ook nog weer eens zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |