Gebroken beugel? Wat gemist?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van
lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik.
Limone, wat lief!
Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook. De piestest ga ik maar niet meer doen
.
Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van
lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik.
Limone, wat lief!
Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook. De piestest ga ik maar niet meer doen
.
Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:
Zie je wel, vermoedde het al
Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Zo snel al, ja? Wat rot!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:
Zie je wel, vermoedde het al
Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Nee, ik vrees van niet - en de voorlopige indicatie van de ortho was ook niet om blij van te worden. Draadje moet eruit, nachtbeugel of zelfs plaatjes (:() voor een tijdje, en dan nieuw draadje... Op zich niet heel erg, maar zolang ik geen 1 ā 1,5 uur in zo'n stoel kan liggen zonder daarna naar huis te moeten kruipen, gaat het even niet lukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
[..]
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..![]()
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een bofkont, onverwachts vroeg thuis dus nu lekker niets! En nou maar hopen dat ze me niet bellen voor nog een 'klusje'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |