abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129746394
Goedemorgen en Meld!
Hier nog geen apparaten stuk gelukkig en al mijn tanden en kiezen zitten er ook nog in :)

Wat een schattig vestje Limone! En bla, veel plezier in Plopsaland :)
pi_129746466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van O+

lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik ;).

Limone, wat lief!

Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook :D. De piestest ga ik maar niet meer doen :D.

Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
Gebroken beugel? Wat gemist?
Hier ook een druk geschuif. Soms uren niet en dan ineens een, ik kan het niet anders omschrijven dan een "Frustratie worsteling" alle kanten op.
pi_129746489
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef Cwen het volgende:
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van O+

lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik ;).

Limone, wat lief!

Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook :D. De piestest ga ik maar niet meer doen :D.

Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
:Y , heb inderdaad meer schuivende en rollende bewegingen. En af en toe een grote bult aan de zijkant van m'n buik als ie zijn beentjes strekt
pi_129746605
Zie je wel, vermoedde het al :D

Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Home is where the O+ is...
pi_129746675
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:

Beugel = draadje achter m'n tanden. Daardoor staat 1 tand nu weer scheef, vet irritant. Moet de ortho bellen, maar heul erg geen zin en de verwijder-behandeling kan ik momenteel toch niet uitzitten...
Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:06:28 #181
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129746782
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:59 schreef Cwen het volgende:

Zo snel al, ja? Wat rot!
pi_129746852
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:01 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ooh restandje plaatjesbeugel. wel heel zonde dat er nu een scheef staat dan. Of is dat tijdelijk?
Nee, ik vrees van niet - en de voorlopige indicatie van de ortho was ook niet om blij van te worden. Draadje moet eruit, nachtbeugel of zelfs plaatjes (:() voor een tijdje, en dan nieuw draadje... Op zich niet heel erg, maar zolang ik geen 1 ā 1,5 uur in zo'n stoel kan liggen zonder daarna naar huis te moeten kruipen, gaat het even niet lukken.

Maar misschien toch maar een afspraak maken voor november, dan kan ze wel een live indicatie doen, en dan de beugel volgend jaar ivm kostendekking en zorgverzekering.
pi_129746978
Limone wat een schattig vestje.
Cwen balen van je spalkje. Veel werk van je beugel te niet gedaan.
* ferrari_rood spreekt d'r spalkjes even goed toe blijven zitten
Ze zitten er bij mij al langer wel in dan niet in. Ik heb geen idee meer hoe het was zonder spalkjes.
pi_129747094
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:

[..]

uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien.. :o :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129747158
Oh gatver. Dus het beugel feest zou weer opnieuw moeten gaan beginnen.
pi_129747971
Ben benieuwd momo :o

ik doe helaas mee met kapotte apparaten, de auto heeft het begeven, 2 weken in reparatie geweest bij de garage en nog steeds is die niet goed, dus verblijft die weer bij de garage... :X

Cwen wat balen van je spalkje, dat je nu weer opnieuw een beugel moet.

Welkom en gefeliciteerd, oh oh naam vergeten, Aisly??

Bubseltje sterkte met je man.
pi_129749567
Ik ga weg uit dit topic met al die kapotte apparaten. Alles hier in huis is oud en koelkast deed van het weekend nogal vreemd. Roep mij maar als het weer een tijdje goed gaat ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een bofkont, onverwachts vroeg thuis dus nu lekker niets! En nou maar hopen dat ze me niet bellen voor nog een 'klusje'
pi_129749678
Hier ook wel een kies idd (of eigenlijk 2 zelfs) waar een stukje af is.. Maar aangezien ik altijd flink verdoving nodig heb bij de tandarts wacht ik met laten maken tot na se bevalling ergens..

Apparaat tot nu toe nog niet echt iets gesneuveld (ja de airco van m'n auto deed het niet, maar dat was een gevalletje defect gekocht).. Hopen dat er deze keer niets sneuvelt verder..
pi_129750043
zo, baby is aangenomen op het kdv. :D
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129750224
Yay momo!! Eerste echte regelding voor kleintje O+

Ik ben trouwens écht heel blij met Ned. 3 Die zend iedere avond een NL film uit die ik dan opneem en nu iedere dag kan kijken O+
Ik hou van NL films :D
pi_129750277
Ja en heb vent ook aan het werk gezet voor t erkennen. Daar hoef ik nu niet meer bij te zijn. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129750390
Ik ben gisteren bij de tandarts geweest. Een gaatje wat er al zat moet nu echt aangepakt worden, dus ik heb een afspraak voor oktober staan. Maken ze gelijk röntgenfoto's..
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:02:01 #193
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129750413
Mijn verstandskiezen komen door _O- .
pi_129751351
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:02 schreef ProjSkippy het volgende:
Mijn verstandskiezen komen door _O- .
Oh ja hoor, de een kost het een kies per kind en jij krijgt gewoon een extra kies voor kind. _O-
pi_129751762
Lol!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:52:05 #196
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129752248
Hier ook gastouder geregeld.....is toch de bu.urvrouw/s.choonzus geworden. Misschien een beetje veel rollen voor 1 persoon, maar ook wel verrekte makkelijk!

Heel veel keus was er al niet meer in het dorp en vonden toch wel dat we iets haast moesten maken met alle uitgerekende stellen begin volgend jaar! Daarnaast had ze nog een aantal aanvragen liggen die ze eerst afhield omdat ze graag wilde weten wat wij van plan waren. Ze moest huilen toen we vorige week vertelden dat we toch graag bij haar ons kind wilden dumpen. (nou ja iets andere bewoordingen)

Hoe is het met KD trouwens of heb ik ergens iets gemist?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:20:29 #197
386633 Adnap
I love Life !
pi_129754991
baby geboren in slagharen

t zal je maar gebeuren !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_129757172
Hallo! Ik kom hier ook maar om de hoek kijken :@ gisteren twee dagen voor NOD maar met wat vage klachten (gevoelige borsten vooral) zomaar ineens positief getest.
Ik moet nog heel erg aan het idee wennen, ik was er nogal vanuit gegaan dat het wel 4-6 rondes zou duren. En daarom had ik me helemaal nog niet ingelezen in het hele fenomeen zwanger zijn en komt alles nogal snel op me af. Ik ga hier dus een beetje meelezen en af en toe meeposten :)
pi_129757368
oh, ontkloon je niet SHS?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129757401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, ontkloon je niet SHS?
Nee, daar is het nog veel te vroeg voor. Misschien over een week of acht op z'n vroegst :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')