Ooooh het is net te duur voor een grapje! Ik had het graag nu getestquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
)
Be-val-len! Be-val-len!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!![]()
Kabouter Plop tegen een ochtendhumeur? Nou ieder zijn ding hè?![]()
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de detailsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
Fotoooooooooo!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:43 schreef Limone het volgende:
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien!![]()
)
Zou wat zijn zeg! van poesjes naar babyquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef hilliebillie het volgende:
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor
Denk dat er iets in de pomp zit, maar wij kunnen het niet vinden. Dus dan maar een monteur erbij, het valt gelukkig onder de garantie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef Hilzillah het volgende:
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
Ja ook echt niet! Onze apparatuur is pas 1,5 jaar oud!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef DJMomo het volgende:
[..]
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, wij hebben van de week de vaatwasser moeten vervangenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen
Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
[..]
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien..![]()
![]()
Ik ken die legende wel met tanden... voor elk kind een tand/kies....quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |