abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129743638
Goeiemorgen!

Meld!

Gisteravond op het onweer/afkoeling liggen wachten, en daardoor wat korter geslapen dus. Maar we komen de dag wel weer door. Vanmiddag/vanavond komen ze naar de vaatwasser kijken. Ding is net 1 jaar oud, en maakt een hoop herrie..
pi_129743657
Goeiemorgen, wat een lekkere praatjes op de vroege morgen! Is het geen lijm dan zijn het wel weer andere smakelijkheden ;)

Heerlijk geslapen, bijna door de onweer heen zelfs. Ik was dan ok wel heel oe na wat slechte nachten.
pi_129743709
Wat een baggernacht :O Ik moet er nu echt uit helaas.
pi_129743947
Goedemorgen dames..nja goed, wt een nacht :O

Ik las iets over kapotte apparaten...vervelend! Zeker als het er 2 tegelijk zijn...

Hillz een kilo minder, nou hup baby naar buiten werken! ;)

Fr schrikken zeg! Fijn dat ze neens pijn had wel.

Rfr rare schoonzus heb je!

Nou ik ga mijn ochtendhumeur wegwerken en richting plopsa land...
pi_129744128
quote:
Ooooh het is net te duur voor een grapje! Ik had het graag nu getest ;)

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien! :o O+ )

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
Be-val-len! Be-val-len! *O*

Kabouter Plop tegen een ochtendhumeur? Nou ieder zijn ding hè? :+
pi_129744150
dat was mijn idee ook, limone. De zout + pis test is dan een goedkoop en grappig alternatief. :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129744510
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
pi_129744529
Ollie nog gewoon binnen en geen tekenen hoor :) Goed geslapen door de woei vannacht. Vroeg mn bed uit om vriendje naar school te sturen. Daarna nog 2 uur asociaal op de bank geslapen. :X
pi_129744549
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:14 schreef Limone het volgende:
Oh hoe gaat dat? Ik heb wel zout! (en pis..)
2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129744573
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
pi_129744588
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor :6
pi_129744607
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 08:43 schreef Limone het volgende:

Er heerst wel iets. Mijn moeder is een paar dagen geveld geweest (en heeft in die paar dagen wel een frambozenroze vestje met discodip kunnen breien! :o O+ )

Fotoooooooooo!!!
:)
pi_129744698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:20 schreef hilliebillie het volgende:
Ja hee hilz.. Ik had gedroomd dat je je hier kwam melden met baby dus daar kwam ik even naar kijken.. Maar nee hoor :6
Zou wat zijn zeg! van poesjes naar baby O+ nog 5 dagen en dan 'mag' het!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 09:31:00 #164
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129744775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Fotoooooooooo!!!
Wat zij zegt!

Goedemorgen trouwens!
pi_129744838
:W
pi_129744873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:19 schreef Hilzillah het volgende:
wat gaan er veel apparaten stuk! Hoop dat het meevalt laiv! Zeker omdat hij pas een jaar oud is!
Denk dat er iets in de pomp zit, maar wij kunnen het niet vinden. Dus dan maar een monteur erbij, het valt gelukkig onder de garantie.
pi_129745369
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen :P
pi_129745396
Bij ean kan ik mij geen kapot apparaat herinneren. Maar bij ons is de tv kapot. Ding is net 3 jaar oud en we liggen met Philips in de clinch. Ik weet 1 ding zeker voor mij geen Philips meer.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:05:23 #169
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129745412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:02 schreef hilliebillie het volgende:
Toen bij mij bij de eerste de droger kapot ging vertelde een collega een of ander spreekwoord of gezegde wat er over gong dat er voor elk kind een aparaat sneuvelde.. Weet alleen niet meer hoe ze het vertelde helaas, maar als ik de verhalen hier zo lees lijkt het wel te kloppen :P
Ja ook echt niet! Onze apparatuur is pas 1,5 jaar oud!

Edit: Hmmm, maar de Blu-rayspeler (4 jaar ofzo) begint de laatste dagen wel moeilijker te doen.
pi_129745492
Ik las het topic FR... Daar gaan echtbje haren van overeind staan!

Ik heb geen nieuwe apparaten in huis. Dus technisch gezien zou alles het spontaan kunnen begeven hier...

Gelukkig garantie Laiv! Zeker als je denkt dat het iets kleins is en je het zelf niet kan vinden. Als je dan een X bedrag aan voor rijd kosten moet betalen voor 3 minuten werk...
pi_129745541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef DJMomo het volgende:

[..]

2 scheppen zout in een doorzichtig glas. Dan half vol met plas. Dan even wachten. Als Het wolkjes worden, dan is het een jongen, als het sliertjes worden, dan een meisje. zoiets. Even googlen voor de details ;)
uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien.. :o :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129745743
quote:
Whehe, wij hebben van de week de vaatwasser moeten vervangen ;)
Gisteravond schoot het ineens in m'n banden tijdens omdraaien in bed. Zo eentje waarbij je dan een dikke minuut lang volledig stil ligt te wachten tot het een beetje wegtrekt :')

Die jongen/meisje test is een paar jaar geleden in dit topic gedaan. Hij faalde :D
pi_129745787
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:12 schreef Limone het volgende:

[..]

uh-oh.. Misschien aan mijn moeder vragen of ze nog een ander vestje wil breien.. :o :')

Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje is :D wat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik O+
:)
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 10:27:18 #174
43556 miss_dynastie
pi_129745871
quote:
Ik ken die legende wel met tanden... voor elk kind een tand/kies....
pi_129746337
Hier ook meld! Heerlijk geslapen en lekker lang naar het onweer gekeken. Ik hou d'r van O+

lekkere praat zo op de vroege ochtend... Hier geen last van, darmen zijn teveel in de verdrukking door de kiddo geloof ik ;).

Limone, wat lief!

Apparaat gaat hier op, en gezien de gebroken beugel de tand ook :D. De piestest ga ik maar niet meer doen :D.

Merken de andere LLM-ers wellicht ook dat de baby wat meer schuift ipv schopt? Ze beweegt nog even vaak als anders, maar de bewegingen zijn minder intensief. Volgens mij heeft ze gewoon geen plek meer om echt te stretchen!
Home is where the O+ is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')