Oei dat is dan best snel! Wij hebben ook veel gekocht in 2006, Fingers crossed...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef Spewey het volgende:
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken!![]()
Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)
Heel verstandig van die kilo zout, Sull
Het ging kort los. Nu helemaal stil. Hoopte dat t even door zou gaan, slaapt zo lekkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Cwen het volgende:
RFR, seriously? WTF...
Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
Dat hoop ik dan weer niet dan ben ik net 31wk dat is echt te vroeg. Maar ik hoop ook geen 42wk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen...
Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nop, 1 tot 3 pond 'water gewicht' door hormoonverandering, niet door darmgebeuren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler
Dan heb ik dat virusje ook. Verder niet ziek ofzo, alleen 'dat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
Als een nijlpaard!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |