abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129723392
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine! O+ Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag ;).

Oksel, gefeliciteerd!

Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...

Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van :).
Hahaha dat je er maar veel plezier van mag hebben.
pi_129723545
Ha mooi zo Cwen, dat zal een hoop rust geven!
pi_129723570
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef Cwen het volgende:
Na een enerverende dag zijn wij gezegend met een prachtige verse... Wasmachine! O+ Alles gaat goed en hij doet het beter dan verwacht! Bezoekuren op aanvraag ;).

Oksel, gefeliciteerd!

Zand, ben zelf helemaal niet zenuwachtig. Ik maak me gewoon geen enkele zorgen om de geboorte, hoewel mijn hele omgeving daar anders over lijkt te denken...

Hier trouwens ook een record lage bloeddruk, vermoed dat het het weer is. Vocht vasthouden gelukkig geen last van :).
YAY!! HIJ (of is het een meisje :P) IS ER!! Heb je hem al getest??

Bloeddruk hier ook laaaaaaaag! 90/50 Krijg je van dit weer een lage bloeddruk? Dat wist ik helemaal niet.
pi_129723761
Hier deze week ook 2x sterren gezien bij het opstaan.
Morgen naar VK, benieuwd naar mn bd.
pi_129723879
Tja, het is het weer of de termijn, hier 104/65. Ik gok op het eerste, maar wie weet... Al dacht ik dat juist een stijgende bloeddruk op een naderende bevalling wees :D.

En ja, hij is getest en hij is Stil, zo Stil... En lekt niet, en geen vlekken... Happy :D
Home is where the O+ is...
pi_129723987
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:36 schreef Cwen het volgende:
Tja, het is het weer of de termijn, hier 104/65. Ik gok op het eerste, maar wie weet... Al dacht ik dat juist een stijgende bloeddruk op een naderende bevalling wees :D.
Ik heb mijn hele zwangerschap rond de 112/62 gezeten. Rond de 38e en 39e week zat ik ineens weer wat hoger 124/70.. En de verloskundige zei dat iets hoger met die termijn normaal is. En laatste controle bij 40.1 had ik weer lager, 110/60. Terwijl ik hier ook hoopte op juist iets hoger (want naderende bevalling??) Ik houd ontzettend veel vocht vast (je kan hele kuilen in mijn onderbeen en voeten drukken), dus kan inderdaad ook met het weer + vocht vasthouden te maken hebben...
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:59:16 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129724542
Cwen, wat fijn! *O*

Hier al m'n hele zwangerschap 110/60 :7

Oh en m'n moeder vertelde ook iets grappigs: Je komt de laatste weken voor de bevalling alleen maar aan...tot vlak voor de bevalling. Als je ineens wat afvalt, is 't een teken dat er iets binnenkort gaat gebeuren :D
pi_129724849
Ik zat nu op 98/74 oid, ik herken het vocht vasthouden trouwens niet van vorige keer, weet ook niet wat de weegschaal nu doet.

Ik ben eigenlijk nog wel redelijk relaxed, maar heb wel wat stresskippen in mijn omgeving die zich er wat drukker om maken. Nu pukkie ingedaald is vind ik het wel weer wat dichterbij komen.
pi_129725785
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

YAY!! HIJ (of is het een meisje :P) IS ER!! Heb je hem al getest??

Bloeddruk hier ook laaaaaaaag! 90/50 Krijg je van dit weer een lage bloeddruk? Dat wist ik helemaal niet.
Vk vertelde me de vorige keer dat lage(re) bloeddruk door warmte kan komen idd omdat je aderen/bloedvaten (weet zo even niet meer welke) dan uitzetten en dan is de druk dus lager.. Vond het wel logisch klinken
pi_129725815
Wij zijn vanmorgen hals over kop op vakantie gegaan. :) Vanmorgen om 9 uur geboekt, vanmiddag om 13 uur vertrokken. We zitten nu heerlijk in een huisje. Ik heb vanmiddag wel gezwommen, ondanks dat ik de utrogestan tabletten nog gebruik. Het zwemmen is dus wel even plannen, want anders lopen er straks witte slierten uit m'n bikini. :o
pi_129726468
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 18:59 schreef GotC het volgende:
Cwen, wat fijn! *O*

Hier al m'n hele zwangerschap 110/60 :7

Oh en m'n moeder vertelde ook iets grappigs: Je komt de laatste weken voor de bevalling alleen maar aan...tot vlak voor de bevalling. Als je ineens wat afvalt, is 't een teken dat er iets binnenkort gaat gebeuren :D
Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegen ;)
pi_129727464
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:50 schreef Limone het volgende:

[..]

Wat een leuk weetje! Bijna de moeite waard om te gaan wegen ;)
Dan ga ik bevallen!! ik ben 1 kilo afgevallen :X
pi_129727598
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Zet hem op dan. Qua termijn mag je.
Ik werd net door mijn schoonzus verontwaardigd aangekeken dat ik zei dat ik mijn zwangerschap echt beu ben. Dan ben ik maar ontaard bij voorbaat maar ik ben het echt zat.
En ontaard ben ik toch wel want ean viel uit de auto. Ik vind haar nog op dus ze heeft niks geraakt maar we waren beide erg geschrokken.
pi_129727603
quote:

[..]

Komt dat niet door al dat slijm? O-)
pi_129727701
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 19:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zijn vanmorgen hals over kop op vakantie gegaan. :) Vanmorgen om 9 uur geboekt, vanmiddag om 13 uur vertrokken. We zitten nu heerlijk in een huisje. Ik heb vanmiddag wel gezwommen, ondanks dat ik de utrogestan tabletten nog gebruik. Het zwemmen is dus wel even plannen, want anders lopen er straks witte slierten uit m'n bikini. :o
Wat lekker impulsief :D
pi_129727711
Ow lekker spontaan, Nikki! Geniet van je vakantie :Y

Oeh Hilz, spannend ;)

Fijn dat je wasmachine er is, Cwen!
Net voor de vakantie overleed de droger en van het weekend onze amerikaanse koelkast,
heerlijk al die onvoorziene uitgaven :X

[ Bericht 33% gewijzigd door Spewey op 05-08-2013 20:32:21 ]
pi_129728228
quote:

[..]

*O* :% *O*
pi_129728564
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren :P
pi_129728859
Oh? Ik dacht dat dat tijdens gebeurde? :9
pi_129729059
quote:
16s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Limone het volgende:
Oh? Ik dacht dat dat tijdens gebeurde? :9
ik ervoor hoor :+
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:52:36 #121
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129729159
Ervoor idd O-)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_129729190
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zet hem op dan. Qua termijn mag je.
Ik werd net door mijn schoonzus verontwaardigd aangekeken dat ik zei dat ik mijn zwangerschap echt beu ben. Dan ben ik maar ontaard bij voorbaat maar ik ben het echt zat.
En ontaard ben ik toch wel want ean viel uit de auto. Ik vind haar nog op dus ze heeft niks geraakt maar we waren beide erg geschrokken.
:* FR. Gooi het er hier maar lekker uit hoor, ik kan het me heel goed voorstellen.
Is Ean al een beetje bekomen van de schrik?
pi_129729927
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:* FR. Gooi het er hier maar lekker uit hoor, ik kan het me heel goed voorstellen.
Is Ean al een beetje bekomen van de schrik?
Ja gelukkig wel. De val zag er wel eng uit. Ze viel echt voorover net zoals van een glijbaantrapje. En ik pakte haar in een reflex beet dus waarschijnlijk ook niet al te prettig. Maar ze gaf niet aan pijn te hebben.

@cwen wat voor wasmachine heb je nu?
@spewy auwa dat doet pijn in je portemonnee heb je nog een reserve koelkast?
pi_129730266
Oeh, meteen 10 jaar ouder of niet, FR?

Ja we hadden nog een piepklein koelkastje in de garage staan, dus daar gauw het vlees, beleg en frisdrank in gestopt, gelukkig wordt woensdagavond de nieuwe gebracht. 'Gelukkig' is alleen de koelhelft stuk, vrieshelft doet het nog anders hadden we echt een shitload weg moeten gooien. :')

En net hield ik het handvat van de wasmachinedeur in mijn handen, wtf!? Nieuw handvat gevonden op dat repareerikzelfwel.nl ^O^ Nu mag het wel stoppen met kapot gaan hier in huis "D
pi_129730529
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef Spewey het volgende:
Oeh, meteen 10 jaar ouder of niet, FR?

Ja we hadden nog een piepklein koelkastje in de garage staan, dus daar gauw het vlees, beleg en frisdrank in gestopt, gelukkig wordt woensdagavond de nieuwe gebracht. 'Gelukkig' is alleen de koelhelft stuk, vrieshelft doet het nog anders hadden we echt een shitload weg moeten gooien. :')

En net hield ik het handvat van de wasmachinedeur in mijn handen, wtf!? Nieuw handvat gevonden op dat repareerikzelfwel.nl ^O^ Nu mag het wel stoppen met kapot gaan hier in huis "D
Ja best wel. Ik stond met de buurman te praten terwijl ze uit de auto klom. Dat wil ze tegenwoordig zelf.
Vriend was op vakantie met haar bij de dreumes/peuter glijbanen toen daar een kindje van de trap viel. Hij brak nog een beetje zijn val en ean ook maar dat zag er ook echt lelijk uit met zijn nekje dat omklapt. Dit leek er op alleen geen omklappend nekje want toen had ik haar als vast.

Waarom komen al gebreken tegelijk he. gelukkig nog een werkende vriezer want anders ben je idd veel ineens kwijt. Hebben jullie ooit alles ongeveer tegelijk gekocht? En was de koelkast niet meer te maken?
pi_129730564
Spewey, dat wil je echt niet allemaal tegelijk moeten vervangen nee. Toevallig alles in 1 jaar gekocht ofzo?

FR, laat maar kletsen :* Wel vervelend van de val.

Ik heb weer een sticker van de Gyn. Kindje nog in stuit (ditmaal half onvolkomen) en het buikje was de afgelopen 2 keer gemiddeld en is nu opeens weer groot (geschat op 40w ipv 37+4). Nou ja het is op dit termijn onbetrouwbaar zei ze en het voelde ook niet als groot, dus ik neem het maar met een korrel (of kilo) zout.
Bloeddruk nog netjes op 120/70. Helaas nog niet afgevallen, dus ik zal nog niet bevallen.
pi_129730723
FR, da's schrikken! Gelukkig had ze zich niet echt bezeerd. En wt je schoonzus betreft... Je voelt het zoals jij het voelt, en ik vind daar helemaal niets ontaards aan!

Onze nieuwe wasmachine is een Bosch. We hadden een heul oude Miele en ik ben echt verbijsterd over het verschil. Niet te duur, groooote trommel, stil als een muis... Logisch, maar toch O+.

Spewey, gaat ook lekker bij jullie! Zo irritant als alles tegelijk stukgaat...

Ik heb niet meer naar m'n gewicht gekeken sinds zondag, zit al een tijd rond +12/+13 en dat vind ik prima. Heb trouwens al de hele avond harde buiken. Niets van regelmaat, maar wel geinig om te merken dat m'n lijf toch iets aan het doen is!
pi_129730815
Heftig altijd FR. Ik had vorige week op een haar na Sjaaks vingers tussen de autodeur. Hij trok zijn hand nét op tijd weg. Schrik zat me toen ook enorm om het hart. knuf voor jou dus!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129730964
cwen er gebeurt iets in je lichaam. Mooi van de natuur he? Ik wilde per se een miele en die heb ik dus ook. Nu vind ik wasmachines sowieso wel veel geluid maken maar het stoort mij niet. Maar ik vond hem wel erg duur kwam laatst nog de bon tegen. Geniet van je nieuwe machine dat hij maar heel wat jaartjes mag wassen

Momo dat is ook schrikken gelukkig niks gebeurt. En het gebeurt altijd wel een keer dat ze vallen Ean heeft ook een keer d'r vingers tussen de deur gehad omdat ze hem zelf dicht duwde. Ze doet het normaal heel goed maar die keer niet. En dan voel ik mij toch schuldig terwijl dat niet echt nodig is.
pi_129731030
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken! :*

Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)

Heel verstandig van die kilo zout, Sull :Y
pi_129731464
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:32 schreef Spewey het volgende:
Oh dat klinkt echt als een hele nare val, FR, gelukkig had je haar snel te pakken! :*

Ja, alles tegelijk gekocht in 2006 toen we hier kwamen wonen, wel verschillende merken ( AEG en Samsung)

Heel verstandig van die kilo zout, Sull :Y
Oei dat is dan best snel! Wij hebben ook veel gekocht in 2006, Fingers crossed...
pi_129731506
Schrikken lijkt me, FR!

Cwen, grappig dat je lichaam kennelijk door heeft dat de 9 maanden bijna om zijn :D snap nooit hoe dat kan :').
pi_129732996
Aisley (spelling?) en Oksel, welkom!
Juud, mooie foto van je zoon!
Bubs, succes met je man, laat je weten hoe het verloopt?
FR, schrikken zeg! Maar goed superheldenreactievermogen!

Nog iets vergeten? Ik zag wat jompels en wat kilo's in de rondte vliegen, maar zit mobiel dus ik kan niet per pagina reacties typen.

Wij zijn verhuisd, ondanks de hitte! Scheelt als je klein woont, de aanhanger hoefde maar drie keer heen en weer. Nu zijn we lekker aan het uitpakken en genieten van de ruimte.

(WTF-momentje: een van de zwangere schoonzussen en ik waren bij de schoonouders en er werden hapjes op tafel gezet. Ik nam een plakje leverworst, waarop schoonzus riep:"Oh, eet jij leverworst ? Dat is slecht voor de baby!" waarna zij vrolijk nog een sigaret opstak. Wat.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 05-08-2013 22:19:15 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_129733229
RFR, seriously? WTF... :(

Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
pi_129733340
Waauw FR, dat soort momenten zit je hart in je strot. Ik heb vroeger wel eens een knetter harde lel op mijn hand gehad omdat oma dacht dat ik in de kaars greep. En dat ws nogwel op mijn verjaardag ook ;( Ik geloof dat als ik jou zwschap had, ik het ook écht heel snel spuugzat zou zijn :*

En dat lichaam reinigen, dan is het bij mij zeker een zooitje binnen... Heb ik al 4 dagen last van! Ik hoop ook 'ervoor' overigens. Tijdens lijkt me op z'n zachts gezegd heel erg vervelend. :D

De slijmgolf is wel voorbij overigens :Y)

Cwen, Hillievoetsluis rommelt het... Beetje regen ook. Heb me verstopt in de berging bij de computer zodat ik niet hoef te kijken :D
pi_129733454
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129733522
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:13 schreef Cwen het volgende:
RFR, seriously? WTF... :(

Voor de mensen in omgeving R'dam/ Den Haag: is het onweer bij jullie al losgebarsten? Ziet er hier echt superdreigend uit...
Het ging kort los. Nu helemaal stil. Hoopte dat t even door zou gaan, slaapt zo lekker O+
pi_129733587
Jij bouwt de spanning gewoon op Hilz. Als je dan maar niet zolang over je bevalling doet ;) en een pets op je hand van je oma ook nog op je v-dag. Ze bedoelde het vast goed. En het zou ook echt een reactie van mij kunnen zijn.
rfr euh ja leuke schoonzus heb je rookt ze veel?. De mijne vindt zwanger zijn gewoon "leuk" en zou voor het gevoel nog wel 10jr zwanger willen zijn. Mijn moeder overigs ook. Dus ik snap wel dat je inleven in mij dan wat moeilijker is.

Ik kon van het weekend ookal achter Ean aanrennen die in de winkel vast naar beneden wilde via de trap. Op de boem manier (op d'r kont). Ze loopt overigs nooit weg dus ik had echt zoiets van wtf?? en ze schrok ook omdat ik haar terug trok. En zo kwam ik er achter dat ik rennen niet meer zo prettig vind.
pi_129734675
Ze was ook gewoon geschrokken vandaar de pets :D
pi_129734913
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen... :P

Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
pi_129735270
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Mijn moeder vertelde gisteren dat ze bij mijn broertje bij 35 weken op de cursus riep dat ze het helemaal zat was. Een week later was ze bevallen... :P

Ik ben het ergens wat zat omdat ik lichamelijk gewoon minder kan. En een ingedaalde baby levert nog wat extra pijntjes op. Maar ik geniet ook nog wel van de bewegingen in mijn buik, en dat is ook wel heel speciaal.
Ik roep gewoon dat ik over 3,5 week wel ingeleid ga worden(dan zou ik 42 weken zijn), en als pukkie eerder komt is het mooi meegenomen.
Dat hoop ik dan weer niet dan ben ik net 31wk dat is echt te vroeg. Maar ik hoop ook geen 42wk.
Op welke termijn kwam je 1e?
pi_129736485
Bij 39w4d is hij geboren.
pi_129737353
Toch maar even in spoiler ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:58:52 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129738653
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
waaarschijnlijk omdat je je darmen leegt van tevoren :P
Nop, 1 tot 3 pond 'water gewicht' door hormoonverandering, niet door darmgebeuren.
pi_129738978
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef hilliebillie het volgende:
Toch maar even in spoiler ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik dat virusje ook. Verder niet ziek ofzo, alleen 'dat'. :')
pi_129738997
Zei iemand poep? c_/
:)
pi_129740130
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef mignonne het volgende:
Zei iemand poep? c_/
Niet eens 'gewoon' poep... Maar spetterpoep!!
pi_129743265
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

:D
pi_129743585
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Als een nijlpaard! O+
:)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 07:46:28 #150
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129743599
Nom :9!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')