abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129657497
Kd weer in het ziekenhuis maar nog steeds met je meisje binnenboord. Fijn dat ml thuis is bij de kids. Scheelt een hoop stress. Sterkte!

Slijmproppen lekker praatje. Ben blij dat ik al heb gegeten ;)
pi_129657762
Girls mensen, girls.

Opgedroogde hobbylijm, goede omschrijving.
En ruiken is niet raar joh.
pi_129657825
KD, verdikkie! Nog steeds je placenta of weten ze het niet? Fijn dat met Ella alles goed is, maar balen dat je nou niet die laatste zwangerschap hebt die je zo graag wilde! :*
Je series zijn tof, heb ik hier ook allemaal O+. Ben nu bezig aan Star Trek :D.

In het kader vies: hier ook vage afscheiding, deels waterdun, deels dik en plakkerig (sorry!). Vermoed dat er soms wat stukjes slijmprop bijzitten, maar weet het niet zeker... Geeft ook niet. Ik merk het vanzelf wel :).
Home is where the O+ is...
pi_129658042
Stansfield gefeliciteerd met jullie dochter. Dat is nog rap gegaan.
kd sterkte in het z-huis
angela wat een drama jullie verbouwing zeg. Is het wel waterdicht?
Skips wat een nare droom. weer een beetje tot rust gekomen?
kp een knipper *O*
cwen :* je onbegrepen voelen is zo ontzettend naar.
gotc wat leuk dat je mams zo goed kon voelen en luisteren

Hier heeft de buurman medelijden met me. Hij zei het klinkt zo vaak alsof je doodziek bent. Sorry buurman het is warm de ramen staan open. Nu wil ik niet weten wat de andere kant hoort waar ons huis aan grenst.

[ Bericht 4% gewijzigd door F_r op 03-08-2013 21:59:04 ]
pi_129659004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
kd sterkte in het z-huis
angela wat een drama jullie verbouwing zeg. Is het wel waterdicht?
Skips wat een nare droom. weer een beetje tot rust gekomen?
kp een knipper *O*
cwen :* je onbegrepen voelen is zo ontzettend naar.
gotc wat leuk dat je mams zo goed kon voelen en luisteren

Hier heeft de buurman medelijden met me. Hij zei het klinkt zo vaak alsof je doodziek bent. Sorry buurman het is warm de ramen staan open. Nu wil ik niet weten wat de andere kant hoort waar ons huis aan grenst.
Mijn vriend heeft zeilen gespannen op het dak...maar met een hevige regenbui lekt het wel hier en daar. Dus als we naar bed gaan of weggaan dekken we de tv af voor de zekerheid. Dat zeil maakt ook gigantisch veel herrie als er een beetje wind staat :N
pi_129659294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef angelatje het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft zeilen gespannen op het dak...maar met een hevige regenbui lekt het wel hier en daar. Dus als we naar bed gaan of weggaan dekken we de tv af voor de zekerheid. Dat zeil maakt ook gigantisch veel herrie als er een beetje wind staat :N
Wat een drama zeg. Dan hoop ik voor jullie dat het nog heel lang droog blijft en als het regent het een mini buitje is.
pi_129661513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hilz dat gevoel ken ik. Ben je dan wel lekker bezig dan mislukt het helemaal of ben je totaal niet tevreden.
Er zijn dan gewoon 'ineens' andere stomme dingen die er gedaan moeten worden ipv de dingen op mijn einde zwangerschapslijst... Vriendje is vanaf morgen 7 opvolgendw dagen naar school. Morgen de stomme dingen en vanaf maandag ga ik lekker doen wat IK wil!
pi_129661639
En Sull? opgedroogd hobby lijm? :X :D
Vreemde dingen heb je om over te praten als je zwanger bent eigenlijk...

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef angelatje het volgende:

[..]

Beetje campinglife in je eigen huis Angela! Hoop dat je snel weer een dak hebt!!
pi_129671830
Angela, dat klinkt echt niet tof! Wat een tegenvaller! We duimen gewoon voor nog zeker 8 weken weinig wind en regen zodat jullie rustig en droog kunnen wonen!

Hilz, nou ja opgedroogde hobbylijm zou ik het niet noemen, meer opdrogende hobbylijm. Het is ook draderig van structuur zeg maar. Bij jouw geen lekkages meer ;)

FR, ook vervelend als je buurman dat soort geluiden hoort, maar nog vervelender eigenlijk dat jij dat soort geluiden produceert. Jammer dat het niet echt beter gaat... Sterkte :*
pi_129671868
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:31 schreef Sull het volgende:

Hilz, nou ja opgedroogde hobbylijm zou ik het niet noemen, meer opdrogende hobbylijm. Het is ook draderig van structuur zeg maar. Bij jouw geen lekkages meer ;)
De kraan is weer dicht! Olli MOET nog binnen blijven tot en met zaterdag, dat is het laatste 'item' op de lijst!
pi_129672005
Dat wordt op je kop staan dan Hilz! ;)
pi_129672019
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat wordt op je kop staan dan Hilz! ;)
Kurk erin en mag geen sex meer van mn schoonmoeder :D :D How little does she know :X
pi_129672024
:o
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129672038
Vriendje zei het gisteren dat zn moeder dat gezegd had. Hij is een beetje bezorgd dat Olli juist komt tijdens deze broodnodige week school :D

Vanavond daar bbq'en. En ga ik haar gruwelijk pesten daar mee :D
pi_129672096
FR het is al vervelend dat je zo ziek bent, maar dat de buren het schijnbaar meekrijgen lijkt me helemaal niet fijn...

Angelaatje...je dak! ik zou gek worden ;(

series zijn altijd goed. tegen de tijd dat mijn zwangerschapsverlof begint hebben we weer american horror story, big bang theory, Hannibal, Grimm,The carry diary's en Hearthland als t goed is

verder kijken we The following, Modern Family, Game of Thrones en zijn we gestart met Da Vinci's demon's
En manlief kijkt nog walking dead en person of interest..dus die hebben we ook nog als ik me verveel :P

Veel plezier met je schoonmoeder pesten vanavond :D

ow! en ik had gedroomd dat ik was bevallen en dat t ineens een jongetje was en ik me niet meer kon herrineren wat we daar voor namen van op ons lijstje hadden staan :')
pi_129672217
Zo, wie van de LLM's gaat vandaag eens bevallen? Ik heb wel zin in een verse baby! :Y)

Hihi Bla, die droom. Ik zou echt wel even in paniek zijn, moest het ons overkomen ;)
pi_129672276
jaaa verse baby's :)

ik ben trouwens normaal niet zo van het andermans baby vasthouden (bang dat ik t stuk maak enzo) maar toen we bij schoonzusje waren vorige week kon ik t toch niet laten...zooo lief en zacht enzo, ben het nog niet verleerd, dat scheelt :P

ja als t ineens een jongetje zou zijn zou ik wel meer problemen hebben als alleen de naam :P
pi_129672577
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:41 schreef Hilzillah het volgende:
Vriendje zei het gisteren dat zn moeder dat gezegd had. Hij is een beetje bezorgd dat Olli juist komt tijdens deze broodnodige week school :D

Vanavond daar bbq'en. En ga ik haar gruwelijk pesten daar mee :D
Even het laatste uur dat je daar bent zo om de vier minuten je ogen dicht en zachtjes puffen :Y) en dan naar t einde toe steeds moeilijker gaan kijken dr bij. Succes gegarandeerd c_/
:)
pi_129673042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Girls mensen, girls.

Opgedroogde hobbylijm, goede omschrijving.
En ruiken is niet raar joh.
ook al helemaal bij ;)

maar begon me te ergeren aan de hoofdrolspeelster :P
pi_129673133
Bedankt voor de steunbetuigingen enzo ;)
Er hebben heel wat tranen gevloeid bij mij maar er is toch verder niks aan te doen dus ik heb me er bij neergelegd. En stiekem een klein beetje hoop dat het allemaal wat sneller zal gaan als de tekeningen duidelijk zijn. :)

Ik zag nog wat slijm/lijm voorbij komen :Y)

Hilz, veel plezier met het pesten van je schoonmoeder :D
pi_129673508
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

Even het laatste uur dat je daar bent zo om de vier minuten je ogen dicht en zachtjes puffen :Y) en dan naar t einde toe steeds moeilijker gaan kijken dr bij. Succes gegarandeerd c_/
*Proest* Ik vind dit een goeie hè!! Het arme mens weet niet wat er gebeurd :D :D

Ik heb vandaag ijsjes dag O+
de zakjes waterijsjes waren in de aanbieding bij de AH. 7 zakken gekocht en ik heb nu al 4 ijsjes op O+
pi_129673561
Meld!

Angelatje, heb wel met je te doen zo zonder echt dak! Vooral als het allemaal langer duurt dan je dacht.. Hopen nu dat de tekeningen duidelijk zijn en dat het mooi weer blijft!

FR, vervelend.. :*

En Hillz, vanavond een mooie show opvoeren inderdaad, even de schoonmoeders stangen ;) En over het verlof-to-do-lijstje, ik had inderdaad ook heel dapper "foto's sorteren en albums van maken (zijn nog van de afgelopen 8 jaar :X ) " op het lijstje gezet.. Maarruh, die staat ook nog steeds open..

En waterijsjes O+ !!
pi_129673587
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

*Proest* Ik vind dit een goeie hè!! Het arme mens weet niet wat er gebeurd :D :D

Ik heb vandaag ijsjes dag O+
de zakjes waterijsjes waren in de aanbieding bij de AH. 7 zakken gekocht en ik heb nu al 4 ijsjes op O+
_O- We willen dan wel uitgebreid verslag vanavond hoor!

Je maakt me lekker met die ijsjes van je! Verdorie het is nog niet eens 11 uur en nu al zin in ijs... (je zou er maar AL 4 op hebben... :9~ )

Limone, ik mis nog wel wat melds van LLM...dus vul maar in...
pi_129673693
Ik voelde gewoon dat ik er trek in ging krijgen, vooruitziende geest :D Ondertussen flink begonnen aan mijn stomme things to do lijst. Dus troost ijsjes :P

Edit: En 3 geroosterde troost boterhammen met hagelslag O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilzillah op 04-08-2013 11:55:42 ]
pi_129674799
Hilz, ijsmonster! Wel verslag doen vanavond :9.

Jompeltje voor mezelf, ben vandaag 12 weken *O*!
pi_129674811
Oh ijs... Ik ga zo ook maar eens in de vriezer duiken!

Late meld ;). Ben pas een uurtje wakker :D.
pi_129675082
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Hilz, ijsmonster! Wel verslag doen vanavond :9.

Jompeltje voor mezelf, ben vandaag 12 weken *O*!
Jeej *O*
Heb je het ondertussen al tegen iedereen verteld, of kan je het heugelijke nieuws nog delen?
pi_129675285
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:14 schreef Suusz het volgende:

[..]

Jeej *O*
Heb je het ondertussen al tegen iedereen verteld, of kan je het heugelijke nieuws nog delen?
We houden het niet meer geheim, maar hebben het ook nog niet van de daken geschreeuwd. Misschien later deze week ;).
pi_129675507
Zand, wat heerlijk! *O*
pi_129675832
Jeej 12 wk voor zand *O*

Hier 30 weken gisteren :D het gaat hard!

Kd weer in het zkh.. Bekend waardoor de bloedingen komen?
pi_129675885
Ik kom me ook weer héél voorzichtig melden, na een paar maanden afwezigheid :)

Zit nu op NOD +3 en heb een licht 2e streepje gepiest *O* Ik wist het al een kleine week geleden, maar het streepje was toen dusdanig wazig dat je het alleen zag als je het in het licht hield. Nu is het streepje nog steeds erg licht, maar wel duidelijk zichtbaar. Dus ik ben voorzichtig blij!
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:49:26 #232
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129675912
12 weken mijlpaal ftw! *O* feli, Zand!

Welkom, Musique!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129675946
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 15:25 schreef Oognip het volgende:

[..]

Woon jij toevallig in Enschede? :D (Vlakbij waar ik woon is ook een Vivienne geboren :))

Gefeliciteerd trouwens!
Nee Amersfoort.
pi_129675975
Kraamtijd gaat nu goed. Borstvoeding was eerst wat lastig. Dus kolven. Nu weer een keer geprobeerd en het gaat top. En na 1 nacht in het ziekenhuis en 1 nacht in het weigje waarin slapen niet zo goed gaat. Slaapt ze nu in haar voedingkussenbedje (voedingskussen met 2 handdoeken erin en dan een aankleedkussen erover. Wij slapen iets lager. En ze slaapt al 3 nachten door vanaf de laatste voeding 12 uur of 1 uur tot 6 uur of 7 uur. Ideaal dus.
  zondag 4 augustus 2013 @ 12:58:25 #235
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129676129
*adem in*

Mabawa gisteren 24 weken *O* Voel je je nu wat beter? Was het nog gezellig met (20 man :o) bezoek?

Bubs gisteren 32 weken *O* Hoe gaat het met je? En met je vriend?

Limone, hier hetzelfde mbt het weer. Ik klaag er niet over, maar het maakt het niet makkelijker :+ En ik vind de zomer ook té sociaal :@ Ik zit net zo lief binnen, zonder overal naartoe te moeten gaan..

Skips, dat is echt een nare droom.. Vreselijk he, hoe dromen ineens zo levensecht kunnen lijken?

Cwen hoe kan je ml+familie nou klagen dat je niks doet :o Je bent 38 weken zwanger! In een hittegolf! :*

KP, goede echo! Knipper *O*

Nikki goed nieuws uit het ziekenhuis dus! Bijna afbouwen met de kutpillen :') En die MvM flessen..nja, denk maar zo, alles wat ze krijgen is al meer dan als je niet mee zou doen!

Suusz gewoon nog naar de Ikea geweest, bikkel!

Stansfield gefeliciteerd met je snelle dochter! *O*

angelatje, wat een gedoe met het huis zeg..

Zand, je bent gewoon al 12 weken O+ *O* Wij hebben het nieuws bij 9w3d naar buiten gebracht, na de termijnecho/eerste echo. Lekker vroeg :P

KD weer in het ziekenhuis.. Fijn dat haar hartslag wat lager is, maar dat bloedverlies is weer terug dus -O- Sterkte!

FR :*

Hillz, fijn dat je van je schoonmoeder meer sex meer mag hebben. Ofzo. _O-

Jip gisteren 30 weken! Time flies he? ;)

Ohh Musique, wat enorm tof om je hier weer te zien, gefeliciteerd! *O* *O* Ik duim voor je meis!

*adem uit*

Hier gaat het wel. Vandaag 31 weken *O*, maar zit mezelf effe in de weg.
Weet niet wat ik wil, wat ik wil doen en..bla. Kan ook niet lekker slapen, heup doet zeer, buik zit me in de weg, voel me best benauwd en kan er effe niks mee. Heel stom gevoel iig! Mja, gaat vanzelf wel weer goedkomen.
M'n moeder was idd verloskundige (tot 26 jaar geleden) :) Vond het erg bijzonder dat ze zijn hartslag kon horen en kon voelen hoe hij lag.
pi_129677097
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:48 schreef Musique het volgende:
Ik kom me ook weer héél voorzichtig melden, na een paar maanden afwezigheid :)

Zit nu op NOD +3 en heb een licht 2e streepje gepiest *O* Ik wist het al een kleine week geleden, maar het streepje was toen dusdanig wazig dat je het alleen zag als je het in het licht hield. Nu is het streepje nog steeds erg licht, maar wel duidelijk zichtbaar. Dus ik ben voorzichtig blij!
Musiqueeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Jippie! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129677194
Musique!!!! Wat ben ik blij voor jou!!! *O* *O*
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:45:52 #238
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129677285
*O* Musique *O*
pi_129677536
Gefeliciteerd musique :)

Stom gotc..hopelijk wordt de dag snel beter!

En zand al 12 wkn!
pi_129678186
Gefeliciteerd musique!

Wat een domper KD, weer bloedverlies. Waar zou het nu vandaan moeten komen? Is je buik nu wel rustig?
pi_129678241
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 12:52 schreef Stansfield het volgende:
Kraamtijd gaat nu goed. Borstvoeding was eerst wat lastig. Dus kolven. Nu weer een keer geprobeerd en het gaat top. En na 1 nacht in het ziekenhuis en 1 nacht in het weigje waarin slapen niet zo goed gaat. Slaapt ze nu in haar voedingkussenbedje (voedingskussen met 2 handdoeken erin en dan een aankleedkussen erover. Wij slapen iets lager. En ze slaapt al 3 nachten door vanaf de laatste voeding 12 uur of 1 uur tot 6 uur of 7 uur. Ideaal dus.
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zo lang tussen 2 voedingen laten is voor hele kleine baby's echt nog niet goed. De bloedsuikerspiegel kan dan te laag worden en dat is gevaarlijk! Maximaal 4 uur tussen de voedingen wordt aangeraden. Daarnaast is het voor het goed op gang brengen van de borstvoeding ook niet verstandig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129678269
Hier ook een meld van mij. Vanmorgen lekker gaan zwemmen bij het zwembad waar ik werk, ook weer gezellig bijgekletst met collega's en mijn man lekker met J van de glijbanen gestuurd (ben wel een paar keer mee geweest maar 10x achter elkaar leek me niet meer handig :P )

Musique welkom terug!

Zand 12 weken! *O*

Hilz geniet van je ijsjes en voer vanavond maar een mooie puf-show op, en tegen de tijd dat je naar huis wilt met een bedrukt gezicht tegen je man zeggen dat het misschien maar beter is als jullie nú gaan :P
pi_129678448
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zo lang tussen 2 voedingen laten is voor hele kleine baby's echt nog niet goed. De bloedsuikerspiegel kan dan te laag worden en dat is gevaarlijk! Maximaal 4 uur tussen de voedingen wordt aangeraden. Daarnaast is het voor het goed op gang brengen van de borstvoeding ook niet verstandig.
volgens mij mag het s'nachts langer. D sliep hier toen ze klein was nl ook direct hele nachten door en ze heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen waar ze dit gewoon oke leken te vinden
pi_129678873
Ik zou het zelf ook niet doen met zo'n kleintje. Niet alleen voor de suikerspiegel, maar zo'n lange pauze doet ook zeker de melkproductie geen goed.
pi_129678946
Bedankt voor het warme welkom O+

Ik ga me vanavond eens uitgebreid inlezen in dit topic, zag al e.e.a. voorbij komen, KD in het ziekenhuis, sterkte!! Stansfield een dochter, van harte gefeliciteerd!!
pi_129679160
Musique, wat fijn *O*
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:08:24 #247
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129679316
Even een hele snelle reactie, want de film gaat zo beginnen, maar hiervoor moet ik jompelen:

Musique, wat fijn! *O*

De rest lees ik later zsm bij.

Oh, en iedereen bedankt voor de reacties op m'n droom! Ben er nog een tijd van onder de indruk geweest en daarna heeft de kleine bijna de rest van de dag liggen schoppen. Veel met m'n buik geknuffeld dus O+ .
pi_129679713
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef WupWup het volgende:
Ik zou het zelf ook niet doen met zo'n kleintje. Niet alleen voor de suikerspiegel, maar zo'n lange pauze doet ook zeker de melkproductie geen goed.
Sja. Ik weet t niet. Ik MOEST baby Sjaak ook wakker maken in de kraamweek. Heb ik een keer gedaan. Dat was zo'n ongelooflijk drama, incl tepelkloof size grand Canyon, dat ik dat daarna nooit meer heb gedaan. Maar goed hij tukte zeker niet de nacht al door in de kraamweek. Ging dan om 3 uur tussen voedingen ipv 4 (ofzo).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 4 augustus 2013 @ 15:26:57 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129679915
Wij wekken nog steeds en Noor is dinsdag 10 weken. Overdag max 4 uur en 's nachts max 6. Dus 23u voeden is 5u uiterlijk de volgende. En we moeten juf vaker wel wekken daarvoor dan niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129679952
Musique gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')