abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129657497
Kd weer in het ziekenhuis maar nog steeds met je meisje binnenboord. Fijn dat ml thuis is bij de kids. Scheelt een hoop stress. Sterkte!

Slijmproppen lekker praatje. Ben blij dat ik al heb gegeten ;)
pi_129657762
Girls mensen, girls.

Opgedroogde hobbylijm, goede omschrijving.
En ruiken is niet raar joh.
pi_129657825
KD, verdikkie! Nog steeds je placenta of weten ze het niet? Fijn dat met Ella alles goed is, maar balen dat je nou niet die laatste zwangerschap hebt die je zo graag wilde! :*
Je series zijn tof, heb ik hier ook allemaal O+. Ben nu bezig aan Star Trek :D.

In het kader vies: hier ook vage afscheiding, deels waterdun, deels dik en plakkerig (sorry!). Vermoed dat er soms wat stukjes slijmprop bijzitten, maar weet het niet zeker... Geeft ook niet. Ik merk het vanzelf wel :).
Home is where the O+ is...
pi_129658042
Stansfield gefeliciteerd met jullie dochter. Dat is nog rap gegaan.
kd sterkte in het z-huis
angela wat een drama jullie verbouwing zeg. Is het wel waterdicht?
Skips wat een nare droom. weer een beetje tot rust gekomen?
kp een knipper *O*
cwen :* je onbegrepen voelen is zo ontzettend naar.
gotc wat leuk dat je mams zo goed kon voelen en luisteren

Hier heeft de buurman medelijden met me. Hij zei het klinkt zo vaak alsof je doodziek bent. Sorry buurman het is warm de ramen staan open. Nu wil ik niet weten wat de andere kant hoort waar ons huis aan grenst.

[ Bericht 4% gewijzigd door F_r op 03-08-2013 21:59:04 ]
pi_129659004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
kd sterkte in het z-huis
angela wat een drama jullie verbouwing zeg. Is het wel waterdicht?
Skips wat een nare droom. weer een beetje tot rust gekomen?
kp een knipper *O*
cwen :* je onbegrepen voelen is zo ontzettend naar.
gotc wat leuk dat je mams zo goed kon voelen en luisteren

Hier heeft de buurman medelijden met me. Hij zei het klinkt zo vaak alsof je doodziek bent. Sorry buurman het is warm de ramen staan open. Nu wil ik niet weten wat de andere kant hoort waar ons huis aan grenst.
Mijn vriend heeft zeilen gespannen op het dak...maar met een hevige regenbui lekt het wel hier en daar. Dus als we naar bed gaan of weggaan dekken we de tv af voor de zekerheid. Dat zeil maakt ook gigantisch veel herrie als er een beetje wind staat :N
pi_129659294
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef angelatje het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft zeilen gespannen op het dak...maar met een hevige regenbui lekt het wel hier en daar. Dus als we naar bed gaan of weggaan dekken we de tv af voor de zekerheid. Dat zeil maakt ook gigantisch veel herrie als er een beetje wind staat :N
Wat een drama zeg. Dan hoop ik voor jullie dat het nog heel lang droog blijft en als het regent het een mini buitje is.
pi_129661513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hilz dat gevoel ken ik. Ben je dan wel lekker bezig dan mislukt het helemaal of ben je totaal niet tevreden.
Er zijn dan gewoon 'ineens' andere stomme dingen die er gedaan moeten worden ipv de dingen op mijn einde zwangerschapslijst... Vriendje is vanaf morgen 7 opvolgendw dagen naar school. Morgen de stomme dingen en vanaf maandag ga ik lekker doen wat IK wil!
pi_129661639
En Sull? opgedroogd hobby lijm? :X :D
Vreemde dingen heb je om over te praten als je zwanger bent eigenlijk...

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 21:35 schreef angelatje het volgende:

[..]

Beetje campinglife in je eigen huis Angela! Hoop dat je snel weer een dak hebt!!
pi_129671830
Angela, dat klinkt echt niet tof! Wat een tegenvaller! We duimen gewoon voor nog zeker 8 weken weinig wind en regen zodat jullie rustig en droog kunnen wonen!

Hilz, nou ja opgedroogde hobbylijm zou ik het niet noemen, meer opdrogende hobbylijm. Het is ook draderig van structuur zeg maar. Bij jouw geen lekkages meer ;)

FR, ook vervelend als je buurman dat soort geluiden hoort, maar nog vervelender eigenlijk dat jij dat soort geluiden produceert. Jammer dat het niet echt beter gaat... Sterkte :*
pi_129671868
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 07:31 schreef Sull het volgende:

Hilz, nou ja opgedroogde hobbylijm zou ik het niet noemen, meer opdrogende hobbylijm. Het is ook draderig van structuur zeg maar. Bij jouw geen lekkages meer ;)
De kraan is weer dicht! Olli MOET nog binnen blijven tot en met zaterdag, dat is het laatste 'item' op de lijst!
pi_129672005
Dat wordt op je kop staan dan Hilz! ;)
pi_129672019
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dat wordt op je kop staan dan Hilz! ;)
Kurk erin en mag geen sex meer van mn schoonmoeder :D :D How little does she know :X
pi_129672024
:o
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129672038
Vriendje zei het gisteren dat zn moeder dat gezegd had. Hij is een beetje bezorgd dat Olli juist komt tijdens deze broodnodige week school :D

Vanavond daar bbq'en. En ga ik haar gruwelijk pesten daar mee :D
pi_129672096
FR het is al vervelend dat je zo ziek bent, maar dat de buren het schijnbaar meekrijgen lijkt me helemaal niet fijn...

Angelaatje...je dak! ik zou gek worden ;(

series zijn altijd goed. tegen de tijd dat mijn zwangerschapsverlof begint hebben we weer american horror story, big bang theory, Hannibal, Grimm,The carry diary's en Hearthland als t goed is

verder kijken we The following, Modern Family, Game of Thrones en zijn we gestart met Da Vinci's demon's
En manlief kijkt nog walking dead en person of interest..dus die hebben we ook nog als ik me verveel :P

Veel plezier met je schoonmoeder pesten vanavond :D

ow! en ik had gedroomd dat ik was bevallen en dat t ineens een jongetje was en ik me niet meer kon herrineren wat we daar voor namen van op ons lijstje hadden staan :')
pi_129672217
Zo, wie van de LLM's gaat vandaag eens bevallen? Ik heb wel zin in een verse baby! :Y)

Hihi Bla, die droom. Ik zou echt wel even in paniek zijn, moest het ons overkomen ;)
pi_129672276
jaaa verse baby's :)

ik ben trouwens normaal niet zo van het andermans baby vasthouden (bang dat ik t stuk maak enzo) maar toen we bij schoonzusje waren vorige week kon ik t toch niet laten...zooo lief en zacht enzo, ben het nog niet verleerd, dat scheelt :P

ja als t ineens een jongetje zou zijn zou ik wel meer problemen hebben als alleen de naam :P
pi_129672577
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 08:41 schreef Hilzillah het volgende:
Vriendje zei het gisteren dat zn moeder dat gezegd had. Hij is een beetje bezorgd dat Olli juist komt tijdens deze broodnodige week school :D

Vanavond daar bbq'en. En ga ik haar gruwelijk pesten daar mee :D
Even het laatste uur dat je daar bent zo om de vier minuten je ogen dicht en zachtjes puffen :Y) en dan naar t einde toe steeds moeilijker gaan kijken dr bij. Succes gegarandeerd c_/
:)
pi_129673042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 20:57 schreef Suikertante het volgende:
Girls mensen, girls.

Opgedroogde hobbylijm, goede omschrijving.
En ruiken is niet raar joh.
ook al helemaal bij ;)

maar begon me te ergeren aan de hoofdrolspeelster :P
pi_129673133
Bedankt voor de steunbetuigingen enzo ;)
Er hebben heel wat tranen gevloeid bij mij maar er is toch verder niks aan te doen dus ik heb me er bij neergelegd. En stiekem een klein beetje hoop dat het allemaal wat sneller zal gaan als de tekeningen duidelijk zijn. :)

Ik zag nog wat slijm/lijm voorbij komen :Y)

Hilz, veel plezier met het pesten van je schoonmoeder :D
pi_129673508
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 09:59 schreef mignonne het volgende:

[..]

Even het laatste uur dat je daar bent zo om de vier minuten je ogen dicht en zachtjes puffen :Y) en dan naar t einde toe steeds moeilijker gaan kijken dr bij. Succes gegarandeerd c_/
*Proest* Ik vind dit een goeie hè!! Het arme mens weet niet wat er gebeurd :D :D

Ik heb vandaag ijsjes dag O+
de zakjes waterijsjes waren in de aanbieding bij de AH. 7 zakken gekocht en ik heb nu al 4 ijsjes op O+
pi_129673561
Meld!

Angelatje, heb wel met je te doen zo zonder echt dak! Vooral als het allemaal langer duurt dan je dacht.. Hopen nu dat de tekeningen duidelijk zijn en dat het mooi weer blijft!

FR, vervelend.. :*

En Hillz, vanavond een mooie show opvoeren inderdaad, even de schoonmoeders stangen ;) En over het verlof-to-do-lijstje, ik had inderdaad ook heel dapper "foto's sorteren en albums van maken (zijn nog van de afgelopen 8 jaar :X ) " op het lijstje gezet.. Maarruh, die staat ook nog steeds open..

En waterijsjes O+ !!
pi_129673587
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:02 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

*Proest* Ik vind dit een goeie hè!! Het arme mens weet niet wat er gebeurd :D :D

Ik heb vandaag ijsjes dag O+
de zakjes waterijsjes waren in de aanbieding bij de AH. 7 zakken gekocht en ik heb nu al 4 ijsjes op O+
_O- We willen dan wel uitgebreid verslag vanavond hoor!

Je maakt me lekker met die ijsjes van je! Verdorie het is nog niet eens 11 uur en nu al zin in ijs... (je zou er maar AL 4 op hebben... :9~ )

Limone, ik mis nog wel wat melds van LLM...dus vul maar in...
pi_129673693
Ik voelde gewoon dat ik er trek in ging krijgen, vooruitziende geest :D Ondertussen flink begonnen aan mijn stomme things to do lijst. Dus troost ijsjes :P

Edit: En 3 geroosterde troost boterhammen met hagelslag O+

[ Bericht 10% gewijzigd door Hilzillah op 04-08-2013 11:55:42 ]
pi_129674799
Hilz, ijsmonster! Wel verslag doen vanavond :9.

Jompeltje voor mezelf, ben vandaag 12 weken *O*!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')