abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129781146
Martine, leuk een naam voor jullie zoon! Voor je gevoel kan je dan verder met andere dingen van je lijstje of niet?

Theeleuter, succes bij de VK! Willen ze niet gewoon dingen herhalen? En je bent zomaar een half uurtje verder merk ik bij de VK.

Een officiële papa voor Momo.

Hilz, lief dat je moeder helpt met de schimmelvoegen. Hier hebben we er ook last van, zelfs met een raam die hele dagen open staat. HG werkt echt super… alleen niet handig als je zwanger bent.

Jipster, dat 4 uur reizen hakt er zeker in. Reistijd wordt dat vergoed of is dat eigen tijd?

Hier lijkt alles rustig. Het was gewoon ff schrikken dat ik zonder klachten toch een verhoogde bloeddruk had. Het was geen teken want de kleine is nog druk aan het schoppen / schuiven in mijn buik.

Vandaag wat dingen op een lijstje die ik kan doen, hoef ik niet doelloos naar mijn laptop te kijken. Zal vast ook helpen...
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129781176
lijstjes zijn goed :)
wij gaan vandaag de garage opruimen en daarna de badkamer poetsen.

en hilzz..dat ja of door vocht in je voeten..dat zorgt bij mij meestal voor pijnlijke pootjes
pi_129781248
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht :@
pi_129781301
Ik ook niet van HG hoor..

Lijstjes zijn zeker goed, wij hebben ook een to do list van heb ik jou daar... Voordat de baby komt zegmaar :X

Reistijd is helaas eigen tijd.
pi_129781311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:03:25 #256
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129781408
Onze lijstjes worden nog steeds groter dan kleiner, maar gisteren wel wat dingen af kunnen vinken.
We zijn voorlopig uit de eerste voornamen en hebben bij de bd een babykamer besteld!
pi_129781431
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

naja weet niet of het niet mag..maar als ik het gebruik in niet zwangere toestand krijg ik het al benauwd..dus denk dat het niet zo gezond is ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:11:02 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
pi_129781561
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
pi_129781572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
pi_129781630
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129781750
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:25:54 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
Nja, misschien had ik 'm niet in de koelkast moeten stoppen :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:26:35 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
Ohhh lekker! :9! Die geur is echt goddelijk.

En tsja, als je moeder gaat stampvoeten..dan kan je maar beter luisteren :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:27:15 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
Hehe nee, dat was 1 van de stomme dingen in de droom :+

Wat fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! En tsja..arme ml :D
pi_129781958
Gotc, ik zie nu jij ook echt op de verjaardag van m'n zoontje uitgerekend bent, en hij had ook als "werknaam of whatever" Bob! :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:39:30 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781994
Haha wat tof! :D Dat kan geen toeval zijn..?

Speaking of uitgerekende data..worden er bij jullie ook overal wedjes gelegd op wanneer de baby komt?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:26 #268
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:

Zij kán tenminste stampvoeten :+ . *wegduikt*

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:46 #269
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129782054
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
pi_129782079
Dan zal het idd tóch een beetje vocht zijn. Mooi! dan kan ik met een gerust hart nog meer ijsjes eten O+

Bob in de koelkast.. Ik moest toch een beetje lachen :X

Hoogst waarschijnlijk gaat ze niet naar huis voordat de ramen ook nog gezeemd zijn :D

Whahahahaha skips! Ze heeft in de zomer MEGA zwembad voeten. zelfs zo erg dat op warme dagen de halve voet over de schoen 'hangt'.
pi_129782087
oe leuk skips, veel plezier!
pi_129782123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

ow maar dat wisten we al toch? heb tenminste ergens de uitleg van een of andere gyn daarover gelezen een tijdje terug
pi_129782124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:

Vreemd onderzoek als je het mij vraagt. Ze rekenen namelijk het aantal weken vanaf de bevruchting en dan is het tot de uitgerekende datum inderdaad 38 weken en niet 40 weken...
pi_129782137
Sull heerlijk als je weer goed kan slapen. Wel jammer voor je man dat je er zo'n herrie bij maakt ;) Hier is dat gelukkig geen probleem. Al heb ik de laatste nachten echt mn voedingskussen nodig anders heb ik zo'n last van mn heupen als ik wakker wordt.

Hillz in mn oude badkamer hadden wij ook geen raam maar wel de deur open. Gelukkig geen vochtplekken en schimmels. Nu gelukkig wel 2 dakramen.

Over libido gesproken die van mij is ook weer terug en beter :) ml is er erg content mee. Haha

Zere voeten zijn herkenbaar hoor. Ligt volgens mij aan het vocht.

Vandaag maar eens aan de poets thuis. Kan toch niet weg vandaag de timmerman hangt de nieuwe deuren in op onze bovenverdieping.
pi_129782149
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
Foto's willen we zien straks! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')