abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129757722
Welkom SHS! *O*

Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah :(
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
Home is where the O+ is...
pi_129758012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Cwen het volgende:
Welkom SHS! *O*

Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah :(
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
Oeh Cwen... Dit is een lastige!! Maar ik herken het maar al te goed. Hier speelt zo'n beetje hetzelfde helaas..

en dan niet het opgeruimde huis gedeelte helaas. Dat mag ik allemaal zelf doen :X
pi_129760512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:23 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje is :D wat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik O+
Ja superschattig. Volgens mij heeft mijn moeder deze wol ook nog in pistache. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:

[..]

hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling :+
Ja joh! Dat hele geslacht blijft me fascineren :D :')

Welkom SHS!

Cwen en Hilz, in mijn omgeving zie ik juist dat mannen na de geboorte van hun kind een enorme carrièreboost hebben. Alsof opeens het besef komt dat ze nu een gezin hebben om te onderhouden (of ze grijpen elk moment aan om uit huis te zijn, dat kan natuurlijk ook :o :P ). Geen paniek! Het komt allemaal goed én beter :*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:19:00 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129760666
Wat vervelend, mijn man was druk solliciterende tot ie ziek werd. Nu nog wel maar nu wil niemand hem hebben :'). SHS welkom!!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:22:30 #205
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129760759
Cwen en Hillz, succes inderdaad. Altijd lastig, denk ik, en met hormonen extra!

Welkom SHS! *O*

Ik ben 'als we het zouden weten' van Holland doc aan het terug kijken. Erg mooi, maar geen aanrader als je zelf zwanger bent. Wat een heftigheid en wat een verdriet ook ;(
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129760962
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg. ;(

SHS gefeliciteerd!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:33:20 #207
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129761049
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg. ;(

SHS gefeliciteerd!
Nou, dat. Echt janken hier. Wat onvoorstelbaar moeilijk en wat vind ik het prachtig dat zij het wél kunnen, want jeetje. :'(
pi_129761055
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
pi_129761682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
Ik ook! Het gaf me een heel raar gevoel en toen ik daarna mijn vriend zag moest ik ineens heel erg huilen. Gewoon omdat ik zo blij ben dat we dit samen doen en kunnen.

Nou Limone, ik hoop dat vriendlief hier ook die boost krijgt. :{
pi_129761974
Shs welkom. Ben benieuwd wie je bent.

Mabawa ik vond candice echt kansloos maar bij Taylor had ik zoiets van als je ouder was geweest, met een partner en een huis zou je een goede moeder zijn volgens mij.
pi_129762054
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg. :X Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
pi_129762325
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg. :X Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
pi_129762326
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129762473
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
Ja ongepland maak je wel erg snel dezelfde fout als een paar maandjes geleden!

Jeeeej Mo! Weer iets afstrepen!
pi_129762717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DJMomo het volgende:
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
No way back *O*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:24:28 #216
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129762874
Momo *O*
pi_129763006
Gelukkig maar Momo, was het spannend? ;)

Ik zie net op mijn ticker dat ik onder de 100 dagen zit! :o *O* :s)
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:30:39 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129763100
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet ^O^

En welkom SHS :) Gefeliciteerd!

Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoeken :( Zijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling :')

[ Bericht 60% gewijzigd door GotC op 06-08-2013 19:38:43 ]
pi_129763312
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:

SHS gefeliciteerd!
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.

Shs welkom en gefeliciteerd!
pi_129763435
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Ik wil hem toch ook wel graag zien...

En hoiiiii SHS! *O*
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:41:31 #221
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129763513
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:

[..]

Holland Doc, is dat niet nl 2?
pi_129763515
Hier een meld na niet alleen een sticker op de kaart van de VK maar meteen een doorverwijzing naar t ziekenhuis :{ . De bloeddruk was weer wat verhoogd. Aangezien mijn moeder van mij bevallen is met 31 weken, maakte ik mij nogal zorgen.

Maar alles was in orde. CTG zag er mooi uit. Urine en bloed waren schoon. Alleen de bloeddruk is iets hoger. Misschien is t een teken of moet ik mij gewoon niet zo druk/zorgen maken :@ . Het komt allemaal wel goed. De kleine mag komen, alles is klaar. Maar toch....
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129764254
Nou, ik zei gisteren "dat moeten we ook nog regelen" ennnnnn hoppa! Gedaan! Sta versteld van mijn vent ;)

Wizzy, rustig aan. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129764334
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Holland Doc, is dat niet nl 2?
Idd Nederland 2. Ga nu kijken
pi_129764572
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:

Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoeken :( Zijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling :')
Och jee, maakt de nieuwe spelling het mooier/beter?
pi_129764662
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 20:11:58 #227
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129764740
31 juli Hillz
pi_129764833
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Hier de uitzending via uitzending gemist
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129764866
Ow dat moet ik niet gaan kijken geloof ik...dat wordt janken en daar heb ik geen zin in :p

Welkom shs

Wizzy :*

Nog niet verder teruggelezen. ..lig lekker in bad na een dagje teveel kabouter plop en mega mindy :D
pi_129764875
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:

Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzo :')
pi_129765015
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hier de uitzending via uitzending gemist
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!
Morgen maar kijken dan via PC... Bedankt Wizz :*
pi_129765940
Het is echt een heftige uitzending hoor. Ik vond het wel erg interessant om ook eens de meningen van dokters over het onderwerp te horen in plaats van alleen de verhalen van ouders. Hoewel die natuurlijk ook enorm schokkend en vreselijk zijn, maar de kant van de doktoren blijft in mijn ogen normaliter altijd wat onderbelicht in programma's waar het reilen en zeilen op een NICU wordt getoond.
pi_129767398
Poeh lijkt mij een heftige uitzending. Ik denk niet dat ik het aankan die te zien.

Over kapotte aparatuur. Onze auto heeft op vakantie toch hagelschade opgelopen -O-.
Nu zijn we er wel voor verzekerd maar krijg ik het niet voor elkaar de schade online aan te melden. Morgen maar weer even bellen dan.
pi_129768912
Heftige uitzendingen zijn niets voor mij, ik pas...

Hilz, da's helemaal rot. Ik hoop dat het ook bij jullie snel oplost!

Hier wel al 1 uitnodiging voor gesprek, maar hij is nog niet heel goed in zichzelf verkopen dus ik heb geen idee of het iets wordt... Dat zichzelf verkopen wordt wel steeds beter uiteraard :D.

FR, getver, hagelschade... Hopelijk lossen ze het goed voor jullie op!

KD, ben je er nog? Hoe gaat het nu?

Wizzy, kan me voorstellen dat je even schrok... Maar hey, je bent toch al 37 weken voorbij? Wie weet duidt je bloeddruk dan inderdaad wel op een naderende bevalling!
Ik ben ook met 31 weken geboren en was ook heel opgelucht om daar voorbij te zijn, hoewel het eigenlijk niets zegt :*

[ Bericht 7% gewijzigd door Cwen op 06-08-2013 22:28:31 ]
pi_129770402
veel zwangere hier die ook vroeg geboren zijn zeg. Ik ben blij als ik de 32wk voorbij ben en ik ga helemaal juichen na de 34wk
jezelf verkopen is ook moeilijk in welke branche zoekt hij werk?
pi_129771294
Documentaire was erg mooi gemaakt, maar hier ook dikke tranen. Wat verschrikkelijk als je een kindje ziet overlijden. Ik aai nu hele tijd over mn buik en krijg geruststellend schopjes als antwoord.

En we hebben een naam voor onze zoon ♥ weer een punt van de lijst.
pi_129771478
Hij was/is IT consultant, gericht op B2B en B2C. Leuk werk en ook wel het e.e.a. In te vinden, maar we zijn nog vrij jong dus relatief beperkte werkervaring. Daarnaast is hij van huis uit industrieel ontwerper, maar vrijwel alle R&D/Innovatie-afdelingen liggen momenteel op hun gat.
Jezelf verkopen is heel moeilijk! Ik schijn er vrij goed in te zijn, getuige mijn werkgeschiedenis, maar het is zo moeilijk om uit te leggen wát ik dan eventueel goed doe en wat het dan is, dat verkoopt. Maar goed, het is leuk om mee bezig te zijn, zolang de frustratie niet de overhand krijgt, en daar heb ik het een beetje moeilijk mee... Meneer vindt dat hij 'ook wel even vakantie verdiend heeft' maar in mijn ogen is het geen vakantie! Hormonen... :)

Ik kan me zeker met jouw voorschiedenis en je huidige fysieke conditie heel goed voorstellen dat je de weken wel vooruit kunt kijken, FR!
pi_129771484
Wat fijn Martine! Nu heeft je buikbaby een naam, is hij nog meer al een deel van jullie gezin. O+
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:37:02 #239
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129771508
Ik ben ook te vroeg geboren, met 35 wk en m'n broertje met 31. Dat voelen ook wel een soortje als mijlpalen.

Een naam O+ mooi, Martine!
pi_129775760
Pfoe... Toch weer eigenwijs hè die Vos... Jeetje wat ging ik huilen zeg! Die docu is écht ontzettend aangrijpend! ;(

Yay Martine! Een naam. Dan is het helemaal echt nu!

Kan je hem niet een heel klein beetje de goede richting op duwen Cwen? Paar mooie vacatures opzoeken en hem aansporen tot solliciteren. Allemaal onder de noemer 'Ja, maar ik wilde je alleen maar helpen.'

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
pi_129780351
Fijn Momo, een officiële papa! (8>

En cwen, solliciteren is ook lastig. Mij persoonlijk gaat het goed af. Ik denk dat het deels komt door je instelling. Voor mij is een sollicitatie gesprek een gelijkwaardig gesprek. Zij moeten ook mij overtuigen dat zij voor mij goed zijn. Daarbij niet te bescheiden zijn, belicht je sterke punten en als je ervaring mist, vertel dan hoe je denkt in bepaalde situaties te handelen.
Anyhoe, succes voor je vent!

Vandaag naar vk voor intake. Vraag me af wat ze in 5 kwartier willen vertellen. Ben niet spontaan alles vergeten van de vorige keer ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:36:08 #242
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780604
Fijn Martine, een naam O+!

Limone, de nieuwe spelling zorgt ervoor dat de naam een stuk minder lijkt op de naam van ons nichtje. Wel handig :+ En het maakt de naam iets minder apart.

Succes bij de vk Theeleuter :)
Ik mag straks ook weer, en eindelijk na deze afspraak niet meer om de 4 weken.
pi_129780651
Meld!

Goeiemorgen! Theeleuter, succes bij de verloskundige.

Ik heb een rustige nacht gehad, heerlijk! Gisteravond nog wezen zwemmen, we waren nog met zijn zessen, en zijn allemaal tussen vandaag en 2,5 week uitgerekend. Dus over een paar weken is de groep gewoon leeg!
pi_129780655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hilzillah het volgende:

Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen O+
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel :( )
irritant he! dat is de reden dat ik een raam wil dat open kan in de badkamer. Oorspronkelijke bewoners hebben er een raam ingezet dat niet open kan..snap ik niet.
dta spul van HG werkt er wel perfect voor moet ik zeggen. Maar daar moet jij nu niet in gaan staan :)

Martine uit de naam :) dat is altijd fijn he!

cwen staat je vriend ingeschreven op linkedin?
ik zit dan wel op een ander vlak in ict, maar krijg regelmatig mailtjes en belletjes of ik op zoek ben.
en anders voorlopig in de detachering ofzo?
pi_129780756
Vervelend van baan Cwen, succes voor jullie!

Hier gisteren ook controle zkh geweest. Ga fysio contacten voor bekken, die schaambot pijn is echt gruwelijk. Ik moet ook op werk het gaan aangeven denk ik, ik werk 24u, 3dg, maar heb 4 uur reistijd per werkdag :( dus die dagen hakken er nu flink in. Misschien wat meer thuiswerken de laatste 5wk.

Voor de LLMers wel wat koeler weer nu!
pi_129780769
Oh en namen... Zeker lastig! Ik denk dat wij er nu zo goed als uit zijn, maar blijf toch nog beetje speuren...
pi_129780777
4 uur reistijd per dag pfff. Ik hoop dat je iets kunt regelen qua thuiswerken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 08:18:59 #248
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129780853
Pfoeh, 4 uur reistijd! Thuiswerken is dan wel een goede oplossing Jip, hoop dat je dat kunt regelen..
pi_129781018
Jup, komt goed denk ik. Nog maar paar weken werken hè GoTC! T schiet echt op nu!

Wij hebben volgende afspraak ook gesprek over vaginaal of ks met gyn. Dan wordt alles besproken. Vorige keer was spoed ks, dus nu heb je er zelf een stem in en volgt dus dat gesprek. Ben benieuwd.
pi_129781096
waauw 4 uur reistijd? Dat is op zn zachts gezegd heel erg veel Jips, gelukkig behoort thuiswerken tot de mogelijkheid.

Hier helemaal geen raam bla, dus badkamer deur is altijd open. het is gelukkig alleen in de douche en de rest is schimmel vrij.

Veel succes bij de vk theeleuter en GotC! O+

En Jips hoogst waarschijnlijk een naam O+

Ik ben zo benieuwd naar wat jullie allemaal gekozen hebben! Iedereen hier is 'anders' maar heb in de maanden dat ik hier rondhang eigenlijk nog geen een keer gedacht 'nou nee'. Ook niet met de al bestaande broertjes en zusjes O+

Nog een vraagje... Ik heb zere voeten. Met lopen enzo. Zou dat kunnen komen dat mijn voeten protesteren omdat ik een dikkie ben geworden?
pi_129781146
Martine, leuk een naam voor jullie zoon! Voor je gevoel kan je dan verder met andere dingen van je lijstje of niet?

Theeleuter, succes bij de VK! Willen ze niet gewoon dingen herhalen? En je bent zomaar een half uurtje verder merk ik bij de VK.

Een officiële papa voor Momo.

Hilz, lief dat je moeder helpt met de schimmelvoegen. Hier hebben we er ook last van, zelfs met een raam die hele dagen open staat. HG werkt echt super… alleen niet handig als je zwanger bent.

Jipster, dat 4 uur reizen hakt er zeker in. Reistijd wordt dat vergoed of is dat eigen tijd?

Hier lijkt alles rustig. Het was gewoon ff schrikken dat ik zonder klachten toch een verhoogde bloeddruk had. Het was geen teken want de kleine is nog druk aan het schoppen / schuiven in mijn buik.

Vandaag wat dingen op een lijstje die ik kan doen, hoef ik niet doelloos naar mijn laptop te kijken. Zal vast ook helpen...
pi_129781176
lijstjes zijn goed :)
wij gaan vandaag de garage opruimen en daarna de badkamer poetsen.

en hilzz..dat ja of door vocht in je voeten..dat zorgt bij mij meestal voor pijnlijke pootjes
pi_129781248
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht :@
pi_129781301
Ik ook niet van HG hoor..

Lijstjes zijn zeker goed, wij hebben ook een to do list van heb ik jou daar... Voordat de baby komt zegmaar :X

Reistijd is helaas eigen tijd.
pi_129781311
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:03:25 #256
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129781408
Onze lijstjes worden nog steeds groter dan kleiner, maar gisteren wel wat dingen af kunnen vinken.
We zijn voorlopig uit de eerste voornamen en hebben bij de bd een babykamer besteld!
pi_129781431
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans ;)
En enkels ook nog 'in tha house'.

naja weet niet of het niet mag..maar als ik het gebruik in niet zwangere toestand krijg ik het al benauwd..dus denk dat het niet zo gezond is ;)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:11:02 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
pi_129781561
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
pi_129781572
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Heerlijke geur :9!

Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook. :( :')
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
pi_129781630
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129781750
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:25:54 #263
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
Nja, misschien had ik 'm niet in de koelkast moeten stoppen :@
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:26:35 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781774
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken dan :D In huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc

Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten :D
Ohhh lekker! :9! Die geur is echt goddelijk.

En tsja, als je moeder gaat stampvoeten..dan kan je maar beter luisteren :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:27:15 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.

GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...

Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk... :@
Hehe nee, dat was 1 van de stomme dingen in de droom :+

Wat fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! En tsja..arme ml :D
pi_129781958
Gotc, ik zie nu jij ook echt op de verjaardag van m'n zoontje uitgerekend bent, en hij had ook als "werknaam of whatever" Bob! :D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:39:30 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129781994
Haha wat tof! :D Dat kan geen toeval zijn..?

Speaking of uitgerekende data..worden er bij jullie ook overal wedjes gelegd op wanneer de baby komt?
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:26 #268
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:

Zij kán tenminste stampvoeten :+ . *wegduikt*

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:41:46 #269
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129782054
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
pi_129782079
Dan zal het idd tóch een beetje vocht zijn. Mooi! dan kan ik met een gerust hart nog meer ijsjes eten O+

Bob in de koelkast.. Ik moest toch een beetje lachen :X

Hoogst waarschijnlijk gaat ze niet naar huis voordat de ramen ook nog gezeemd zijn :D

Whahahahaha skips! Ze heeft in de zomer MEGA zwembad voeten. zelfs zo erg dat op warme dagen de halve voet over de schoen 'hangt'.
pi_129782087
oe leuk skips, veel plezier!
pi_129782123
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.

ow maar dat wisten we al toch? heb tenminste ergens de uitleg van een of andere gyn daarover gelezen een tijdje terug
pi_129782124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:

Vreemd onderzoek als je het mij vraagt. Ze rekenen namelijk het aantal weken vanaf de bevruchting en dan is het tot de uitgerekende datum inderdaad 38 weken en niet 40 weken...
pi_129782137
Sull heerlijk als je weer goed kan slapen. Wel jammer voor je man dat je er zo'n herrie bij maakt ;) Hier is dat gelukkig geen probleem. Al heb ik de laatste nachten echt mn voedingskussen nodig anders heb ik zo'n last van mn heupen als ik wakker wordt.

Hillz in mn oude badkamer hadden wij ook geen raam maar wel de deur open. Gelukkig geen vochtplekken en schimmels. Nu gelukkig wel 2 dakramen.

Over libido gesproken die van mij is ook weer terug en beter :) ml is er erg content mee. Haha

Zere voeten zijn herkenbaar hoor. Ligt volgens mij aan het vocht.

Vandaag maar eens aan de poets thuis. Kan toch niet weg vandaag de timmerman hangt de nieuwe deuren in op onze bovenverdieping.
pi_129782149
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
Foto's willen we zien straks! *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:52:34 #276
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782307
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Foto's willen we zien straks! *O*
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O* (huuuuu, het gaat zo hard!).

---

Oh en: libido? Wasda?
pi_129782331
Ik heb wat dikkere voeten, maar het is schijnbaar in mijn gezicht wel te zien dat ik vocht vasthoud. Ik zie het iig niet op de weegschaal, dus het scheelt straks weer na de bevalling.

Toen de monteur hier gisteren was maakte de vaatwasser natuurlijk geen rare geluiden meer. Dus er zat waarschijnlijk nog wel iets in de pomp. Tips gekregen om het de volgende keer zelf op te lossen, en weg was hij weer. Scheelt wel, want het viel anders niet onder de garantie..
pi_129782373
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O*. (huuuuu, het gaat zo hard!)

--
Oh en: libido? Wasda?
joh gewoon vertellen..we houden onze mond wel :P

en datzelfde dacht ik 2 wkn geleden ook...geen idee of het de vakantie is ofzo, maar ik klaag niet..en manlief al helemaal niet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:55:21 #279
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782375
En ik ben gebeld dat het kamertje 19 augustus geleverd wordt! *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* dus.
pi_129782397
jeej voor 22 wkn!!
en het kamertje!!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:56:29 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129782407
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129782454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
Ik ook :P
pi_129782456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toeval :D. Ook hier verder nog slanke voeten en enkels, maar logisch dat er wel iets van vocht zit!

GotC, ja, weddenschappen alom, ze merken het vanzelf wel ;).

Jip, echt doen die fysio! Het scheelt zoveel als je goede tips en oefeningen krijgt.

Wiz, kan me voorstellen dat je schrok. Was ie heel erg te hoog?

Ben de rest vergeten... :)
pi_129782793
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
pi_129782864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
pi_129782869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joepie!! Ik hoop dat!

Feli Skips!

En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:

Nog minder dan 100 dagen!!!

En 26 weken!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_129782893
wh00t voor minder dan 100 dagen! :D
pi_129782978
Ja en jij ook! *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:24 #289
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129783189
Hoe is jullie ervaring met het bestellen van kamers bij babydump? En eventueel ook met de kwaliteit van de basic collectie?
pi_129783202
even snelle jompel voor de mijlpalen, namen, kamertjes, blauwe babyshopsels voor skip, etc etc etc. *O*

en een ont-jompel voor mezelf. Volgens mij is poes ziek. Liggen nu telkens drupjes voor de bak, wat ook lijkt op bloed. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129783214
ja gaat echt snel zo he :)

nobono ik heb er nog nooit een kamertjes besteld maar wel andere dingen en dat ging altijd prima :)

Djmomo ownee :{
pi_129783323
Ja, iets meer platvoeten heb ik ook... Er staat natuurlijk ook nog eens beduidend meer gewicht op, dus dat zal ook niet helpen ;).

Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
pi_129783374
Over die zere voeten.. Ik ben in m'n verlof bij de podoloog geweest voor nieuwe zooltjes aan te laten meten en op de afdruk/scan/whatever was te zien dat de druk anders verdeeld was dan twee jaar geleden, hij gaf aan dat dit kon komen door dat in je zwangerschap de verdeling van je gewicht anders is en dat dat soms ook te zien is aan de drukverdeling in je voeten. Ik heb er zelf geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel voelen..
Heb trouwens ook al eens gehoord ja van mensen waarvan de voeten groeiden in de zwangerschap, lijkt me ook niet heel praktisch :P

Verder meld ik me dus bij dezen, maar eik nog niks te melden. VNV weer naar de vk. Ben benieuwd of meiske weer ingedaald is, maar aangezien ik nog steeds vrij soepel loop ten opzichte van toen ze wel in gedaald was ben ik bang van niet..
pi_129783403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklaren :D
Nog breder.... en ik heb al van die brede platpootjes _O-
pi_129783467
Doe maar gewoon vertellen skips, we zeggen heul niks! gebeloofd! O+

Yay voor de minder dan 100 dagen! *O*

Oeh arme poezel... Blaasontsteking misschien?

En grotere voeten weiger ik hè! Ik ben al gezegend met stampvoetjes maat 42!
pi_129783533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Cwen het volgende:
Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etc

Nobono, geen ervaring met de basic collectie kamers. Ga gewoon naar de winkel even kijken, of je het stevig genoeg vindt enzo. Wel de kinderwagen daarvandaan, en dat was prima service met oa laagste prijs garantie icm prenatals mama mazzel dagen, en ook de service toen de banden begonnen te zwabberen (oa leenwagen mee, geen gezeur of moeilijk gedoe, gewoon direct ter reparatie aannemen).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:41:01 #297
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129783646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:

Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen kom :O

Een *O* voor alle mijlpalen!
En de rest vergeten :@ Nu al een warhoofd volgensmij }:|
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:45:04 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129783749
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten :X
pi_129783752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
pi_129783812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef danic het volgende:

[..]

Ik ook :P
V&A? Foto's? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')