Oeh Cwen... Dit is een lastige!! Maar ik herken het maar al te goed. Hier speelt zo'n beetje hetzelfde helaas..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:42 schreef Cwen het volgende:
Welkom SHS!
Mijn vent heeft veel meer last van nesteldrang dan ik... Zou leuk zijn, als ik niet wilde dat hij z'n energie stopte in solliciteren in plaats van opruimen! Bah
En ja, het is een beetje overdreven en ondankbaar, maar voor mijn gevoel hebben we meer aan inkomen dan een opgeruimd huis!
Ja superschattig. Volgens mij heeft mijn moeder deze wol ook nog in pistache.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja das wel erg roze voor als t toch een jommetje iswat schattig zeg! En die discodip wolletjes zijn zo leuk vind ik
Ja joh! Dat hele geslacht blijft me fascinerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:
[..]
hahahahaha heb je het gedaan? Ik gisteren, maar had geen half glas vol. Begon bij mij als een jongen, en werd toen een meisje. dus of een transgender, of een j/m tweeling
Nou, dat. Echt janken hier. Wat onvoorstelbaar moeilijk en wat vind ik het prachtig dat zij het wél kunnen, want jeetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg.
SHS gefeliciteerd!
Ik ook! Het gaf me een heel raar gevoel en toen ik daarna mijn vriend zag moest ik ineens heel erg huilen. Gewoon omdat ik zo blij ben dat we dit samen doen en kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb laatst op tlc mislift mama's gekeken ook geen succes als je zwanger bent.
Cwen wordt je vriend zo nu en dan wel uitgenodigd voor een gesprek?
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg.Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
Ja ongepland maak je wel erg snel dezelfde fout als een paar maandjes geleden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
No way backquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DJMomo het volgende:
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg.
SHS gefeliciteerd!
Ik wil hem toch ook wel graag zien...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Holland Doc, is dat niet nl 2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Idd Nederland 2. Ga nu kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Holland Doc, is dat niet nl 2?
Och jee, maakt de nieuwe spelling het mooier/beter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Hier de uitzending via uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier de uitzending via uitzending gemist
irritant he! dat is de reden dat ik een raam wil dat open kan in de badkamer. Oorspronkelijke bewoners hebben er een raam ingezet dat niet open kan..snap ik niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:10 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn mamma komt morgen helpen het douchecabinetegelsschimmelprobleem op te lossen
(Weinig tot geen ventilatie in badkamer omdat geen raam. Douche cabine & tegels zitten om de paar dagen helemaal onder de schimmel)
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht
naja weet niet of het niet mag..maar als ik het gebruik in niet zwangere toestand krijg ik het al benauwd..dus denk dat het niet zo gezond isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
De voetjes zijn nog slank. Vochtloos althans![]()
En enkels ook nog 'in tha house'.
Ik wist dus niet dat dat HG niet mocht![]()
Heerlijke geurquote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:56 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Niet mogen is een groot woord, niet verstandig. Het slaat snel op je luchtwegen door het chloor dat er in zit. Want het ruikt daarna altijd naar zwembad in de badkamer.
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Heerlijke geur!
Trouwens, door al jullie problemen met apparaten die stuk gaan heb ik gedroomd dat onze auto stuk was. En dat de koelkast in de auto ook stuk was. En Bob ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, misschien had ik 'm niet in de koelkast moeten stoppenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:14 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Bob stuk?? Dat is écht heul geen leuke droom!
Ohhh lekker!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken danIn huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc
Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten
Hehe nee, dat was 1 van de stomme dingen in de droomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
GotC, heb jij een koelkast in je auto? Bob ook nog kapot, dat is niet leuk...
Ik heb overgens voor de 2e nacht op rij heerlijk geslapen, dus ik ben er klaar voor. ML daarintegen ligt wakker door mijn gesnurk...
Zij kán tenminste stampvoetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben een chloor fan! De straat waar ik voorheen woonde, woonde alleen maar oudjes, die het stoepje schrobde met chloor. Écht altijd een extra rondje maken danIn huis is het vaak te sterk en gebruik ik het alleen voor de wc
Gelukkig komt mamma het doen. Wilde het eigenlijk niet, ze werkt al zo hard enzo... Maar ze ging bijna stampvoeten
ow maar dat wisten we al toch? heb tenminste ergens de uitleg van een of andere gyn daarover gelezen een tijdje terugquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
Vreemd onderzoek als je het mij vraagt. Ze rekenen namelijk het aantal weken vanaf de bevruchting en dan is het tot de uitgerekende datum inderdaad 38 weken en niet 40 weken...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef NoBoNo het volgende:
UD's blijken met een heeeeeeel erg groot korreltje zout genomen te moeten worden.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-van-280-dagen.dhtml
Foto's willen we zien straks!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:41 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mogguh mensen! Vandaag een vrije dag en ik ga maar eens toegeven aan mijn drang om de babywinkels leeg te kopen. Moet! Kleertjes!
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!quote:
joh gewoon vertellen..we houden onze mond welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!
Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag. (huuuuu, het gaat zo hard!)
--
Oh en: libido? Wasda?
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toevalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!Joepie!! Ik hoop dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli Skips!
En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:
Nog minder dan 100 dagen!!!
En 26 weken!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklarenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.
Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etcquote:
Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen komquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
V&A? Foto's?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |