abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:52:34 #276
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782307
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:45 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Foto's willen we zien straks! *O*
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O* (huuuuu, het gaat zo hard!).

---

Oh en: libido? Wasda?
pi_129782331
Ik heb wat dikkere voeten, maar het is schijnbaar in mijn gezicht wel te zien dat ik vocht vasthoud. Ik zie het iig niet op de weegschaal, dus het scheelt straks weer na de bevalling.

Toen de monteur hier gisteren was maakte de vaatwasser natuurlijk geen rare geluiden meer. Dus er zat waarschijnlijk nog wel iets in de pomp. Tips gekregen om het de volgende keer zelf op te lossen, en weg was hij weer. Scheelt wel, want het viel anders niet onder de garantie..
pi_129782373
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!

Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag *O*. (huuuuu, het gaat zo hard!)

--
Oh en: libido? Wasda?
joh gewoon vertellen..we houden onze mond wel :P

en datzelfde dacht ik 2 wkn geleden ook...geen idee of het de vakantie is ofzo, maar ik klaag niet..en manlief al helemaal niet
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:55:21 #279
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129782375
En ik ben gebeld dat het kamertje 19 augustus geleverd wordt! *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* dus.
pi_129782397
jeej voor 22 wkn!!
en het kamertje!!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:56:29 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129782407
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129782454
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske O-).
Ik ook :P
pi_129782456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toeval :D. Ook hier verder nog slanke voeten en enkels, maar logisch dat er wel iets van vocht zit!

GotC, ja, weddenschappen alom, ze merken het vanzelf wel ;).

Jip, echt doen die fysio! Het scheelt zoveel als je goede tips en oefeningen krijgt.

Wiz, kan me voorstellen dat je schrok. Was ie heel erg te hoog?

Ben de rest vergeten... :)
Home is where the O+ is...
pi_129782793
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
pi_129782864
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal? :@
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
pi_129782869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder :D
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joepie!! Ik hoop dat!

Feli Skips!

En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:

Nog minder dan 100 dagen!!!

En 26 weken!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_129782893
wh00t voor minder dan 100 dagen! :D
pi_129782978
Ja en jij ook! *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:25:24 #289
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129783189
Hoe is jullie ervaring met het bestellen van kamers bij babydump? En eventueel ook met de kwaliteit van de basic collectie?
pi_129783202
even snelle jompel voor de mijlpalen, namen, kamertjes, blauwe babyshopsels voor skip, etc etc etc. *O*

en een ont-jompel voor mezelf. Volgens mij is poes ziek. Liggen nu telkens drupjes voor de bak, wat ook lijkt op bloed. -O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129783214
ja gaat echt snel zo he :)

nobono ik heb er nog nooit een kamertjes besteld maar wel andere dingen en dat ging altijd prima :)

Djmomo ownee :{
pi_129783323
Ja, iets meer platvoeten heb ik ook... Er staat natuurlijk ook nog eens beduidend meer gewicht op, dus dat zal ook niet helpen ;).

Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
Home is where the O+ is...
pi_129783374
Over die zere voeten.. Ik ben in m'n verlof bij de podoloog geweest voor nieuwe zooltjes aan te laten meten en op de afdruk/scan/whatever was te zien dat de druk anders verdeeld was dan twee jaar geleden, hij gaf aan dat dit kon komen door dat in je zwangerschap de verdeling van je gewicht anders is en dat dat soms ook te zien is aan de drukverdeling in je voeten. Ik heb er zelf geen last van maar ik kan me voorstellen dat anderen dat wel voelen..
Heb trouwens ook al eens gehoord ja van mensen waarvan de voeten groeiden in de zwangerschap, lijkt me ook niet heel praktisch :P

Verder meld ik me dus bij dezen, maar eik nog niks te melden. VNV weer naar de vk. Ben benieuwd of meiske weer ingedaald is, maar aangezien ik nog steeds vrij soepel loop ten opzichte van toen ze wel in gedaald was ben ik bang van niet..
pi_129783403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.

Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklaren :D
Nog breder.... en ik heb al van die brede platpootjes _O-
pi_129783467
Doe maar gewoon vertellen skips, we zeggen heul niks! gebeloofd! O+

Yay voor de minder dan 100 dagen! *O*

Oeh arme poezel... Blaasontsteking misschien?

En grotere voeten weiger ik hè! Ik ben al gezegend met stampvoetjes maat 42!
pi_129783533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:29 schreef Cwen het volgende:
Momo, verdikkie... Blaasontsteking?
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etc

Nobono, geen ervaring met de basic collectie kamers. Ga gewoon naar de winkel even kijken, of je het stevig genoeg vindt enzo. Wel de kinderwagen daarvandaan, en dat was prima service met oa laagste prijs garantie icm prenatals mama mazzel dagen, en ook de service toen de banden begonnen te zwabberen (oa leenwagen mee, geen gezeur of moeilijk gedoe, gewoon direct ter reparatie aannemen).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:41:01 #297
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129783646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:

Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen kom :O

Een *O* voor alle mijlpalen!
En de rest vergeten :@ Nu al een warhoofd volgensmij }:|
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:45:04 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129783749
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten :X
pi_129783752
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
pi_129783812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef danic het volgende:

[..]

Ik ook :P
V&A? Foto's? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')