Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!quote:
joh gewoon vertellen..we houden onze mond welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Argghhh, ik wil het geslacht vertellen!
Oh ja, mijn nieuwe wisseldag is woensdag! 22 weken vandaag. (huuuuu, het gaat zo hard!)
--
Oh en: libido? Wasda?
Ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
Dit! Ik besefte het me vanochtend, dat heb ik ook! Wat een toevalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:25 schreef Sull het volgende:
Hilz, ik heb ook maar een klein spoortje vocht in mijn voeten, maar ik heb ook last van zere voeten, eigenlijk alleen het uur nadat ik opsta, daarna is het weg. Het vocht verplaatst zich 's nachts naar minder handige plekken en dat moet je er 's ochtends weer een beetje uitlopen.
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat betreft die zere voeten - geen idee of het verband houdt, maar mijn vriendin vertelde me dat ze sinds haar zwangerschap een grotere schoenmaat heeft. Doordat je lichaam zich voorbereidt op de bevalling verweekt je kraakbeen. En door die verweking en de druk op je voeten "groeien" ze dus. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hihi een stampvoetende moeder
mams komt hier ook (buiten de vakantie's) om 1x per week om te poetsen....heerlijk!Joepie!! Ik hoop dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli Skips!
En ik gooi schaamteloos mijn eigen mijlpaal van gister er nog even in:
Nog minder dan 100 dagen!!!
En 26 weken!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, blij absoluut niet, maar het zou de pijn kunnen verklarenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja juist dan ben je onwijs moe, de rest van de zwangerschap is het mij meegevallen.
Je krijgt inderdaad bredere/grotere voeten (eigenlijk uitgezakte voeten), maar of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad. En dat een paar dagen aankijken, goed drinken blijven geven, bakje netjes schoonhouden etc etcquote:
Hier ook, pfff lijkt net of ik niet bijgeslapen komquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:11 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh, en is het normaal om in zo'n vroeg stadium al beduidend vermoeider te zijn dan normaal?
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou kunnen. ze zijn wel nierpatientjes. Ga vanmiddag eerst even hun dieetvoer halen, hebben ze eigenlijk al een tijd niet meer gehad.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de mensen met shop-drang, ik heb nog heel veel leuke kleertjes in maat 50 te koop voor een meiske.
V&A? Foto's?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |