Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat was ook mijn gedachte. Ze dacht tenminste na. Die Candice, o mijn god wat een kansloos persoon zeg.Die andere hing er een beetje tussenin. Goede keuze hebben ze gemaakt wbt de adoptie.
Ja ongepland maak je wel erg snel dezelfde fout als een paar maandjes geleden!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze zei ook echt van je drinkt en rookt toch niet als je zwanger bent. Dit is het enige wat je voor je kind kunt doen. Maar goed haar dochter moest nog 1 worden en nr 2 was er al. Dat is wel erg vroeg weer zwanger. Dat is mijn mening.
No way backquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef DJMomo het volgende:
Zo. Baby is nu officieel. Vent heeft erkend.
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
KP, die heb ik vandeweek ook gekeken. Ik moest er echt van huilen... het moment dat de vader werd verteld dat ze na 20 minuten gingen stoppen met het reanimeren van zijn dochtertje, pfoeh geen woorden voor. En dan die artsen die moeten bepalen of ze zoz'n mini mensje wel of niet behandelen, wat een verschrikkelijke beslissingen moeten zij en de ouders soms nemen zeg.
SHS gefeliciteerd!
Ik wil hem toch ook wel graag zien...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Holland Doc, is dat niet nl 2?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:35 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Welke zender was het op? Even kijken op uitzending gemist.
Shs welkom en gefeliciteerd!
Idd Nederland 2. Ga nu kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Holland Doc, is dat niet nl 2?
Och jee, maakt de nieuwe spelling het mooier/beter?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Hier de uitzending via uitzending gemistquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:09 schreef Hilzillah het volgende:
waarom kan ik het niet vinden? kijk ik er overheen? welke datum was het?
Irritant he? Ik vind het ook maar lastig... Wij twijfelen voor een jochie tussen drie varianten, en voor een meisje hebben we nog 20 opties ofzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:30 schreef GotC het volgende:
Tof Mo, toch weer een belangrijke stap gezet
En welkom SHSGefeliciteerd!
Ik raak enorm gefrustreerd van het namen zoekenZijn weer terug bij onze 1e naam, maar andere spelling
![]()
Wat een achterlijk gedoe bij dat UPC! Staat er niet tussen!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:14 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier de uitzending via uitzending gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |