Dat was ik tot mijn grote schrik...quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:58 schreef ProjSkippy het volgende:
Ja zeg, wie sloot dat topic? Daar ging m'n post!![]()
Eerst maar even douchen dan, typ ik op m'n werk straks wel weer opnieuw.
Ja even een dagje Callantsoog, de dag begon niet heeeel zonnig dat was insmeren niet nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:06 schreef Hilzillah het volgende:
Strand geweest Nobono? Ik denk dat ik vandaag mag van mezelf![]()
Suiker en Hb. Suiker dus voor en na lunch. Nog niet met het vieze drankje, dat is pas als het verstoord is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:13 schreef Hilzillah het volgende:
Gemist!! Kim Succes bij de VK! Spannend!
Waarom bloedprikken Mabawa?
Succes Mawaba & Angela!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:32 schreef Cwen het volgende:
Succes Angela!
Veel plezier Hilz! En bijzonder dat zij Olli weer mee vond vallen... Wat was haar redenering?
Hopelijk is alles goed Mabawa!
Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik wil de feestvreugde niet bederven, maar zo lang tussen 2 voedingen laten is voor hele kleine baby's echt nog niet goed. De bloedsuikerspiegel kan dan te laag worden en dat is gevaarlijk! Maximaal 4 uur tussen de voedingen wordt aangeraden. Daarnaast is het voor het goed op gang brengen van de borstvoeding ook niet verstandig.
Precies.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
volgens mij mag het s'nachts langer. D sliep hier toen ze klein was nl ook direct hele nachten door en ze heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen waar ze dit gewoon oke leken te vinden
Uhhhh prima dat jij deze keus maakt toch maar dat anderen je waarschuwen is niet voor niets.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik waarom ik hier niet te vaak kwam. 10001 meningen en iedereen weet het beter. De kraamzorg en verloskundige zitten er bovenop. Hebben alles gecontroleerd en vinden het gewoon goed. Ze is al bijna weer bij haar geboorte gewicht en komt bijna nooit uit zichzelf dat ze wil eten. Dat lijkt me dus wel goed te gaan allemaal. En ik ga ook iets meer af op de kennis van de kraamzorg en verloskundige.
[..]
Precies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |