'k vind het wel chill, beetje meelurken, nieuwe artiesten ontdekkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
Vinden jullie niet dat dit een linkdumptopic is geworden?
Als je iets van nieuws of meningen over artiesten/albums hebt, kun je gewoon een discussie starten hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
Tijd voor een nieuwe all time top xx Paro?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je iets van nieuws of meningen over artiesten/albums hebt, kun je gewoon een discussie starten hoor
Wat vinden jullie van Kanye Westquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je iets van nieuws of meningen over artiesten/albums hebt, kun je gewoon een discussie starten hoor
Beter dan Big L.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Kanye West
Ja, is eigenlijk wel fijn zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef tuut-chips het volgende:
Getalenteerd en... gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Kanye West
Ik heb amper zin noch tijd om te gaan tellen(wat de vorige keer dat ik wilde gaan tellen eenzelfde probleem opleverde)quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe all time top xx Paro?.
Je mag me kaynes kwaliteit dan eens gaan uitleggen aangezien ik, sinds zn debuut album, niks gehoord heb wat ook maar in de buurt van Big L als het tenminste op rhymes aan kwam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:07 schreef ems. het volgende:
Jullie weten niets. Big L heeft wel een paar grappige nummers enzo maar nergens komt het in de buurt van kanye's kwaliteit.
Ik vind de beat van Otis tof.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:57 schreef ems. het volgende:
Ik hoopte dat mijn sarcasme duidelijk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |