dat station is tong al gepasseerdquote:
idd..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:07 schreef Chowi het volgende:
Deze user moet gewoon zijn eigen mening nog wat verder ontwikkelen. Niks mis mee. Komt vanzelf met de tijd.
idd..quote:
Je moet het maar durven hè ?quote:
Precies! Ben overigens benieuwd naar zijn 2e post als die ooit komtquote:
Echt ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Ben overigens benieuwd naar zijn 2e post als die ooit komt
Hij heeft wel al een eigen topic
Nu snap ik hem.quote:
Ik dacht dat ie al een topic had geopend.quote:
Het mooiste zou zijn als dit zijn enige post blijftquote:
Was het maar waarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie al een topic had geopend.
We zijn nu meer dan anderhalf uur verder en het is bij deze ene post gebleven tot dusver.quote:
Misschien wil hij wel naar een forum meet komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zijn nu meer dan anderhalf uur verder en het is bij deze ene post gebleven tot dusver.
'Ben jij nou de legendarische jelletheman ?'quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel naar een forum meet komen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ben jij nou de legendarische jelletheman ?'
'idd..'
Hakt er in. idd..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:58 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dat is een goede binnenkomer.
quote:
quote:Op zondag 3 december 2000 05:28 schreef tong80 het volgende:
ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
Dat bedoel ik, gewoon stomdronken om half zes 's morgens. Zoals echte kerels doen.quote:
Achteraan in je posthistorie kijken: http://forum.fok.nl/user/history/349142/28quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:13 schreef ChesterPerry het volgende:
hoe kan je dat zien wat jeeerste post ws
Kan goed kloppen, want je hebt je 8 minuten ervoor geregistreerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:30 schreef ChesterPerry het volgende:
chocomelk,ongezouten noten,magere kwark,tonijn,zalm eiwitrijke producten dus.
voor de rest 4x in de week krachttraining,geen cardio
Ik lig steeds weer in een deuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef appelen het volgende:
Wat is deze nu weer![]()
Jelle is echt the man nu.
Die eerste post was al briljant.quote:
Over 2 maanden komt hij terug weer idd..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die eerste post was al briljant.
Maar dat ie het daar bij laat is geniaal.
Idd..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef Supersoep het volgende:
Als hij zich speciaal even registreert om het ergens mee eens te zijn, moet het hem wel heel erg aan het hart zijn gegaan. Arme jongen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Over 2 maanden komt hij terug weer idd..![]()
Alle posts idd..
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.quote:
Verhalen van Tongquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Echt hequote:
Nee. Bestaat ie nog ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?
Je wordt bedankt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt heNet alsof je naar verhalen van je opa zit te luisteren. ( ookal leeft ie niet meer rip aan de nabestaanden )
Wat betekent datquote:
FF kijken.quote:
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
![]()
Hij laat het hierbij!![]()
Ja dit is... geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.![]()
Mijn eerste post op FOK!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef appelen het volgende:
Herkenbaar, laat je kinderen toch thuis als je boodschappen doet, staan alleen maar in de weg
Idd..quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja dit is... geweldig
Mag wel in een history topic![]()
Nee, hij reageerde in een Lowlandstopic. Iemand citeerde hem en zei. Wat een leuke eerste post op FOK!. Toen heb ik het gecontroleerd en dat klopte. Vond het een geweldige binnenkomer. En nu het bij die ene post blijft wordt het alleen maar leuker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Arriviste het volgende:
Jij checkt bij iedere reactie wanneer iemand zich heeft aangemeld?
Ha Haquote:
Plus twee puntjes. ..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Draganta het volgende:
Wauw, die user heeft zich helemaal aangemeld op Fok!, alleen maar om aan te geven dat hij het met iets eens is, en dat uitgedrukt in 3 letters.
Als je net de hele registratieprocedure hebt voltooid, wil je wel even je punt extra benadrukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus twee puntjes. ..
Ik vind die twee puntjes ook fascinerend. ..
Waarom 2 ? Hadden het er ook 3 4 of 5 kunnen zijn ? ..
Of was het de bedoeling het bij één puntje te laten ? ..
Dat z'n vinger eventjes te lang bleef hangen..
Hardop lachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je net de hele registratieprocedure hebt voltooid, wil je wel even je punt extra benadrukken.
Die van tevoren wist dat Idd.. zou opvallen en er een topic aan gewijd zou worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:42 schreef My-little-pwny het volgende:
Ik ga voor partypooper spelen en stellen dat het een kloon was.
Het is gewoon doorgestoken kaartquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van tevoren wist dat Idd.. zou opvallen en er een topic aan gewijd zou worden.
Wie zouden er achter zitten denk je ?quote:
Het zal ook niet gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:05 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft zijn postaantal nog steeds niet verdubbeld.
Epic first words.quote:ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
Wat leuk Ha Haquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef appelen het volgende:
SC / Help Tong80 aan een icoon
Tong's usericon is geboren
Geef maar toe, je wilde gewoon dat iemand hem posttequote:
ONZ / tong80 viert het twaalf en halfjarig jubileum van de Tong-Smiliequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef appelen het volgende:
SC / Help Tong80 aan een icoon
Tong's usericon is geboren
Wist zelf niet eens van wanneer dat topic was. Had hem nooit kunnen vinden als ik had gewild. Dit is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilde gewoon dat iemand hem postte
Je registratie is van zondag 3 december 2000 @ 05:14, BB2 / Streamverslagen van 03-12-2000 is van 5:28, er zal misschien wel een _echte_ eerste post van je zijn in een veel groter topic (wat veel later nog omhoog geschopt is, en dus niet meer op de laatste pagina van je geschiedenis staat), maar ik kan die niet vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist zelf niet eens van wanneer dat topic was. Had hem nooit kunnen vinden als ik had gewild. Dit is gewoon leuk.
Toen jij je registreerde was ik net 1 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat leuk Ha Ha
Na anderhalve maand FOK!ker te zijn organiseerde Dinosaur jr. dit dus. Wist het ook al niet meer precies. Maar dat de geboorte van mijn tong-smilie onderaan de post ook in dat topic gebeurde is dubbel zo leuk. Dacht dat ik 'm pas veel later ging gebruiken. Maar nu dus al meer dan 12 jaar.
Bedankt appelen. Heb hem bij m'n favorieten gezet.
Nee ik registreerde me en ging in dat topic posten omdat ik er in aan het lurken was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je registratie is van zondag 3 december 2000 @ 05:14, BB2 / Streamverslagen van 03-12-2000 is van 5:28, er zal misschien wel een _echte_ eerste post van je zijn in een veel groter topic (wat veel later nog omhoog geschopt is, en dus niet meer op de laatste pagina van je geschiedenis staat), maar ik kan die niet vinden.
De verwachtingen voor zijn 2e post worden langzaam maar zeker wel steeds hoger natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds is het bij die ene post gebleven.
Hij is stilaan opweg om van held een cultheld te worden.
De hunkering idd..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De verwachtingen voor zijn 2e post worden langzaam maar zeker wel steeds hoger natuurlijk.
Kijken wat de donderdag brengt.quote:
Vol verwachting kloppen onze harten.quote:
Hij is FOK! vergetenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vol verwachting kloppen onze harten.
Wij zullen hem nooit, nooit niet vergeten.quote:
idd..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij zullen hem nooit, nooit niet vergeten.
Dat bedoel ik.quote:
idd..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:49 schreef appelen het volgende:
Nu een kloon aanmaken appeltheman en idd.. posten
We doen idd.. ons best.quote:
Het was de druppel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:14 schreef Fred_B het volgende:
Zou onze vriend soms een ban hebben, vanwege zijn aanstootgevende postgedrag?
Hij heeft zich aangemeld op Fok! alleen om dat te zeggenquote:aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
3 augustus 2013, 11:26 jelletheman replied to a thread Tomorrowland telt 214 nationaliteiten? Er zijn slechts 206 landen... in Algemene Discussiesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:58 schreef Fred_B het volgende:
Zeg, ik ga dit topic eens een internationale wending geven. In België heb je het 9lives-forum, een Vlaamse variant van Fok. Op precies dezelfde datum 3 augustus heeft zich daar ook een Jelletheman aangemeld. Hij heeft daar een paar berichten geplaatst, en is na die dag ook daar spoorloos verdwenen. Ik ben sterk geneigd te denken dat het dezelfde is
Klik hier.
In twee landen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:57 schreef appelen het volgende:
Ok hij heeft zich bij deze onsterfelijk gemaakt
Die 2 puntjes zijn op dat andere forum ook z'n handelsmerk trouwensquote:
Vandaar mijn twee puntjes..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 2 puntjes zijn op dat andere forum ook z'n handelsmerk trouwens
idd..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 2 puntjes zijn op dat andere forum ook z'n handelsmerk trouwens
Ha Ha. Jammer dat het geen drie puntjes zijn. Dan had je het drielandenpunt gehad...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:12 schreef appelen het volgende:
[..]
Die 2 puntjes staan voor Nederland en Belgie
Hahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha. Jammer dat het geen drie puntjes zijn. Dan had je het drielandenpunt gehad...
haha, dat zou geniaal zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Over 2 maanden komt hij terug weer idd..![]()
Alle posts idd..
jelle is echt the man hier!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
arme stakker eigenlijkéén reactie en gelijk verdoemt
Zegt iequote:
Nee man, we vereren hem..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
arme stakker eigenlijkéén reactie en gelijk verdoemt
3 augustus 2013, 11:19 #372quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:55 schreef appelen het volgende:
http://www.9lives.be/forum/members/285737/jelletheman.html
Mechelen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
3 augustus 2013, 11:19 #372
jelletheman
jelletheman is offline
Member
iTrader
0
Naam: Jelle
Leeftijd: 21
Muziek: Van indie tot rock
Werk: student
Hobby: fotografie en eten
Favoriete games: GTA, fifa
Al wat meer informatie van de BekendeFokker
zeide gij nen belg?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Mechelen?Dat is hier vlak in de buurt.
Dat is hier ook vlakbij. Zullen we hem opzoeken om een handtekening te scoren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Mechelen?Dat is hier vlak in de buurt.
Goed idee!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is hier ook vlakbij. Zullen we hem opzoeken om een handtekening te scoren?
Ah oké, ik vermoet dat hij Mechelen bij Antwerpen bedoeld :p maar dat moeten we vragen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef appelen het volgende:
[..]
MaastrichtHier in het heuvelland ligt ook Mechelen.
Dan wordt het wat moeilijker iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ah oké, ik vermoet dat hij Mechelen bij Antwerpen bedoeld :p maar dat moeten we vragen..
ow wat zou het antwoord zijn? zou hij ons verassen?
Mag het toch niet hopen. Ik wil oud worden.quote:
ik vermoed dat het antwoord:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef appelen het volgende:
[..]
Dan wordt het wat moeilijker idd
verrassen (zo klopt het denk ik wel? dyslectiequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag het toch niet hopen. Ik wil oud worden.
idd, wordt beter met de jaren..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag het toch niet hopen. Ik wil oud worden.
Ben jij jelletheman?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik vermoed dat het antwoord:
idd.. is
ja sorry mijn foutquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef appelen het volgende:
[..]
neeen nu help me met dit garpje
idd..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef AMangold het volgende:
[..]
ja sorry mijn foutheb slechte humor (A) uitleg is niet nodig, want is niet grappig
ik mis zijn lieve berichtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef appelen het volgende:
[..]
jelle heeft al meer dan een week niet gepost
Het is niet echt een Snelle Jelle..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef appelen het volgende:
[..]
jelle heeft al meer dan een week niet gepost
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet echt een Snelle Jelle..
idd..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet echt een Snelle Jelle..
Een legende is hij toch al.quote:
Idd..quote:
Idd..quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef appelen het volgende:
[..]![]()
Painttopic?
-edit- Hij is Belgisch
Idd.. Met twee puntjes..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:44 schreef Romanus het volgende:
Dus hij maakt speciaal een account aan om 'idd..' te kunnen zeggen?![]()
Man van weinig woorden.quote:
1 van de ruim 1700 Oldbies met 0 posts.quote:
Ah, was gewoon begonnen achter forum.fok.nl/user/......quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 van de ruim 1700 Oldbies met 0 posts.
Dan ben je niet bij Danny begonnen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef appelen het volgende:
Ah, was gewoon begonnen achter forum.fok.nl/user/......
Ja hij heeft zichzelf gewoon 1 gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan ben je niet bij Danny begonnen.
Speakin' in Tonques.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:01 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Tong zegt zoveel met zo weinig woorden.
Mijn eerste post was zelfs een topic! Wat een lefquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef Arcee het volgende:
Vergeet niet dat het bijvoorbeeld 3 jaar duurde voordat Karina na deze eerste 2 posts haar 3e post postte.
Maar, haar eerste post was natuurlijk niet idd..
Ik een kloon maken ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Tropanzia het volgende:
Misschien was het een kloon van tong80
die behandeling heeft jaar geen goed gedaan idd..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:28 schreef Arcee het volgende:
Vergeet niet dat het bijvoorbeeld 3 jaar duurde voordat Karina na deze eerste 2 posts haar 3e post postte.
Maar, haar eerste post was natuurlijk niet idd..
Ha Ha.quote:
ONZ / Hoi, ik ben nieuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha Ha.
Wat was de eerste post van mijn favoriete modje ?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je tong zn favoriete mod bent, je gebruikte de tongsmiley supervaak.
Ik ben besmettelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je tong zn favoriete mod bent, je gebruikte de tongsmiley supervaak.
En nog ziet ze er op haar leeftijd beter uit dan jij op jouw leeftijd. Dat wordt nog wat, als jij zo oud bentquote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
die behandeling heeft jaar geen goed gedaan idd..
Korsakow.quote:
Idd..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker exotisch, bekt lekkerder dan parkinson.
Ik haal de 30 niet joh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nog ziet ze er op haar leeftijd beter uit dan jij op jouw leeftijd. Dat wordt nog wat, als jij zo oud bent
Hij stierf op 6 december 342.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is officieel op 6 december jarig.
De arme man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Drabit het volgende:
Op mijn eerste post, een quote op ton80, heeft hij nooit gereageerd
[ afbeelding ] Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij stierf op 6 december 342.(http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas)
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef Drabit het volgende:
[..]Na bijna een heel jaar nog een reactie!
'Ik haal de 20 niet joh!' - De 16-jarige ikquote:
Idd..quote:
The story continues.quote:
Wat?quote:
Haten op JMFquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Helaas is hij niet op zijn hoogtepunt gestopt.
Met een kleine i. Hoofdletter I zou een extra toetsaanslag zijn geweest.quote:
idd..quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Met een kleine i. Hoofdletter I zou een extra toetsaanslag zijn geweest.
idd..quote:
Old soldiers never die.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
Juweeltje dit weer, kom voor het eerst in een jaar weer op fok maar zie dat er niet veel veranderd is
Wat wil je duidelijk makenquote:
Tong topic, dus niet de OP gelezen, maar gwn een tong posten.quote:
Imca Marina.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:41 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Tong topic, dus niet de OP gelezen, maar gwn een tong posten.
Wat wil je duidelijk maken met dit topic?
Simpele geest idd..quote:
Hij heeft niet eens in dit topic gepost, misschien weet hij niet eens dat hij al een legende is..quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:46 schreef Fred_B het volgende:
Onze held heeft z'n postaantal onlangs verdubbeld. Met een nieuw eigen topic zelfs:
MUZ / Feint en Fox Stevenson (Stan SB) interview
Het aantal reacties erop viel wel een beetje tegen.
Prachtig inddquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens in dit topic gepost, misschien weet hij niet eens dat hij al een legende is..
Ik schater.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:46 schreef Fred_B het volgende:
Onze held heeft z'n postaantal onlangs verdubbeld. Met een nieuw eigen topic zelfs:
MUZ / Feint en Fox Stevenson (Stan SB) interview
Het aantal reacties erop viel wel een beetje tegen.
Uit jouw zure mond klinkt dat als een compliment.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
kwaliteitskick, net als je topics
Hopen dat ie z'n 3de post hier postquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:23 schreef tong80 het volgende:
Heb hem een PM gestuurd met een linkje naar dit topic.
Ha Haquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:31 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hopen dat ie z'n 3de post hier post
Een lurkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:38 schreef appelen het volgende:
[..]
3 dagen en 19 uur geleden nog wel ingelogd
Vertelquote:
Dat topic heeft die ook in exact dezelfde versie op het 9lives-forum gezet trouwensquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat topic heeft die ook in exact dezelfde versie op het 9lives-forum gezet trouwens
http://www.9lives.be/foru(...)t-2-dnb-sterren.html
Helemaal als je bedenkt dat hij zich op 26 september 1999 al registreerde.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Arcee het volgende:
Deze is ook mooi:
[..]
Helemaal als je bedenkt dat hij zich op 26 september 1999 al registreerde.
Eerste en enige post ooit.
Hey tetten in dat topic en het was niet eens in KPDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Arcee het volgende:
Deze is ook mooi:
[..]
Harop lachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey tetten in dat topic en het was niet eens in KPD
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Arcee het volgende:
Deze is ook mooi:
[..]
10 jaar op FOK! zitten en dan als enige "..." uit kunnen brengen. Deze gast moet echt flink onder de indruk zijn geweest van FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:54 schreef Arcee het volgende:
Deze is ook mooi:
[..]
overrijp wordt na een tijd zuur, zoals jij nu dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Messina het volgende:
Ja, dit topic is rijp om dicht te gaan. Overrijp.
appelen kunnen ook zuur zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef appelen het volgende:
[..]
overrijp wordt na een tijd zuur, zoals jij nu dus![]()
Toch grappig dat iemand na een post niet meer post
Leg eens uit met 3 letters en 2 puntjes.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:39 schreef Messina het volgende:
Ja, dit topic is rijp om dicht te gaan. Overrijp.
Dicht!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit met 3 letters en 2 puntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |