quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Rezania het volgende:
Niks, ik ben dus niet braaf genoeg geweest.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef bosatlas het volgende:
wij doen niet aan dit commerciële feest
Ah, nice.quote:
pics?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Twee smarties en een aansteker.
nu ben ik heel benieuwd!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Wat ik krijg kan ik hier niet posten
het schijnt zo te zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Jellereppe het volgende:
Is het sinterklaas? Ik bedenk mij dat net pas door het lezen van dit topic.
Leuke traditie, maar dan vooral met kinderen. Kun je een avond met suprises met de kinders organiseren. Voor volwassenen is kerst veel gezelliger.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je het gekregen hebt zien we graag de foto
Is goed, ik heb in de afgelopen twee maanden al tien keer het hele alfabet opgegeten volgens mij, lettertje meer of minder maakt dan ook weinig meer uit.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Doe mij die chocoladeletter, Spacy?
Nee Kerst vieren we ook!!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooiEn nu word je met kerst overgeslagen?
Dat is aardig van je.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Is goed, ik heb in de afgelopen twee maanden al tien keer het hele alfabet opgegeten volgens mij, lettertje meer of minder maakt dan ook weinig meer uit.
Kom maar halen
Pics van je nieuwe autoquote:Op woensdag 5 december 2012 19:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nieuwe auto. Nou goed, wel aan mijzelf gegeven..
Tournespèraquote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zozo, heet je toevallig Tim of Thomas?
Niks, ik ben niet lief geweest. Ik heb mezelf wel een aantal vrije dagen gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Niks, ik ben niet lief geweest. Ik heb mezelf wel een aantal vrije dagen gegeven.
Niet meer of nooit gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yellow markers, biro pen...
Crayon, two chalk kits - blue pigment
Niet meer, maar vind er ook niet zoveel aan eigenlijk.quote:
pics!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Spaarlamp
Zakdoekjes
Toetsenbord
Geluidsboxjes
Fleeze trui
Joggingbroek
Boek over de Olympische spelen van 1928 in Amsterdam
Agenda
Voetbalglossy
Anti-reclame bordje
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij een pets voor mijn billetjes gegeven
Picsquote:Op woensdag 5 december 2012 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij een pets voor mijn billetjes gegeven
denk niet dat dat live isquote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef SpacyColours het volgende:
Ze hadden net spacecake bij de BZN-show van Abel (taarten van abel jeweettoch)
De cameraman had het tenminste zwaar te pakken al kon het ook een Ziggo-storing zijn geweest
Stonden niet op mijn verlanglijstje.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niets, vier het niet. Ik vind heel dat Sinterklaas maar niets dus ja, dan krijg je ook geen pakjes.
Kerst wel ja. Sterker nog, ik heb zojuist mijn huis versierd want de komende dagen wordt dat niets met die sneeuw. Maar ik vind Sinterklaas te kneuterig en sober, ongezellig.quote:
Pics van je versierde huisquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kerst wel ja. Sterker nog, ik heb zojuist mijn huis versierd want de komende dagen wordt dat niets met die sneeuw. Maar ik vind Sinterklaas te kneuterig en sober, ongezellig.
Dan vogelen die speurneuzen binnen enkele minuten uit waar ik woon en dan krijg waarschijnlijk rotte eieren tegen mijn raam aan als ik een slotje zet waar een ts het niet mee eens is.quote:
ah zoquote:Op woensdag 5 december 2012 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan vogelen die speurneuzen binnen enkele minuten uit waar ik woon en dan krijg waarschijnlijk rotte eieren tegen mijn raam aan als ik een slotje zet waar een ts het niet mee eens is.
Portal II is de shit! Kheb m ook gehaald man.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef DesmondKilometer het volgende:
Ik kreeg een nieuwe xbox controller!
Nu kan ik eindelijk portal 2 coöp splitscreen spelen thuis, met m'n vrienden
Als ik vrienden had
Hij is officieel op 6 december jarig.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef bojan het volgende:
In België komt sinterklaas 's nachts en morgen op bezoek bij de kleine kindjes
In Holland is dat precies omgekeerd. Waarom?
Waarom vieren jullie hem dan op 5 december....quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is officieel op 6 december jarig.
Goeie vraag. We houden ook koniginnendag op maandag als het op zondag valt.Terwijl ze dan niet eens jarig is maar haar overleden moeder wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef bojan het volgende:
[..]
Waarom vieren jullie hem dan op 5 december....
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De snoep in één of andere hoek gooien.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Dan bestaat ie weer wel, dan weer niet... Hij liegt zelfs over zijn verjaardag?
Haha!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De snoep in één of andere hoek gooien.
Te beroerd om het gewoon te geven.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Yveske het volgende:
[..]
Portal II is de shit! Kheb m ook gehaald man.
Had m in drie minuten uitgespeeld
Hij stierf op 6 december 342.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |