Roze hoedjes. The Horror.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
Nee, meestal niet. Een souvenir is leuk maar ik vind het meestal het geld niet waard. Op PinkPop had ik uiteindelijk toch wel dat roze hoedje gewild![]()
Ik zag ook een keer iemand op een festival met oordopjes in, die had het vast naar zijn zinCD kopen ook onzin ja
QFTquote:
Als homo zijndequote:Op donderdag 25 juli 2013 07:10 schreef de_boswachter het volgende:
Die roze hoedjes zijn alleen relaxed als je het plafond moet witten.
Gaat gewoon weer mee met de artiest.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:18 schreef Iwanius het volgende:
Wat kost nu gemiddeld zo een t-shirt en doet men ook aan dumpprijzen op de laatste dag van het Festival?
En dan zijn die dingen nog graflelijk ook eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:29 schreef bulbjes het volgende:
[quote]
Het ergste is op Pinkpop een paar duizend man die een roze petje kopen.
Ja, stel je voor, iemand die zijn gehoor wil beschermen. Wat een kutkneusquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
Nee, meestal niet. Een souvenir is leuk maar ik vind het meestal het geld niet waard. Op PinkPop had ik uiteindelijk toch wel dat roze hoedje gewild![]()
Ik zag ook een keer iemand op een festival met oordopjes in, die had het vast naar zijn zinCD kopen ook onzin ja
Wow, beste eerste post op Fok ooit.quote:
GC / De mooiste eerste post op FOK! van een newbie ooit......quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, beste eerste post op Fok ooit.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / De mooiste eerste post op FOK! van een newbie ooit......
HAHAquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |