Van DeWolf ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Ik koop altijd wolvenshirts op de markt.
Ik vind het altijd leuk om één keer over dat terrein te struinen. Daarna laat ik het links liggen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik kijk wel altijd, maar vind de shirts over het algemeen leluk
Vorig jaar mensen gezien die prachtige vinylplaten kochten die ze de volgende dag gesmolten in hun tentje terugvonden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap ook nooit waarom mensen cds kopen op een festival?
Dat doe ik dus wel, zondag. Nog best wat muntjes over.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap ook nooit waarom mensen cds kopen op een festival?
Als er iemand terecht een pet koopt......quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Vorig jaar een pet en een t-shirt. De eerste tegen de verschroeiende zon en de tweede omdat ik door al m'n t-shirts heen was gezweet.
Waarom ? In de winkel of marktplaats zijn ze goedkoper. En wat doe je met zo'n CD op het festivalterrein ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef vault_tec het volgende:
neem altijd 100 eu mee voor band shirtjes en cd's
Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef tong80 het volgende:
Precies en dan er 30 jaar later nog mee rondlopen en als wildvreemd te boek staan bij die generatie omdat het van ver voor hun tijd was en zij zich er zich niks van kunnen voorstellen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef iAvani het volgende:
Ik vind het wel vet om een t-shirt te kopen op een festival/concert waar de band ook daadwerkelijk speelt.
Roze hoedjes. The Horror.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
Nee, meestal niet. Een souvenir is leuk maar ik vind het meestal het geld niet waard. Op PinkPop had ik uiteindelijk toch wel dat roze hoedje gewild![]()
Ik zag ook een keer iemand op een festival met oordopjes in, die had het vast naar zijn zinCD kopen ook onzin ja
QFTquote:
Als homo zijndequote:Op donderdag 25 juli 2013 07:10 schreef de_boswachter het volgende:
Die roze hoedjes zijn alleen relaxed als je het plafond moet witten.
Gaat gewoon weer mee met de artiest.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:18 schreef Iwanius het volgende:
Wat kost nu gemiddeld zo een t-shirt en doet men ook aan dumpprijzen op de laatste dag van het Festival?
En dan zijn die dingen nog graflelijk ook eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:29 schreef bulbjes het volgende:
[quote]
Het ergste is op Pinkpop een paar duizend man die een roze petje kopen.
Ja, stel je voor, iemand die zijn gehoor wil beschermen. Wat een kutkneusquote:Op woensdag 24 juli 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
Nee, meestal niet. Een souvenir is leuk maar ik vind het meestal het geld niet waard. Op PinkPop had ik uiteindelijk toch wel dat roze hoedje gewild![]()
Ik zag ook een keer iemand op een festival met oordopjes in, die had het vast naar zijn zinCD kopen ook onzin ja
Wow, beste eerste post op Fok ooit.quote:
GC / De mooiste eerste post op FOK! van een newbie ooit......quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wow, beste eerste post op Fok ooit.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / De mooiste eerste post op FOK! van een newbie ooit......
HAHAquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |