quote:Op zondag 3 december 2000 05:28 schreef tong80 het volgende:
ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.quote:
Verhalen van Tongquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Echt hequote:
Nee. Bestaat ie nog ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?
Je wordt bedankt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt heNet alsof je naar verhalen van je opa zit te luisteren. ( ookal leeft ie niet meer rip aan de nabestaanden )
Wat betekent datquote:
FF kijken.quote:
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
![]()
Hij laat het hierbij!![]()
Ja dit is... geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.![]()
Mijn eerste post op FOK!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef appelen het volgende:
Herkenbaar, laat je kinderen toch thuis als je boodschappen doet, staan alleen maar in de weg
Idd..quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja dit is... geweldig
Mag wel in een history topic![]()
Nee, hij reageerde in een Lowlandstopic. Iemand citeerde hem en zei. Wat een leuke eerste post op FOK!. Toen heb ik het gecontroleerd en dat klopte. Vond het een geweldige binnenkomer. En nu het bij die ene post blijft wordt het alleen maar leuker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:33 schreef Arriviste het volgende:
Jij checkt bij iedere reactie wanneer iemand zich heeft aangemeld?
Ha Haquote:
Plus twee puntjes. ..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Draganta het volgende:
Wauw, die user heeft zich helemaal aangemeld op Fok!, alleen maar om aan te geven dat hij het met iets eens is, en dat uitgedrukt in 3 letters.
Als je net de hele registratieprocedure hebt voltooid, wil je wel even je punt extra benadrukken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus twee puntjes. ..
Ik vind die twee puntjes ook fascinerend. ..
Waarom 2 ? Hadden het er ook 3 4 of 5 kunnen zijn ? ..
Of was het de bedoeling het bij één puntje te laten ? ..
Dat z'n vinger eventjes te lang bleef hangen..
Hardop lachtquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je net de hele registratieprocedure hebt voltooid, wil je wel even je punt extra benadrukken.
Die van tevoren wist dat Idd.. zou opvallen en er een topic aan gewijd zou worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:42 schreef My-little-pwny het volgende:
Ik ga voor partypooper spelen en stellen dat het een kloon was.
Het is gewoon doorgestoken kaartquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die van tevoren wist dat Idd.. zou opvallen en er een topic aan gewijd zou worden.
Wie zouden er achter zitten denk je ?quote:
Het zal ook niet gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:05 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft zijn postaantal nog steeds niet verdubbeld.
Epic first words.quote:ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
Wat leuk Ha Haquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef appelen het volgende:
SC / Help Tong80 aan een icoon
Tong's usericon is geboren
Geef maar toe, je wilde gewoon dat iemand hem posttequote:
ONZ / tong80 viert het twaalf en halfjarig jubileum van de Tong-Smiliequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:01 schreef appelen het volgende:
SC / Help Tong80 aan een icoon
Tong's usericon is geboren
Wist zelf niet eens van wanneer dat topic was. Had hem nooit kunnen vinden als ik had gewild. Dit is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef Resistor het volgende:
[..]
Geef maar toe, je wilde gewoon dat iemand hem postte
Je registratie is van zondag 3 december 2000 @ 05:14, BB2 / Streamverslagen van 03-12-2000 is van 5:28, er zal misschien wel een _echte_ eerste post van je zijn in een veel groter topic (wat veel later nog omhoog geschopt is, en dus niet meer op de laatste pagina van je geschiedenis staat), maar ik kan die niet vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist zelf niet eens van wanneer dat topic was. Had hem nooit kunnen vinden als ik had gewild. Dit is gewoon leuk.
Toen jij je registreerde was ik net 1 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat leuk Ha Ha
Na anderhalve maand FOK!ker te zijn organiseerde Dinosaur jr. dit dus. Wist het ook al niet meer precies. Maar dat de geboorte van mijn tong-smilie onderaan de post ook in dat topic gebeurde is dubbel zo leuk. Dacht dat ik 'm pas veel later ging gebruiken. Maar nu dus al meer dan 12 jaar.
Bedankt appelen. Heb hem bij m'n favorieten gezet.
Nee ik registreerde me en ging in dat topic posten omdat ik er in aan het lurken was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je registratie is van zondag 3 december 2000 @ 05:14, BB2 / Streamverslagen van 03-12-2000 is van 5:28, er zal misschien wel een _echte_ eerste post van je zijn in een veel groter topic (wat veel later nog omhoog geschopt is, en dus niet meer op de laatste pagina van je geschiedenis staat), maar ik kan die niet vinden.
De verwachtingen voor zijn 2e post worden langzaam maar zeker wel steeds hoger natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:44 schreef tong80 het volgende:
Nog steeds is het bij die ene post gebleven.
Hij is stilaan opweg om van held een cultheld te worden.
De hunkering idd..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De verwachtingen voor zijn 2e post worden langzaam maar zeker wel steeds hoger natuurlijk.
Kijken wat de donderdag brengt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |