quote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef Cole_World het volgende:
Gister liep ik door de supermarkt. Toen ik de zuivelafdeling passeerde hoorde ik downie geluiden achter mij. Deze waren opvallend hoog dus werd mijn aandacht getrokken. Ongeveer 3 meter van mij vandaan stonden (denk ik) 2 broertjes van ik schat zo’n 5 en 9 jaar. De jongere broer produceerde deze opmerkelijke klanken en begon steeds harder te loeien.
Aandachtig stond ik te luisteren naar wat hij probeerde te zeggen, mijn brein draaide overuren om de boodschap te ontcijferen. Blijkbaar moesten deze j0nguns melk hebben. Nu was de grote broer heel behulpzaam naar dat andere kereltje toe en vertelde hij welke melk mama wilde hebben. Zelfs deze simpele taak was voor de downiebroer te moeilijk om uit te voeren, stiekem grinnikte ik een beetje. Na wat kreten en aanwijzingen van de grote broer slaagde hij er wel in dit pak te brengen naar de winkelwagen van moeders, maar zelfs deze korte wandeling kostte hem de grootste moeite.
Nou mijn klacht na dit spannende verhaal is dus dat zo’n kereltje nooit een normaal leven zal hebben. Hij heeft niet dezelfde kansen als gezonde kinderen en zal zijn hele leven afhankelijk zijn van de hulp van anderen. Met hem zullen er wereldwijd nog miljoenen zijn die hetzelfde lot ondergaan en waarschijnlijk is deze jongen een toekomstige sterspeler in de klaagbaakselectie. Dit vind ik ergens toch wel zielig voor dat kereltje.
Nou greotj0ns en fijnen zondagjun toegewenst aan eenieder die daadwerkelijk de OP heeft gelezen.
Nee, dat is aardig en respectvolquote:Op maandag 7 januari 2013 16:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoop dat je zelf een gehandicapt kind krijgt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een kutuser. De OP niet lezen
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dat is aardig en respectvol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |