Ik lig steeds weer in een deuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:18 schreef appelen het volgende:
Wat is deze nu weer![]()
Jelle is echt the man nu.
Die eerste post was al briljant.quote:
Over 2 maanden komt hij terug weer idd..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die eerste post was al briljant.
Maar dat ie het daar bij laat is geniaal.
Idd..quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:32 schreef Supersoep het volgende:
Als hij zich speciaal even registreert om het ergens mee eens te zijn, moet het hem wel heel erg aan het hart zijn gegaan. Arme jongen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Over 2 maanden komt hij terug weer idd..![]()
Alle posts idd..
quote:Op zondag 3 december 2000 05:28 schreef tong80 het volgende:
ochtendhumeur, maar wel voor het eerst op dit forum.
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.quote:
Verhalen van Tongquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen had ik zelfs nog geen icoontje.
Dinosaur JR. schreef na een maand een wedstrijd uit. Wie er een icoontje coor mij kon verzinnen. Ik koos deze. Ontworpen door Vork. En de Tongsmilie onder de posts kwam nog later. Weet niet meer wanneer ik er mee begon.
Echt hequote:
Nee. Bestaat ie nog ?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb je zelf die wikipedia-pagina gemaakt?
Je wordt bedankt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt heNet alsof je naar verhalen van je opa zit te luisteren. ( ookal leeft ie niet meer rip aan de nabestaanden )
Wat betekent datquote:
FF kijken.quote:
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee, nog niet![]()
![]()
Hij laat het hierbij!![]()
Ja dit is... geweldigquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een mooi ouevre nagelaten.![]()
Mijn eerste post op FOK!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:29 schreef appelen het volgende:
Herkenbaar, laat je kinderen toch thuis als je boodschappen doet, staan alleen maar in de weg
Idd..quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:42 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja dit is... geweldig
Mag wel in een history topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |