quote:
Wat een nonsense artikel zeg, dat slaat dus echt helemaal nergens op.
In het artikel gaat hij er al vanuit dat elk lichaam hetzelfde reageert, wat dus absoluut nergens opslaat.
Het ene persoon kan een veel snellere verbranding hebben dan de ander.
Wat wel vaak gebeurt is dat veel mensen denken dat ze heel veel eten en ze niet snappen waarom ze niet aankomen en als je dan vraagt wat ze eten dan hebben ze het over pakken koekjes en zakken chips, dat is dus niet de bedoeling!
Mensen die aanleg hebben om dik te worden ontploffen soms al bij een snicker, maar als je daar geen aanleg voor hebt zal je die snicker moeten veranderen in 4 bruinen boterhammen met een pak kipfilet of gerookte zalm, of pindakaas.
Of zelf verse fruitshakes maken: 500 gram volle kwark in de blender beetje vruchtensap, 2 bananen, doosje frambosen, 2 kiwi,s etc.
Je moet blijven eten totdat je er gek van wordt, steeds meer en meer.
Ik heb zelf jaren terug een dieet gevolgd waarbij ik ongeveer een heel bruin brood per dag at, met de belegsoorten hierboven genoemd, 3 shakes per dag van ongeveer 750ml met dat poeder erin om aan te komen, ongeveer 3 a 4 stuks fruit, twee warme maaltijden, een bak creusli met yoghurt een shitload aan multivitaminen en dan geen Kruidvat troep en dan nog tussendoortjes als notenrepen etc.
Zodra ik tijd had was ik aan het eten en ik ben toen in een periode van ongeveer 4 maanden 5 kilo aangekomen en ik had maar een paar dagen nodig om het weer kwijt te raken. haha
Sinds een paar maanden gestopt met roken en in de eerste 3 weken kwam ik 7 kilo aan en het is er allemaal weer af.
En wat Drijfhout hierboven zegt is idd veel belangrijker, als jij zelfverzekerd bent over jezelf en je straalt dat uit hoef jij je nergens druk over te maken. en probeer gewoon in een natuurlijke houding te lopen dat is veel beter voor je lichaam.
Ik ben trouwens 1.96 en weeg nu 83 kilo, maar dat is minder geweest.
(Dit is trouwens de account van mijn vrouw)