quote:
Klopt, het kostte zelfs moeite.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja echt een topreactie dit. Nee echt.
Moest je zeker wel even over nadenken?
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Ohja, ik weet het alweer. Dit topic.
Ja de opbouw in verhouding tot de nietszeggendheid. Dit is niet zozeer een klacht alswel een feit. Pijn doet au kan ik ook een topic over maken, maar dan krijg je dus hetzelfde effect, het is gewoon niet logisch.quote:
Met Govert Harmsen was GTST inderdaad nog leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:07 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik Meneer Harmsen ooit buiten Meerdijk heb gezien.
Dat waren nog eens tijden.
Nee dat helptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:12 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier deed zelfs nog een FOK!ker mee. (Links)
Nee, die gebruik ik nu als muismat bij de laptop, dit is verstuurd vanaf de pc waarvoor ik wel de correcte simpele rechthoekige zwarte muismat heb mogen ontvangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn ergonomische muismat.
Lief dat je met paint bent beziggeweest maar ik herken hem nog steeds niet, het zal wel aan mij liggen. Ik ken überhaupt maar 2 of 3 users van gezicht.quote:
Nee en ik ben jaloers.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Moet ik het jammer vinden dat ik dat ventje niet ken?
gtst
Hij leek in de verte een beetje op een kruising van Nikonlover en Braddie, maar toen ik in paint had ingezoomd viel het toch iets tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar Aber, wie is het dan? Ik volg het namelijk niet meer helemaal en daar kan ik niet zo goed tegen.
Ik kwam ook niet verder dan Braddie inderdaad, maar dat vond ik al zo gek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij leek in de verte een beetje op een kruising van Nikonlover en Braddie, maar toen ik in paint had ingezoomd viel het toch iets tegen.
OMG hij is niet meer springlevendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat is vast een aankondiging dat ie niet meer terugkomt
Mickey, of hoe heette ie ook alweer? Ik zou denken Sunchaser, maar is dikker, en meer pinda.quote:
Nee die zie ik voor me als een oude man met een hoed en een stok.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef TwentyFourr het volgende:
En daarna dacht ik dat je op opa Frank doelde, maargoed.
dat dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
OMG hij is niet meer springlevend![]()
bing en noud?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Wel een stok inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee die zie ik voor me als een oude man met een hoed en een stok.
En sindsdien ben je weer hetero?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Mocht je auditie bij hem komen doen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
En van die ribbelbroeken en een slobbertrui met een kraagje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en ouden leraar dus hij zal vast uit zijn bek stinken
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en ouden leraar dus hij zal vast uit zijn bek stinken
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Jan kooiemans?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, een had beetje halflang, zwart haar en hield binnen zijn zonnebril op
Die kop had ik nog nooit eerder gezien.quote:
Ik vraag me wel af wat je op zo'n leeftijd nog op FOK doet. Misschien blijft hij zo op de hoogte van zijn doelgroep.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkendquote:
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
of verzin ik ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
Wat voor bloemkool?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jan Kooiemans
Jammer dat die het iq van een bloemkool heeft.
Ja, Frank is geschiedenisleraar volgens mij. Althans, hij heeft meestal wel gelijk in zijn geschiedenisfeiten.quote:
bilal de turk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
Mr. Plakhaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
In mijntjd welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijn
Alleen Ludo is een eckte baas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:58 schreef SpartaTurken het volgende:
Ze stappen geregeld in Groningen, die homo's uit Gay TST.
Was jij dan zo smooth gedresst in marktkleding?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Wauw mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb wel eens overwogen Ferry D met die trompet waar die mee liep te klieren op zijn waffel te slaan. Maarja dat doe je niet als Ferry in gezelschap is van Ralf Klikklak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Rick is hot.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:47 schreef ZarB het volgende:
Ferry somogy (rick) is ook dj. Arnie heeft een miljoenenimperium. Als hij niet aan zijn nevenactiviteit was begonnen dan hadden we een stuk minder tv. Naut/Nout/Naud is gewoon een arrogant ventje in het echt
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar Rick is hot.
Wauw ken jij Nout in het echt??
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeld
Wil je hem op een foto?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.
Antonie Kamerlingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
had die toen zijn kekke leren jack aan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
En je hebt nieeeeet in de gaten wat je allemaal met me doeeeeettttquote:
Jij doet altijd onaardig tegen mij terwijl ik gewoon normaal tegen je doequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kunnen zulke reacties niet eens een ban krijgen, zeker bij deze aandachtstrekkende kutuser.
En? Zag hij er heel mannelijk uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ha het lijkt Jim Bakkum welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Zag hij er heel mannelijk uit?
[ afbeelding ]
Dat wel maar ik vind hem nog wel grappig (lees: lachwekkend).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ferry Doedens doet aan nichtenactiviteiten.
Fixed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef TwentyFourr het volgende:
Oh de klacht vind ik trouwens wel goed maarja, Aberkullie maakt dan ook altijd kut topics
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, die gebruik ik nu als muismat bij de laptop, dit is verstuurd vanaf de pc waarvoor ik wel de correcte simpele rechthoekige zwarte muismat heb mogen ontvangen.
Ik had alleen van hem gehoord doordat hij ook bij dat FOK!bioscoopevenement was en toen negatief twitterdequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Zag hij er heel mannelijk uit?
[ afbeelding ]
Mocht jij alquote:
Een 23-jarige met het figuur van een 15-jarige puber.quote:
In het midden ook één. Ahum.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:12 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier deed zelfs nog een FOK!ker mee. (Links)
Kut, te laat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onterechte klacht trouwens. Waarom zouden ze geen dingen naast GTST mogen doen?
Reinout Oerlemans is geen valse nicht.quote:
Ooh dat is mooi om te weten, ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reinout Oerlemans is geen valse nicht.
Het wordt tijd dat je uit de kast komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh dat is mooi om te weten, ik ook niet.We zijn immers niet allemaal zoals jou, Paon.
Meh, dat is moeilijk hoor. Je hoeft overigens nog altijd niet zo op de man te spelen omdat je vind dat hij jou als 'gemiddelde FOK!'er' beledigd heeft met zijn opmerking over zulke types.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je uit de kast komt.
Je bent nog valser dan Ferry Doedens.
Doe toch niet zo hypocriet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, dat is moeilijk hoor. Je hoeft overigens nog altijd niet zo op de man te spelen omdat je vind dat hij jou als 'gemiddelde FOK!'er' beledigd heeft met zijn opmerking over zulke types.
Als ik volgens jou nog valser ben dan Ferry Doedens ben jij een nog grotere lul voor een vrouw zijnde dan ik al dacht. Laat je eens door jezelf nemen denk ik dan, lucht een hoop bij je op denk ik.Goedendag verder.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is Ferry Doedens en heeft deze persoon een account op FOK!?
Een hommo en geen account op fok zoals Ludoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is Ferry Doedens en heeft deze persoon een account op FOK!?
En hoezo kwoot je jezelfquote:
Ok, mis ik niks aan dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een hommo en geen account op fok zoals Ludo
Omdat ik geen antwoord kreeg en mijn vraag anders zou verdwijnen is de oorlog die er is tussen Paon en Arnie.quote:
Aaah, de homofobe-kaart wordt eindelijk gespeeld. Dus omdat ik twee met open tong zoenende gozers een walgelijk beeld vind ben ik een homofoob? En not only that, maar een homofoob die zelf nog in de kast zit? Now thát's a firstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet.Jij speelt altijd op de man.
Die homofobe opmerkingen die je regelmatig maakt zijn ook zo triest. Als je iets wil verbergen, faal je daar wel behoorlijk in.
Oftewel, stfu Madame_Paon, als er iemand is die momenteel op de man speelt en/of zaken verdraait bent u het wel. Nogmaals en voor het laatst, goedendag. Hierna ben ik niet beleefd meer en verzoek ik u vriendelijk uw kerker weer op te zoeken gezien het snel genoeg weer daglicht zal worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het énige wat ik een mooie zet vond, was hoe ze de viruslijn in gang zette. Maar daar moest alles zo dramatisch nodig om het kotsmisselijkmakende LUDWIN gaan. En ho ho, homo-emancipeerders, ik werd niet misselijk van de homoseksualiteit; Dat was wel mijn laatste zorg. Het was het feit dat ALLES OM DIE TWEE GASTEN GING. NET ZOALS NU NOG STEEDS HET GEVAL MET SJORS EN BING OF MIKE EN NINA. ACH-TER-LIJKE STELLETJESZOOI. Zelfs na de dood van Edwin moest hij zo nodig door de schrijvers ge-Arnie'd worden en moest er steeds aan hem herdacht worden; Was het niet via een jankende Lucas, dan was het wel via een Wicked-reclame die zich verschuild had in een GTST-aflevering.
Ik doelde meer op de vele andere homofobe posts die je in het GTST-topic hebt geplaatst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, de homofobe-kaart wordt eindelijk gespeeld. Dus omdat ik twee met open tong zoenende gozers een walgelijk beeld vind ben ik een homofoob? Ik geloof dat ik daar destijds ook achteraan meedeelde dat ik het even zo goed een walgelijk beeld vind als een jongen en een meisje zo overdreven out in the open lopen te ministecken, tongtwisteren of verstoppertje in de mond aan het spelen zijn, maar dát heb je voor de gemakkelijkheid even zeker vergeten
Ik zal dan maar meteen even gaan zoeken naar de quote waar je op doelt, want die heb ik zo gevonden, maar in de tussentijd:
[..]
Oftewel, stfu Madame_Paon, als er iemand is die momenteel op de man speelt en/of zaken verdraait bent u het wel. Nogmaals en voor het laatst, goedendag. Hierna ben ik niet beleefd meer en verzoek ik u vriendelijk uw kerker weer op te zoeken gezien het snel genoeg weer daglicht zal worden.
Dus kap eens met dat schijnheilige gedrag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh god, een Madame Paon-topic, snel vluchten voor er "Onterechte klacht" geroepen gaat worden.
Gaat uw gang, zoek. Maak wat nuttigs van uw leven en zoek ze op, waarna ik iedere gevonden post zal onderbouwen en weerleggen om aan te tonen wat en zoals ik ze destijds bedoeld heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de vele andere homofobe posts die je in het GTST-topic hebt geplaatst.
Sherlock gaat niet zo ver terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Schijnheilig omdat ík nu op de man speel? Gods ja, want dat heb jij nooit eerder gedaan en bent er ook nooit mee begonnen in da first fucking place.
[..]
Gaat uw gang, zoek. Maak wat nuttigs van uw leven en zoek ze op, waarna ik iedere gevonden post zal onderbouwen en weerleggen om aan te tonen wat en zoals ik ze destijds bedoeld heb.
Ik ga me hier niet voor homo laten uitmaken, ik heb het beste met homo's voor maar seriously, flikker (haha) eens gauw op.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Over Kennard Bos gesproken, wat voor achterlijk twitteraccount heeft hij dan... Iedere dag ofzo een foto plaatsen van een haast naakte vent, nee dank je...Ik snap langzaamaan waar de 'need' voor de Lucas en Edwin-lijn vandaan kwam en waarom die ineens werd afgekapt toen Kennard Bos opsodemieterde.
2x in een paar maanden tijd. Je bent wel erg bezig met die foto's die Kennardje plaatst.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh die man. Die man...
Meh, nog altijd beter dan Kennard Bos die op zijn twitter (en nee dit lieg ik niet) eens per week een NSFW-plaatje van een blote reet van een vent op z'n twitter kiepert. Ik heb één keer zijn account doorgelezen, en dat was één keer teveel.
En daar heb je ook meteen je reden voor die achterlijke LuDwin-lijn en het feit dat Lucas als tokkiehomo altijd overleeft in GTST.
Aah, ik ben blij dat je de Kennard Bos-posts eruit pikt want dáár wilde ik het net met je over hebben gezien ik het idee had dat die er wel uit gehaald zouden worden en ik het vermoeden al had dat je die niet begreep zoals ik ze oorspronkelijk bedoelde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sherlock gaat niet zo ver terug.
Maar dit zijn wel mooie voorbeelden:
[..]
[..]
2x in een paar maanden tijd. Je bent wel erg bezig met die foto's die Kennardje plaatst.
Toevallig was ik gisteren op zoek naar screenshots van de zomercliff van 2011 en daar kwam ik ook wat "aardige" posts van jou tegen. Je bent niks veranderd.
Hij traint bij mij op de sport school samen met Sjoerd uit gtst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |