Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en ouden leraar dus hij zal vast uit zijn bek stinken
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Jan kooiemans?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, een had beetje halflang, zwart haar en hield binnen zijn zonnebril op
Die kop had ik nog nooit eerder gezien.quote:
Ik vraag me wel af wat je op zo'n leeftijd nog op FOK doet. Misschien blijft hij zo op de hoogte van zijn doelgroep.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkendquote:
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
of verzin ik ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
Wat voor bloemkool?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jan Kooiemans
Jammer dat die het iq van een bloemkool heeft.
Ja, Frank is geschiedenisleraar volgens mij. Althans, hij heeft meestal wel gelijk in zijn geschiedenisfeiten.quote:
bilal de turk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
Mr. Plakhaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
In mijntjd welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijn
Alleen Ludo is een eckte baas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:58 schreef SpartaTurken het volgende:
Ze stappen geregeld in Groningen, die homo's uit Gay TST.
Was jij dan zo smooth gedresst in marktkleding?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Wauw mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
ik heb wel eens overwogen Ferry D met die trompet waar die mee liep te klieren op zijn waffel te slaan. Maarja dat doe je niet als Ferry in gezelschap is van Ralf Klikklak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Rick is hot.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:47 schreef ZarB het volgende:
Ferry somogy (rick) is ook dj. Arnie heeft een miljoenenimperium. Als hij niet aan zijn nevenactiviteit was begonnen dan hadden we een stuk minder tv. Naut/Nout/Naud is gewoon een arrogant ventje in het echt
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar Rick is hot.
Wauw ken jij Nout in het echt??
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeld
Wil je hem op een foto?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.
Antonie Kamerlingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
had die toen zijn kekke leren jack aan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
En je hebt nieeeeet in de gaten wat je allemaal met me doeeeeettttquote:
Jij doet altijd onaardig tegen mij terwijl ik gewoon normaal tegen je doequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kunnen zulke reacties niet eens een ban krijgen, zeker bij deze aandachtstrekkende kutuser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |