Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en ouden leraar dus hij zal vast uit zijn bek stinken
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Jan kooiemans?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen idee, een had beetje halflang, zwart haar en hield binnen zijn zonnebril op
Die kop had ik nog nooit eerder gezien.quote:
Ik vraag me wel af wat je op zo'n leeftijd nog op FOK doet. Misschien blijft hij zo op de hoogte van zijn doelgroep.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het wel een viezerik, zo'n pedo-leraar
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaaktquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mocht je auditie bij hem komen doen?
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkendquote:
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
of verzin ik ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee hij is geschiedenisleraar toch geen gymleraar
Wat voor bloemkool?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jan Kooiemans
Jammer dat die het iq van een bloemkool heeft.
Ja, Frank is geschiedenisleraar volgens mij. Althans, hij heeft meestal wel gelijk in zijn geschiedenisfeiten.quote:
bilal de turk?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
Mr. Plakhaarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ben een waardeloos acteur. Hoewel dat voor GTST niet uitmaakt
[..]
Nee Mr. Plakhaar had ik wel herkend
In mijntjd welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Alsof alleen gymleraren dat zouden kunnen zijn
Alleen Ludo is een eckte baas.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:58 schreef SpartaTurken het volgende:
Ze stappen geregeld in Groningen, die homo's uit Gay TST.
Was jij dan zo smooth gedresst in marktkleding?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Wauw mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |