Nee, die gebruik ik nu als muismat bij de laptop, dit is verstuurd vanaf de pc waarvoor ik wel de correcte simpele rechthoekige zwarte muismat heb mogen ontvangen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn ergonomische muismat.
Lief dat je met paint bent beziggeweest maar ik herken hem nog steeds niet, het zal wel aan mij liggen. Ik ken überhaupt maar 2 of 3 users van gezicht.quote:
Nee en ik ben jaloers.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Moet ik het jammer vinden dat ik dat ventje niet ken?
gtst
Hij leek in de verte een beetje op een kruising van Nikonlover en Braddie, maar toen ik in paint had ingezoomd viel het toch iets tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar Aber, wie is het dan? Ik volg het namelijk niet meer helemaal en daar kan ik niet zo goed tegen.
Ik kwam ook niet verder dan Braddie inderdaad, maar dat vond ik al zo gek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hij leek in de verte een beetje op een kruising van Nikonlover en Braddie, maar toen ik in paint had ingezoomd viel het toch iets tegen.
OMG hij is niet meer springlevendquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat is vast een aankondiging dat ie niet meer terugkomt
Mickey, of hoe heette ie ook alweer? Ik zou denken Sunchaser, maar is dikker, en meer pinda.quote:
Nee die zie ik voor me als een oude man met een hoed en een stok.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef TwentyFourr het volgende:
En daarna dacht ik dat je op opa Frank doelde, maargoed.
dat dusquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
OMG hij is niet meer springlevend![]()
bing en noud?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Wel een stok inderdaadquote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee die zie ik voor me als een oude man met een hoed en een stok.
En sindsdien ben je weer hetero?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Mocht je auditie bij hem komen doen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
En van die ribbelbroeken en een slobbertrui met een kraagje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
en ouden leraar dus hij zal vast uit zijn bek stinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |