ik heb wel eens overwogen Ferry D met die trompet waar die mee liep te klieren op zijn waffel te slaan. Maarja dat doe je niet als Ferry in gezelschap is van Ralf Klikklak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Maar Rick is hot.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 07:47 schreef ZarB het volgende:
Ferry somogy (rick) is ook dj. Arnie heeft een miljoenenimperium. Als hij niet aan zijn nevenactiviteit was begonnen dan hadden we een stuk minder tv. Naut/Nout/Naud is gewoon een arrogant ventje in het echt
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeldquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar Rick is hot.
Wauw ken jij Nout in het echt??
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Toevallig hebben we ooit samen in een film gespeeld
Wil je hem op een foto?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:06 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening? Je mag hem ook inscannen en dm'en.
Antonie Kamerlingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
had die toen zijn kekke leren jack aan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 08:11 schreef arjan1212 het volgende:
Me zusje heeft Antonie Kamerling geïnterviewd toen ze 12 was, en daar had ze een werkstuk over gemaakt voor school.
En je hebt nieeeeet in de gaten wat je allemaal met me doeeeeettttquote:
Jij doet altijd onaardig tegen mij terwijl ik gewoon normaal tegen je doequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kunnen zulke reacties niet eens een ban krijgen, zeker bij deze aandachtstrekkende kutuser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |