abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129635547
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is Ferry Doedens en heeft deze persoon een account op FOK!?
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:16:01 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129635569
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wie is Ferry Doedens en heeft deze persoon een account op FOK!?
Een hommo en geen account op fok zoals Ludo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:16:47 #128
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129635586
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:15 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

En hoezo kwoot je jezelf
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129635592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

Een hommo en geen account op fok zoals Ludo
Ok, mis ik niks aan dus.
pi_129635612
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

En hoezo kwoot je jezelf
Omdat ik geen antwoord kreeg en mijn vraag anders zou verdwijnen is de oorlog die er is tussen Paon en Arnie.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:18:57 #131
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129635652
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Doe toch niet zo hypocriet. :') Jij speelt altijd op de man.

Die homofobe opmerkingen die je regelmatig maakt zijn ook zo triest. Als je iets wil verbergen, faal je daar wel behoorlijk in.
Aaah, de homofobe-kaart wordt eindelijk gespeeld. Dus omdat ik twee met open tong zoenende gozers een walgelijk beeld vind ben ik een homofoob? En not only that, maar een homofoob die zelf nog in de kast zit? Now thát's a first _O- Ik geloof dat ik destijds ook meedeelde dat ik het even zo goed een walgelijk beeld vind als een jongen en een meisje zo overdreven out in the open lopen te ministecken, tongtwisteren of verstoppertje in de mond aan het spelen zijn, maar dát heb je voor de gemakkelijkheid even zeker vergeten ;)

Ik zal dan maar meteen even gaan zoeken naar de quote waar je op doelt, want die heb ik zo gevonden, maar in de tussentijd:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 01:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het énige wat ik een mooie zet vond, was hoe ze de viruslijn in gang zette. Maar daar moest alles zo dramatisch nodig om het kotsmisselijkmakende LUDWIN gaan. En ho ho, homo-emancipeerders, ik werd niet misselijk van de homoseksualiteit; Dat was wel mijn laatste zorg. Het was het feit dat ALLES OM DIE TWEE GASTEN GING. NET ZOALS NU NOG STEEDS HET GEVAL MET SJORS EN BING OF MIKE EN NINA. ACH-TER-LIJKE STELLETJESZOOI. Zelfs na de dood van Edwin moest hij zo nodig door de schrijvers ge-Arnie'd worden en moest er steeds aan hem herdacht worden; Was het niet via een jankende Lucas, dan was het wel via een Wicked-reclame die zich verschuild had in een GTST-aflevering.
Oftewel, stfu Madame_Paon, als er iemand is die momenteel op de man speelt en/of zaken verdraait bent u het wel. Nogmaals en voor het laatst, goedendag. Hierna ben ik niet beleefd meer en verzoek ik u vriendelijk uw kerker weer op te zoeken gezien het snel genoeg weer daglicht zal worden.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:22:51 #132
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129635801
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Aaah, de homofobe-kaart wordt eindelijk gespeeld. Dus omdat ik twee met open tong zoenende gozers een walgelijk beeld vind ben ik een homofoob? Ik geloof dat ik daar destijds ook achteraan meedeelde dat ik het even zo goed een walgelijk beeld vind als een jongen en een meisje zo overdreven out in the open lopen te ministecken, tongtwisteren of verstoppertje in de mond aan het spelen zijn, maar dát heb je voor de gemakkelijkheid even zeker vergeten ;)

Ik zal dan maar meteen even gaan zoeken naar de quote waar je op doelt, want die heb ik zo gevonden, maar in de tussentijd:

[..]

Oftewel, stfu Madame_Paon, als er iemand is die momenteel op de man speelt en/of zaken verdraait bent u het wel. Nogmaals en voor het laatst, goedendag. Hierna ben ik niet beleefd meer en verzoek ik u vriendelijk uw kerker weer op te zoeken gezien het snel genoeg weer daglicht zal worden.
Ik doelde meer op de vele andere homofobe posts die je in het GTST-topic hebt geplaatst.

En als je het hebt over persoonlijk worden:
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ooh god, een Madame Paon-topic, snel vluchten voor er "Onterechte klacht" geroepen gaat worden.
Dus kap eens met dat schijnheilige gedrag.

Bovendien heb ik vaak genoeg meegelezen in het GTST-topic i.v.m. de zomercliff en je gedraagt je daar tegenover veel meer users als een valse nicht.
Zelfhatende homo's. :N
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:24:43 #133
328189 ArnieAlberts
pi_129635888
Schijnheilig omdat ík nu op de man speel? Gods ja, want dat heb jij nooit eerder gedaan en bent er ook nooit mee begonnen in da first fucking place. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de vele andere homofobe posts die je in het GTST-topic hebt geplaatst.
Gaat uw gang, zoek. Maak wat nuttigs van uw leven en zoek ze op, waarna ik iedere gevonden post zal onderbouwen en weerleggen om aan te tonen wat en zoals ik ze destijds bedoeld heb.

Ik ga me hier niet voor homo laten uitmaken, ik heb het beste met homo's voor maar seriously, flikker (haha) eens gauw op. :{w
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:31:59 #134
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_129636118
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Schijnheilig omdat ík nu op de man speel? Gods ja, want dat heb jij nooit eerder gedaan en bent er ook nooit mee begonnen in da first fucking place. :')

[..]

Gaat uw gang, zoek. Maak wat nuttigs van uw leven en zoek ze op, waarna ik iedere gevonden post zal onderbouwen en weerleggen om aan te tonen wat en zoals ik ze destijds bedoeld heb.

Ik ga me hier niet voor homo laten uitmaken, ik heb het beste met homo's voor maar seriously, flikker (haha) eens gauw op. :{w
Sherlock gaat niet zo ver terug.
Maar dit zijn wel mooie voorbeelden:
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 14:51 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Over Kennard Bos gesproken, wat voor achterlijk twitteraccount heeft hij dan... Iedere dag ofzo een foto plaatsen van een haast naakte vent, nee dank je... :{w Ik snap langzaamaan waar de 'need' voor de Lucas en Edwin-lijn vandaan kwam en waarom die ineens werd afgekapt toen Kennard Bos opsodemieterde. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:47 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ooh die man. Die man...

Meh, nog altijd beter dan Kennard Bos die op zijn twitter (en nee dit lieg ik niet) eens per week een NSFW-plaatje van een blote reet van een vent op z'n twitter kiepert. Ik heb één keer zijn account doorgelezen, en dat was één keer teveel.

En daar heb je ook meteen je reden voor die achterlijke LuDwin-lijn en het feit dat Lucas als tokkiehomo altijd overleeft in GTST.
2x in een paar maanden tijd. Je bent wel erg bezig met die foto's die Kennardje plaatst.

Toevallig was ik gisteren op zoek naar screenshots van de zomercliff van 2011 en daar kwam ik ook wat "aardige" posts van jou tegen. Je bent niks veranderd. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 00:37:41 #135
328189 ArnieAlberts
pi_129636319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 00:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Sherlock gaat niet zo ver terug.
Maar dit zijn wel mooie voorbeelden:

[..]

[..]

2x in een paar maanden tijd. Je bent wel erg bezig met die foto's die Kennardje plaatst.

Toevallig was ik gisteren op zoek naar screenshots van de zomercliff van 2011 en daar kwam ik ook wat "aardige" posts van jou tegen. Je bent niks veranderd. O+
Aah, ik ben blij dat je de Kennard Bos-posts eruit pikt want dáár wilde ik het net met je over hebben gezien ik het idee had dat die er wel uit gehaald zouden worden en ik het vermoeden al had dat je die niet begreep zoals ik ze oorspronkelijk bedoelde.

Ik gaf namelijk zojuist aan dat ik het beste met homo's voor heb, zeker. Ik gaf echter ook aan dat ik het niets vind om twee mannen te zien tongtwisteren etcetera, dat schreef ik zojuist ook al. Dat geldt net zo goed voor het doodgooien van zulke onkuise foto's op een openbare website/gelegenheid. Ik vind het net zo niet normaal als er op een openbare plek als twitter, waar makkelijk kinderen kunnen meekijken, foto's van schaarsgeklede dames geplaatst worden.

En nee, me nu niet bestempelen als schijnheilige die zich voordoet als EO-gereformeerde, dit is serieus: ik heb het over die foto's waar je dan echt nét de klapkut van zo'n dame niet ziet, van die overdreven insinuerende plaatjes. En die dan tegenkomen op een tijdstip als halfzes, dat je dan net aan je kip-gerecht zit en ineens zoiets op je scherm tegenkomt. :')

Dit geldt dus niet alleen voor mannen maar ook voor vrouwen op zulke foto's, zoals ik in post 2 al aangaf zogenaamde NSFW-plaatjes. Ik ben dan ook blij dat je aangeeft dat je de ware aard (again, haha) van deze posts niet geheel begreep, fijn dat ik dat bij deze alsnog voor je kon ophelderen. Blijkbaar val je toch meer mee dan ik dacht, ik moet mijn gedachten over je eens herzien. :)

But then again, je bestempelt mij helaas nog steeds als homo die nog in de kast zit, dus dat valt me dan weer wel van je tegen. Het is alleen nog altijd geen eigen klaagtopic waard. ;)
pi_129641037
Arnie _O_
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:46:24 #137
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_129641852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen :')
Hij traint bij mij op de sport school samen met Sjoerd uit gtst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')