En? Zag hij er heel mannelijk uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb Ferry Doedels wel eens in het echt gezien, samen met nog 2 die ook in GTST spelen
Ha het lijkt Jim Bakkum welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Zag hij er heel mannelijk uit?
[ afbeelding ]
Dat wel maar ik vind hem nog wel grappig (lees: lachwekkend).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:14 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ferry Doedens doet aan nichtenactiviteiten.
Fixed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:02 schreef TwentyFourr het volgende:
Oh de klacht vind ik trouwens wel goed maarja, Aberkullie maakt dan ook altijd kut topics
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, die gebruik ik nu als muismat bij de laptop, dit is verstuurd vanaf de pc waarvoor ik wel de correcte simpele rechthoekige zwarte muismat heb mogen ontvangen.
Ik had alleen van hem gehoord doordat hij ook bij dat FOK!bioscoopevenement was en toen negatief twitterdequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
En? Zag hij er heel mannelijk uit?
[ afbeelding ]
Mocht jij alquote:
Een 23-jarige met het figuur van een 15-jarige puber.quote:
In het midden ook één. Ahum.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 01:12 schreef Aberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier deed zelfs nog een FOK!ker mee. (Links)
Kut, te laat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Onterechte klacht trouwens. Waarom zouden ze geen dingen naast GTST mogen doen?
Reinout Oerlemans is geen valse nicht.quote:
Ooh dat is mooi om te weten, ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reinout Oerlemans is geen valse nicht.
Het wordt tijd dat je uit de kast komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ooh dat is mooi om te weten, ik ook niet.We zijn immers niet allemaal zoals jou, Paon.
Meh, dat is moeilijk hoor. Je hoeft overigens nog altijd niet zo op de man te spelen omdat je vind dat hij jou als 'gemiddelde FOK!'er' beledigd heeft met zijn opmerking over zulke types.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je uit de kast komt.
Je bent nog valser dan Ferry Doedens.
Doe toch niet zo hypocriet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, dat is moeilijk hoor. Je hoeft overigens nog altijd niet zo op de man te spelen omdat je vind dat hij jou als 'gemiddelde FOK!'er' beledigd heeft met zijn opmerking over zulke types.
Als ik volgens jou nog valser ben dan Ferry Doedens ben jij een nog grotere lul voor een vrouw zijnde dan ik al dacht. Laat je eens door jezelf nemen denk ik dan, lucht een hoop bij je op denk ik.Goedendag verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |