Dat zou mooi zijn, inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
We hopen op Schelvis.
Ik denk dat Toine van Peperstraten graag een keer aanschuift.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
We hopen op Schelvis.
Bossie of Hansie of Aad300 zijn eigenlijk ook allemaal topgasten.quote:
Je bent zelf een Toine.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een zielig gedoe dat ze Toine telkens belachelijk maken
je bent zelf belachelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Dat heeft Toine volledig zelf gedaanquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Pepperstreet maakte zichzelf belachelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Je bent zelf zielig.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Kom op manquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Je bent zelf gedoe.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Daar weet jij natuurlijk alles van. Kinderprogramma's.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op manHet was net alsof Clown Bassie te horen kreeg van Adriaan dat de reis naar het volgende puzzelstukje niet doorging
.
Je bent zelf telkensquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Van mij ook....en nu gaan afwassen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hoeveel punten krijgt deze eerste uitzending van jullie?
Van mij een 8.
Zal Johan nog zeggen dat ze geen wedstrijd winnen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef appelen het volgende:
Go Ahead vliegt er met 11 punten dit jaar uit.
De Witte en de Witte samen aan tafel is ook garantie voor een topshow.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Aad of Bossie aanschuift komende vrijdag.
8.5quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
7, teveel gepraatquote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
6/10 omdat Thijs en Simon er zaten.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Ik denk dat Go Ahead erin blijft, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef appelen het volgende:
Go Ahead vliegt er met 11 punten dit jaar uit.
6,5 is het hoogst mogelijk met Kieft als gast.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Johan gaat voor Europa League natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal Johan nog zeggen dat ze geen wedstrijd winnen?
Liever Boskamp, Aad de Mos is echt een sukkel met nul verstand van voetbal.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Aad of Bossie aanschuift komende vrijdag.
van mij 700quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
7+ ... ze moeten er nog inkomen. Was geen topshow.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Komt door de JCS.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7+ ... ze moeten er nog inkomen. Was geen topshow.
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat heeft Toine volledig zelf gedaan
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pepperstreet maakte zichzelf belachelijk.
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op manHet was net alsof Clown Bassie te horen kreeg van Adriaan dat de reis naar het volgende puzzelstukje niet doorging
.
quote:
quote:
voel weinig liefde voor Toine hier in dit topicquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik voorspel een rel tussen Genee en Toine over 20 jaar bij VI Oranje, als Toine te gast is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar 0.1237646 beter dan Zomergastenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die met een geit door het Midden Oosten lopen kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is Kieft meer van het serieuze. Misschien heeft dat een belangrijke rol gehad in deze aflevering.
Mee eens, na de derde keer werd het echt flauw. Hoop niet dat we dit filmpje het hele seizoen krijgen te zien.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel leuk hoor dat filmpje, maar het is wel weer typisch iets voor die geniepige Genee om het uit te buiten om zo een collega belachelijk te maken.
Dat gezegd hebbende.
Ik vind Toine een uitstekende presentator.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
voel weinig liefde voor Toine hier in dit topic![]()
Niemand kan Toine belachelijker maken dan hijzelf heeft gedaan. Wat een wanvertoningquote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel leuk hoor dat filmpje, maar het is wel weer typisch iets voor die geniepige Genee om het uit te buiten om zo een collega belachelijk te maken.
Dat gezegd hebbende.
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen die met een geit door het Midden Oosten lopen kan ik niet serieus nemen.
Van mij een 9.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Ze betalen me er anders grof geld voorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?
Hoe kan ik het nou oneens zijn met de beste vriend van Nicki Minaj?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft een prima gast. Snap die kritiek niet zo.
Johannes_vermeer is het hier mee eens.
Is dat zo?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze betalen me er anders grof geld voor
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou oneens zijn met de beste vriend van Nicki Minaj?
Presentators genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chipsquote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.
Maar dat is over het algemeen bekend. Bij ons programma lopen alleen maar geniale mensen rond,.quote:
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Nativism het volgende:
[..]
Niemand kan Toine belachelijker maken dan hijzelf heeft gedaan. Wat een wanvertoning
Kort gezegd vind je het not dunquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
get a roomquote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chips
Denken dat Genee dat bepaaltquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Engelsen een beetje napraten he? Sneu.
Daar is dat gladde mannetje met zijn geverfde haar gek op.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.
Ja bedankt he. Ik ben gewoon een beetje klaar met die pedante Wilfred Genee, na de televizierring zit er geen rem meer op die man.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.
Hele betrouwbare bron heeft dit zelfs wel eens gemeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
Met 26 volgers ben je wel heel invloedrijk inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met 26 volgers ben je wel heel invloedrijk inderdaad.
Die 26 mensen zeggen het weer tegen hun volgers (één van die volgers is de man van Nicki Minaj) en zo gaat het als een lopend vuurtje.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die opmerking kon ik al niet plaatsen. Is dat iets wat in Tour Du Jour is voorgekomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds de openlijke aanval op Marcel Maijer zijn die twee sowieso al niet serieus te nemen. En dat staat los van wat je vindt van Maijer. Hypocriete zakken zijn het.
Ik zie maar 1 retweet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die 26 mensen zeggen het weer tegen hun volgers (één van die volgers is de man van Nicki Minaj) en zo gaat het als een lopend vuurtje.
Schande dat ze deze man aanvallen iddquote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds de openlijke aanval op Marcel Maijer zijn die twee sowieso al niet serieus te nemen. En dat staat los van wat je vindt van Maijer. Hypocriete zakken zijn het.
Iemand zou is 20x een grap moeten maken over René die maanden thuis zat. Fantastisch programma, maar dit vond ik na 2x wel te ver gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Thumps up als je hier bent gekomen door Johannes_vermeer op fok!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel Vos de Mos, bekend van enorme successen op youtube.
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schande dat ze deze man aanvallen idd
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.
Het is wel geretweet door Vos de Mos, dan wordt het doorgaans snel overgenomen door de mainstream media.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken dan? Open lekker een topic in Klaagbaak waar mensen wel naar je machogebral luisteren.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thumps up als je hier bent gekomen door Johannes_vermeer op fok!
Praten over VI.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken dan? Open lekker een topic in Klaagbaak waar mensen wel naar je machogebral luisteren.
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.
Over bigstars gesproken, kijk eens wat voor een succes Vos de Mos is
8 abonnees
5.982 weergaven
Lid geworden 8 mrt 2013
Dr. Mikeyquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.
Nu nog een retweet door Nicki Minaj en die jongen is echt een Bigstar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.
Over bigstars gesproken, kijk eens wat voor een succes Vos de Mos is
8 abonnees
5.982 weergaven
Lid geworden 8 mrt 2013
Dr. Mikeyquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alhoewel de laatste minuut van deze klassieker ook volledig aan Strootman is gewijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar je kan het ook overdrijven over Derksen & Genee. Al sinds dit programma bestaat, van voor de Televizierring, worden al mensen tot op het bot bekritiseerd. Of het nu gaat om mensen met een rullevante mening, of mensen zonder rullevante mening, zo scoort het programma al jaren. Je moet er luchtig naar kijken, niet overdreven serieus.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Praten over VI.Mijn verhaal vond ik rullevant.
quote:
quote:
Dat soort mensen verdienen een nobelprijs of televizierring, niet mensen uit dat enge wereldjequote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alhoewel de laatste minuut van deze klassieker ook volledig aan Strootman is gewijd.
http://www.dailymotion.co(...)ate-edition-hd_sport
Hoogstwaarschijnlijk haalde dr. mikey hier zijn inspiratie vandaan.
Is eigenlijk een beetje sneu. Het is en blijft een collega (die niks fout gedaan heeft). Goedkoop gescoord.quote:
Ik dacht al, wie de neuk is dat dan, maar naar al die onzin kijk ik niet.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
537 abonnees
1.000.840 weergaven
Lid geworden 12 aug 2011
Meer dan een miljoen![]()
Tijd voor een feestje
Mortaxx heeft ondertussen ook twitter genomen, maar Sasha Pieterse weigert een relatie met hem aan te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Pascalus het volgende:
Dit vind ik overigens wel een zeer verstandige uitspraak:twitter:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
537 abonnees
1.000.840 weergaven
Lid geworden 12 aug 2011
Meer dan een miljoen![]()
Tijd voor een feestje
Genee denkt omdat een paar VI hooligans hun zakgeld weggesms't hebben voor die lelijke ring, dat hij de koning van Hilversum is. Maar dat is een misvatting.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef FredVleespet het volgende:
Na 3x had ik die jankende Toine ook wel gehad als ik eerlijk ben. Maar dit zullen ze nu wel elke aflevering weer 14x laten zien
Zonder Johan en Gijpie is Wilfried niiiiiksquote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genee denkt omdat een paar VI hooligans hun zakgeld weggesms't hebben voor die lelijke ring, dat hij de koning van Hilversum is. Maar dat is een misvatting.
Zo ik ben het kwijt.
Daar kan ik geen Twan van maken.quote:
Inderdaad een Blattertje , ik had het nog niet eerder gezien dus vond het wel 2 keer grappigquote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef FredVleespet het volgende:
Na 3x had ik die jankende Toine ook wel gehad als ik eerlijk ben. Maar dit zullen ze nu wel elke aflevering weer 14x laten zien
Het speelt mee, maar na 20 jaar nog steeds achter Sjek en Tom in de rangorde staan is ook niet alles. Dit is op elk gebied voor hem een vooruitgang. Net als Genee naar Talpa overigens.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan ik geen Twan van maken.
Maar goed. Ik zei het ook al een paar dagen terug, hij is gewoon naar FOX Sports gegaan om geld te beuren.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het speelt mee, maar na 20 jaar nog steeds achter Sjek en Tom in de rangorde staan is ook niet alles. Dit is op elk gebied voor hem een vooruitgang. Net als Genee naar Talpa overigens.
Waar slaat dit op? maar bedankt voor je bijdrage.quote:
Jij begrijpt Probleemwijken niet. Kan ik je ook niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef Nativism het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? maar bedankt voor je bijdrage.
Kan iemand even een gifje maken van dat dochter's momentje van Johan. Dat was een Arnotje.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c99-552e33e7798e.mp4
Stemmen was via gratisch de Twittert. Althans, zo heb ik gestemd.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genee denkt omdat een paar VI hooligans hun zakgeld weggesms't hebben voor die lelijke ring, dat hij de koning van Hilversum is. Maar dat is een misvatting.
Zo ik ben het kwijt.
Ik dank u zeerquote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij bent echt raar.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Beetje jammer dat Johannes Vermeer vanaf topic (#693) het moest bevuilen en beschimmelen met zijn mening.
Het in In memoriam gedeelte:
En mijn heldin Wieke.
Hadden we een mooie OP, moet zo'n nobody/scholletje schijtlollig willen doen. Ga lekker buiten spelen.
Ik zeg toch ook niet: elke topic starter is scheel en fan van Wieke? Not dun.
Dat zijn teksten, Zipportalquote:Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nieuw en ik heb jouw kop nog nooit gezien hier.
Video verwijderd?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Zipportal het volgende:
VoetbalOliver![]()
Direct dat gejank van Johan op het begin.
http://www.totaaltv.nl/ni(...)l-international.htmlquote:CONCURRENTIE VAN FOX
Voor het eerst in de succesvolle geschiedenis van Voetbal International krijgt het tv-programma met concurrentie te maken. Het nieuwe tv-kanaal FOX – dat op 19 augustus met uitzenden begint – gaat op maandagavond een nieuw voetbalprogramma gelijktijdig met Voetbal International uitzenden. Dit nieuwe programma wordt door Toine van Peperstraten gepresenteerd. Wekelijk word Van Peperstraten door analist Jan van Halst bijgestaan. Naast onderwerpen en fragmenten uit de eredivisie komen in het FOX-programma ook buitenlandse voetbalcompetities aan bod.
RTL heeft hem verwijderdquote:Op maandag 29 juli 2013 23:21 schreef Zipportal het volgende:
VoetbalOliver![]()
Direct dat gejank van Johan op het begin.
Edit: Heeft ie 'm verwijderd. Had je Arno in je nek, Oliver?![]()
Edit 2:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)n-Peperstraten.dhtml
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
senk joequote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
RTL heeft hem verwijderd
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/x12g13e]afbeelding ]
Voetbal International - Lachen om
de huilende Toine van
Peperstraten[/url]
Deze tweet vind ik ook wel leukquote:Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Pascalus het volgende:
Dit vind ik overigens wel een zeer verstandige uitspraak:twitter:
twitter:Mortaxx_FOK twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 02:30:51Pascalus heeft sjel in zijn haar! reageer retweet
Na deze leuke tweet ben ik Mortaxx_FOK direct gaan volgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze tweet vind ik ook wel leuktwitter:Mortaxx_FOK twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 02:30:51Pascalus heeft sjel in zijn haar! reageer retweet
En TOCH een topshow!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:57 schreef Ambrosius het volgende:
Aardig begin, maar zeker niet geweldig. Uitermate flauw met 100 keer Toine natuurlijk, te lang over Heerenveen en te lang over de JCS.
Typisch weer het gelul van een moderator, die lullen allemaal maar een end weg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:57 schreef Ambrosius het volgende:
Aardig begin, maar zeker niet geweldig. Uitermate flauw met 100 keer Toine natuurlijk, te lang over Heerenveen en te lang over de JCS.
579k kijkers. Het onvermijdelijke verval is ingezet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:57 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, uhh, de competitie is nog niet eens begonnen, half Nederland is nog aan het bowlen en steengrillen in Center Parcs, dus ik vind dit niet zulke onaardige cijfers hoor. Maar goed ik begrijp dat jij daar anders over denkt. Dat mag hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
579k kijkers. Het onvermijdelijke verval is ingezet.
De meesten zitten nog in een popiejopiesfeer van de Tour.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, uhh, de competitie is nog niet eens begonnen, half Nederland is nog aan het bowlen en steengrillen in Center Parcs, dus ik vind dit niet zulke onaardige cijfers hoor. Maar goed ik begrijp dat jij daar anders over denkt. Dat mag hoor.
Tjah zo opportunistisch is Nederland nou eenmaal. Is er een keer een goeie aflevering, roept iedereen dat Gijpie naar Real International moet gaan.... Zijn er een keer minder kijkcijfers, dan kan hij er geen kloot van en moet hij terug naar de regionale omroep.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
579k kijkers. Het onvermijdelijke verval is ingezet.
twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
Je wil het ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wim Kieft komt echt op mij over als een verstrooide junk. Vraag me af wat hij gebruikt
Haha, het was grappig. De eerste twee keer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:toinevp twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 12:26:01"Andere normen en waarden", da's alles wat ik erover te zeggen heb.. reageer retweet
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan moraalridders. Meneer van Peperstraten houdt er kennelijk superieure normen en waarden op na. Wordt gezellig daar bij FOX aan tafel, met de twee lachebekjes Van Halst en Van Peperstraten. Het is geen goede eigenschap als iemand zichzelf serieus neemt en niet om zichzelf kan lachen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Alles en iedereen heeft een houdbaarheidsdatum (met dank aan Louis) en het concept is ondertussen dusdanig uitgemolken en herhaald dat de heren heel hard op weg zijn om die houdbaarheidsdatum te overschrijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah zo opportunistisch is Nederland nou eenmaal. Is er een keer een goeie aflevering, roept iedereen dat Gijpie naar Real International moet gaan.... Zijn er een keer minder kijkcijfers, dan kan hij er geen kloot van en moet hij terug naar de regionale omroep.
Kan me hier wel wat bij voorstellen. VI ging toch ook geen huilliehuilliefilmpjes over Gijp postn toen hij met een burnout thuis zatquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen filmpjes, maar er zijn zat kutopmerkingen gemaakt erover hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kan me hier wel wat bij voorstellen. VI ging toch ook geen huilliehuilliefilmpjes over Gijp postn toen hij met een burnout thuis zatZogenaamd nergens zorgen om maken, maar eel een burnout hebben
Ach dat zeiden ze ook toen ze voro de 35242 x een vallende Blatter lieten zien....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alles en iedereen heeft een houdbaarheidsdatum (met dank aan Louis) en het concept is ondertussen dusdanig uitgemolken en herhaald dat de heren heel hard op weg zijn om die houdbaarheidsdatum te overschrijden.
Dit. Vind de show gelijk geen reet meer aan... Ben benieuwd wat FOX gaat brengen!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Eens, vond dat ook nergens op slaan op een gegeven moment. Laat die gast lekker als ie ff emotioneel wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Precies, één keer was leuk, twee keer minder grappig, derde keer gewoon zieligquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Die opmerkingen valt juist wel meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen filmpjes, maar er zijn zat kutopmerkingen gemaakt erover hoor.
En hij maakt het er zelf van met zijn lachwekkende optreden natuurlijk.
Tsja, het komt ook wel treurig over als je Studio Sport verlaat om een lucratief contract te ondertekenen bij FOX.quote:
Want?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het komt ook wel treurig over als je Studio Sport verlaat om een lucratief contract te ondertekenen bij FOX.
Mwa, als je daar al 20jaar zit en je wilt nog even wat meer geld binnenslepen. Zou ik ook geen nee tegen zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, het komt ook wel treurig over als je Studio Sport verlaat om een lucratief contract te ondertekenen bij FOX.
Ajacied zou natuurlijk wel weigeren als hij elders een veelvoud aan salaris kon krijgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Mwa, als je daar al 20jaar zit en je wilt nog even wat meer geld binnenslepen. Zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Zeker gezien zijn toekomst perspectief. Als je na 20 jaar nog altijd achter Tom Egbers staat in de pikorde is het tijd om het ergens anders te proberen. Het op geld gooien vond ik dan ook weer het enige zwaktebod van Derksen, zeker gezien zijn eigen geschiedenisquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Mwa, als je daar al 20jaar zit en je wilt nog even wat meer geld binnenslepen. Zou ik ook geen nee tegen zeggen.
Hebben we het nu opeens over WIlfred Genee?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Genee. Ook hij kon van een redelijk anonieme voetbal talkshow promoveren naar de voetbal samenvattingen, en het geld was leuk meegenomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we het nu opeens over WIlfred Genee?
Alimentatie moeten betalen aan 3 (ex-) vrouwen doet rare dingen met mensen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef Nativism het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Genee. Ook hij kon van een redelijk anonieme voetbal talkshow promoveren naar de voetbal samenvattingen. Het geld is altijd leuk meegenomen, maar Derksen en geld is en blijft een rare combinatie. Het drijft hem in ieder geval in de hypocrisie.
Als je zo ijdel bent om bij de nationale televisie te gaan werken dan wordt je publiek bezit, en moet je er tegen kunnen dat mensen grapjes over je maken wanneer je jezelf belachelijk maakt. En jezelf belachelijk maken doe je wanneer je als een klein kind gaat lopen janken omdat je zelf besloten hebt om op te stappen zodat je meer poen in je zak kunt douwen.quote:
Dat alimentatie verhaal blijft ook altijd een bijzondere gezien zijn eerste vrouw is overleden, en zijn tweede een overhaastte vergissing was na het overlijden van de eerste. Dus zoveel kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alimentatie moeten betalen aan 3 (ex-) vrouwen doet rare dingen met mensen.
Principes gaan dan als eerste overboord, maar vooral wel anderen de maat blijven nemen, want dat is lachen, gieren, brullen.
Dit dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je zo ijdel bent om bij de nationale televisie te gaan werken dan wordt je publiek bezit, en moet je er tegen kunnen dat mensen grapjes over je maken wanneer je jezelf belachelijk maakt. En jezelf belachelijk maken doe je wanneer je als een klein kind gaat lopen janken omdat je zelf besloten hebt om op te stappen zodat je meer poen in je zak kunt douwen.
RTL is een amusementszender en blijkbaar vindt men dit grappig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef Nativism het volgende:
Maar genoeg hierover, aan het filmpje stoorde ik mij niet en Toine heeft het volledig aan zichzelf te wijten. Als hij hier niet tegen kan is het wellicht een goed moment een dikkere huid te kweken nu hij het vertrouwde bedje van de PO verlaat.
Ik vond het ook grappig. Overigens had het mij werkelijk niks uitgemaakt als ze het bij de PO hadden gedaan. Geforceerde grapjes bij SV werken altijd wel extra op de lachspieren bij mij. Wellicht kunnen ze weer een quiz gaan spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
RTL is een amusementszender en blijkbaar vindt men dit grappig.
Stel dat SV wekenlang de boze uit de uitzending lopende Johan Derksen op de korrel had genomen na zijn ruzie met Genee. en dat tig keer zou herhalen...tsja. Ik vind het allemaal erg kinderachtig.
Lul lekker over voetbal ipv over elkaar.
Prima als je de rechtsback van RKC bekritiseerd....dat is logisch in een voetbalprogramma, maar dit is koffietijd voor bejaarden geworden. Roddelen over alles en iedereen en voetbal wordt steeds meer bijzaak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook typisch dat standaard hetzelfde volk er om komt janken. Er worden zoveel mensen bekritiseerd bij Voetbal International.
Dat had Sjek toch best goed gezien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:04 schreef satecl het volgende:
Met Johan Derksen heb ik geen moeite, met René van der Gijp ook niet, maar Genee vind ik een achterbakse jongen. Het is een onderkruipsel.
Jack van Gelder is als geen ander in staat om mensen te doorgronden. Daar ben ik destijds tijdens zijn diepte interviews met mensen die met omgebouwde fietsen van zeephellingen afgestort zijn reeds achter gekomen.quote:
Ja maar nu heb ik weer het gevoel alsof je die man een beetje belachelijk zit te maken, terwijl je het over een PO mastodont hebt waar een paard de hik van krijgt. Jack kan je wel om een boodschap sturen, laat die Genee eerst maar eens proberen om drie keer een praatprogramma foutloos achter elkaar te presenteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jack van Gelder is als geen ander in staat om mensen te doorgronden. Daar ben ik destijds tijdens zijn diepte interviews met mensen die met omgebouwde fietsen van zeephellingen afgestort zijn reeds achter gekomen.
Dat moet je niet willen. Ik bedoel: Wilfred = Wilfred en Mart = Mart.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Wilfred is de enige die Mart zou kunnen opvolgen
Nu gaat Genee het helemaal nog vaker laten zien.quote:
Allereerst had je er op kunnen wachten dat men bij VI dit zou uitmelken. Je weet hoe dit programma in elkaar zit.quote:
Die hypocriete houding speelt idd eigenlijk al sinds Rene die burnout heeft gehad. Bepaalde mensen worden structureel afgezeken (Manolev, Marcelo, Mertens, Kuyt) en soms zelfs mentaal niet helemaal 100% verklaard (V.Gaal), terwijl juist Rene zou moeten weten (lijkt me) wat dat met je kan doen, aangezien hij zelf al een burnout kreeg van 3 uurtjes per week op tv verschijnen en de daarbij behorende bekendheid en schnabbeltjes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst had je er op kunnen wachten dat men bij VI dit zou uitmelken. Je weet hoe dit programma in elkaar zit.
Ten tweede is het gewoon komisch dit eerste stuk wat men tot in den treure herhaalde en wat deel uitmaakte van een lange emotie. Ook ik moest opnieuw lachen over precies dat beginstukje gewoon omdat het erg komisch aandoet.
Ten derde ben ik het wel eens dat men bij VI te ver gaat door te suggereren dat dit allemaal opzet en nep is want dan wil ik wel hun bewijs zien dat het ook nep en vooropgezet is.
Anderzijds vergeet VI even de manier hoe snel de grootste lachebek Rene van de Gijp zelf een burnout had en voor hem minste geringste al in tranen zat en men daarover niks mocht zeggen. Wat zeg ik: Daar maakt men dan geen grappen over. Hoezo geen zelfreflectie?
Ik hoop voor VI dat men niet op een bepaalt (als men doorgaat anderen elke keer belachelijk te maken) op een bepaalt moment tegen een Barend en Van Dorp momentje aanloopt.
Dat wordt weer zoekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Rob Stenders gaat Genee zo bellen, Toine wil niet meewerken aan het programma maar die bellen ze zo ook nog even.
Ze begonnen destijds ook met de scheiding van van der Vaart.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks begint het NOS Journaal er nog mee.
j0rdiii zegt toch ook: ''straks''? Je bent zelf een grap.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit een grap? Ik hoor alleen die Floortje dressing
Echt waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het gisteren over de spierballen van Verbeek, de NOS is er al achter gekomen hoe. Die gozer blijft maar huisjes bouwen
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Allereerst had je er op kunnen wachten dat men bij VI dit zou uitmelken. Je weet hoe dit programma in elkaar zit.
Ten tweede is het gewoon komisch dit eerste stuk wat men tot in den treure herhaalde en wat deel uitmaakte van een lange emotie. Ook ik moest opnieuw lachen over precies dat beginstukje gewoon omdat het erg komisch aandoet.
Ten derde ben ik het wel eens dat men bij VI te ver gaat door te suggereren dat dit allemaal opzet en nep is want dan wil ik wel hun bewijs zien dat het ook nep en vooropgezet is.
Anderzijds vergeet VI even de manier hoe snel de grootste lachebek Rene van de Gijp zelf een burnout had en voor hem minste geringste al in tranen zat en men daarover niks mocht zeggen. Wat zeg ik: Daar maakt men dan geen grappen over. Hoezo geen zelfreflectie?
Ik hoop voor VI dat men niet op een bepaalt (als men doorgaat anderen elke keer belachelijk te maken) op een bepaalt moment tegen een Barend en Van Dorp momentje aanloopt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:59 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Die hypocriete houding speelt idd eigenlijk al sinds Rene die burnout heeft gehad. Bepaalde mensen worden structureel afgezeken (Manolev, Marcelo, Mertens, Kuyt) en soms zelfs mentaal niet helemaal 100% verklaard (V.Gaal), terwijl juist Rene zou moeten weten (lijkt me) wat dat met je kan doen, aangezien hij zelf al een burnout kreeg van 3 uurtjes per week op tv verschijnen en de daarbij behorende bekendheid en schnabbeltjes.
Inmiddels zijn we een half uur verder en nog steeds niets. Schijtlollige deejays en muziek waar een paard de hik van krijgtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
j0rdiii zegt toch ook: ''straks''? Je bent zelf een grap.
Niet zo maar deejays, Danny Vera en Genee zijn vast onderdeel van zijn programma op vrijdagavond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Inmiddels zijn we een half uur verder en nog steeds niets. Schijtlollige deejays en muziek waar een paard de hik van krijgt
Is hier wel geen populaire opinie, MAAR punt blijft dat dat dan net zo goed geldt voor Rene, die door z'n 'populariteit' ineens niet meer naar buiten durfde en jankbuien kreeg als de brug open stond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet ie maar gewoon niet zo voor lul staan, klaar.
je komt met je zelfingenomen kop op TV, leeft daar erg ruim van, moet je ook tegen kritiek en dit soort dingen kunnen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:42 schreef satecl het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer hoor. Gaan we nu allemaal lopen zeiken omdat ze een presentator hebben uitgelachen? Dat is toch al 3 jaar onderdeel van VI. Ze bespreken alles wat er rond de voetbal gebeurd, en ze brengen het op een kritische maar leuke manier.
Kijk je liever naar betweters die denken alles van het spelletje te weten, kijk je lekker naar Jan van Halst, Ronald de Boer, Marc van Hintum, Arno Vermeulen, Jan Kooiemans of Ronald Waterreus.... Zo simpel is het.
Overigens hoeft niemand met Toine medeleiden te hebben hoor.... Hij gaat lekker veel centjes verdienen daar bij Fox.
Nog 1 keer, omdat het kan:
[ afbeelding ]
VI HOOLIGANS, VI HOOLIGANS!!!!
Als je hem ziet maak je er toch gerust grapjes over? Kijken hoe hij reageertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:47 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Is hier wel geen populaire opinie, MAAR punt blijft dat dat dan net zo goed geldt voor Rene, die door z'n 'populariteit' ineens niet meer naar buiten durfde en jankbuien kreeg als de brug open stond.
Dan staat de tackel nog in de hoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, het wordt besproken bij RTL Boulevard, wie is aangeschoven? Marc vd Linden.
Als je zelf de dorsppastoor uithangt en met allerlei grootste woorden over de verderfelijke normen en waarden rondom het voetbal spreekt, dan ben je een hypocriete paardenlul als je er zelf net zo hard aan meedoet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:13 schreef Vasilevski het volgende:
Kan iemand uitleggen wat er precies hypocriet aan is?
.quote:'Ruim vijfendertig jaar werk ik nu in de voetballerij, maar ik begin het steeds minder leuk te vinden. Dat komt vooral door al die verderfelijke spreekkoren, waarin de meest vreselijke teksten worden gebezigd. Beroepsmatig moet ik er nog steeds heen, maar zodra ik in de VUT zit, zien ze mij nooit meer bij het betaald voetbal. Het randgebeuren is één grote bron van ergernis, dat verpest voor mij haast iedere wedstrijd. Ook de aardige. Omdat er achter me weer drie rijen notoire domoren de meest idiote teksten uitbraken. Zonder dat iemand er iets van durft te zeggen. Zelfs de voorzitters nemen geen stelling tegen deze uitwassen, want dan zijn ze zelf aan de beurt; worden hun gezinnen bedreigd, thuis de ruiten ingegooid of hun auto's gesloopt. Daarom zijn voorzitters zo diplomatiek als het om de harde kern van hun eigen supporters gaat, terwijl ze verder over alles en iedereen een grote waffel hebben.
Amsterdamse collega's als Frits Barend, Henk Spaan, Jack van Gelder en Wim Kieft kunnen niet eens meer probleemloos naar Feyenoord. Die moeten onder begeleiding de perstribune op en lopen dan nóg de kans om klappen te krijgen, of uitgescholden te worden voor teringjood. Het is walgelijk! Als je gezegend bent met normale fatsoensnormen gaat je daar toch niet tussen zitten
Kan niet op tegen deze heerser!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik had ook andere normen en waarden, so wot?"
Froukje is een starfuckertje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:45 schreef Heufd het volgende:
Froukje de Both is het aan het duiden hoor.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben ontzettend blij dat het uitlachen van huilende mensen dankzij VI eindelijk uit het verdomhoekje is gekomen en bespreekbaar is geworden, want ik heb daar in het verleden op menig begrafenis gezeik mee gehad.
Ik dacht eerst dat Toine het voor de gein deed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef satecl het volgende:
Dat stukje van Toine is eigenlijk net als dat filmpje van Ferguson, met die ballon. Je kan het 100 keer bekijken... En bij de 100e keer lach je nog![]()
![]()
![]()
Heeft er al iemand bingo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:59 schreef Nativism het volgende:
Vanaf vandaag kan Derksen zich 100% op de tv versie van Voetbal International richten.
[ afbeelding ]
Wat sneu zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten.
Ik hoop het, het zou jammer zijn als ze hun oren laten hangen naar wat zure jankballen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt dat zij het zullen afdoen met: "ach,moet kunnen,we nemen niks serieus blabla.. dit is humor mensen."
Serieus? Vind hem altijd zo vervelend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
JAN SMIT VRIJDAG TER GAST
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
jepquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Serieus? Vind hem altijd zo vervelend.
Oh god, met zijn kutlach. Dan laat ik de stream voor VI achterwegequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
Eensquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten. Van wat ik begrepen heb was vooral de opmerking dat dit nep zou zijn bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten en helemaal de manier hoe bijvoorbeeld Rene van de Gijp er elke keer leedvermaak over had ,iemand die dus zelf ooit opgebrand was en toen medelijden moest hebben van het grote publiek.
Benieuwd of Genee het aandurft deze klachten te bespreken bij de eerst volgende uitzending.
Iets zegt dat zij het zullen afdoen met: "ach,moet kunnen,we nemen niks serieus blabla.. dit is humor mensen."
Was toch ook humor? Of vindt het volk dat het geen humor is, en daar moeten wij in mee gaan? Zelfde verhaal als bij dat gekat rond het Koningslied.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Benieuwd of Genee het aandurft deze klachten te bespreken bij de eerst volgende uitzending.
Ik vond het triest van VIquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten. Van wat ik begrepen heb was vooral de opmerking dat dit nep zou zijn bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten en helemaal de manier hoe bijvoorbeeld Rene van de Gijp er elke keer leedvermaak over had ,iemand die dus zelf ooit opgebrand was en toen medelijden moest hebben van het grote publiek.
Ga naar Relaties & Psychologie en open een topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik in het dagelijks leven vaak als Johan Derksen aan het lullen ben, zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik loop niet graag met mijn problemen te koop, maar het zou me een beter gevoel geven als meer mensen hier last van hebben.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik in het dagelijks leven vaak als Johan Derksen aan het lullen ben, zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik loop niet graag met mijn problemen te koop, maar het zou me een beter gevoel geven als meer mensen hier last van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |