Nou snap ik wat Frank afgelopen week in de Vitesse bus deedquote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef BB-King het volgende:
Danny: "Hey Frank, kijk nu wat ik heb gekregen van 2 van die idioten."
Frank: "Ach donder in de prullenbak... staat de bus al klaar?"
Snel de CD in de bus geflikkerd daarquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nou snap ik wat Frank afgelopen week in de Vitesse bus deed
Fred is er nog ziek van.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Snel de CD in de bus geflikkerd daar
Dat zei ik al, indirect.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
Dit won Go Ahead Eagles trouwens ook
Had ik niet gelezen brahquote:
Jij bent nieuw hierquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Maar even zonder gein hè, dit programma bestaat gewoon uit rare vragen stellen, de downie in kwestie antwoord laten geven en dan expres even een stilte van een paar seconden na z'n antwoord laten vallen zodat het heel ongemakkelijk wordt.
Prachtig tochquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Maar even zonder gein hè, dit programma bestaat gewoon uit rare vragen stellen, de downie in kwestie antwoord laten geven en dan expres even een stilte van een paar seconden na z'n antwoord laten vallen zodat het heel ongemakkelijk wordt.
Zes'ndertig.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor opa's trui zijn ook aardig wat klosjes wol gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |