Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met 26 volgers ben je wel heel invloedrijk inderdaad.
Die 26 mensen zeggen het weer tegen hun volgers (één van die volgers is de man van Nicki Minaj) en zo gaat het als een lopend vuurtje.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die opmerking kon ik al niet plaatsen. Is dat iets wat in Tour Du Jour is voorgekomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds de openlijke aanval op Marcel Maijer zijn die twee sowieso al niet serieus te nemen. En dat staat los van wat je vindt van Maijer. Hypocriete zakken zijn het.
Ik zie maar 1 retweet.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die 26 mensen zeggen het weer tegen hun volgers (één van die volgers is de man van Nicki Minaj) en zo gaat het als een lopend vuurtje.
Schande dat ze deze man aanvallen iddquote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sinds de openlijke aanval op Marcel Maijer zijn die twee sowieso al niet serieus te nemen. En dat staat los van wat je vindt van Maijer. Hypocriete zakken zijn het.
Iemand zou is 20x een grap moeten maken over René die maanden thuis zat. Fantastisch programma, maar dit vond ik na 2x wel te ver gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Thumps up als je hier bent gekomen door Johannes_vermeer op fok!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel Vos de Mos, bekend van enorme successen op youtube.
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schande dat ze deze man aanvallen idd
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.
Het is wel geretweet door Vos de Mos, dan wordt het doorgaans snel overgenomen door de mainstream media.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken dan? Open lekker een topic in Klaagbaak waar mensen wel naar je machogebral luisteren.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja en dat geeft reden om hem publiekelijk gewoon kapot te maken om een verhaal wat Wilfred notabene voorliegt, iets wat los staat van wat een mongool die Maijer is.
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thumps up als je hier bent gekomen door Johannes_vermeer op fok!
Praten over VI.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je hier te zoeken dan? Open lekker een topic in Klaagbaak waar mensen wel naar je machogebral luisteren.
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.
Over bigstars gesproken, kijk eens wat voor een succes Vos de Mos is
8 abonnees
5.982 weergaven
Lid geworden 8 mrt 2013
Dr. Mikeyquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.
Nu nog een retweet door Nicki Minaj en die jongen is echt een Bigstar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nog eens wie dat is. Echt een dorpsidioot.
Over bigstars gesproken, kijk eens wat voor een succes Vos de Mos is
8 abonnees
5.982 weergaven
Lid geworden 8 mrt 2013
Dr. Mikeyquote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de maker van de beruchte Strootmanfilmpjes ook geen onverdienstelijk persoon in deze wereld.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Alhoewel de laatste minuut van deze klassieker ook volledig aan Strootman is gewijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het goed, maar je kan het ook overdrijven over Derksen & Genee. Al sinds dit programma bestaat, van voor de Televizierring, worden al mensen tot op het bot bekritiseerd. Of het nu gaat om mensen met een rullevante mening, of mensen zonder rullevante mening, zo scoort het programma al jaren. Je moet er luchtig naar kijken, niet overdreven serieus.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Praten over VI.Mijn verhaal vond ik rullevant.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |