Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou oneens zijn met de beste vriend van Nicki Minaj?
Presentators genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chipsquote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.
Maar dat is over het algemeen bekend. Bij ons programma lopen alleen maar geniale mensen rond,.quote:
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Nativism het volgende:
[..]
Niemand kan Toine belachelijker maken dan hijzelf heeft gedaan. Wat een wanvertoning
Kort gezegd vind je het not dunquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
get a roomquote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chips
Denken dat Genee dat bepaaltquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Engelsen een beetje napraten he? Sneu.
Daar is dat gladde mannetje met zijn geverfde haar gek op.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.
Ja bedankt he. Ik ben gewoon een beetje klaar met die pedante Wilfred Genee, na de televizierring zit er geen rem meer op die man.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.
Hele betrouwbare bron heeft dit zelfs wel eens gemeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
Met 26 volgers ben je wel heel invloedrijk inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |