Dat zou mooi zijn, inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
We hopen op Schelvis.
Ik denk dat Toine van Peperstraten graag een keer aanschuift.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weten we nog niet.
We hopen op Schelvis.
Bossie of Hansie of Aad300 zijn eigenlijk ook allemaal topgasten.quote:
Je bent zelf een Toine.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een zielig gedoe dat ze Toine telkens belachelijk maken
je bent zelf belachelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Dat heeft Toine volledig zelf gedaanquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Pepperstreet maakte zichzelf belachelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Je bent zelf zielig.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Kom op manquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Jaquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Je bent zelf gedoe.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Daar weet jij natuurlijk alles van. Kinderprogramma's.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op manHet was net alsof Clown Bassie te horen kreeg van Adriaan dat de reis naar het volgende puzzelstukje niet doorging
.
Je bent zelf telkensquote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Van mij ook....en nu gaan afwassen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Hoeveel punten krijgt deze eerste uitzending van jullie?
Van mij een 8.
Zal Johan nog zeggen dat ze geen wedstrijd winnen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef appelen het volgende:
Go Ahead vliegt er met 11 punten dit jaar uit.
De Witte en de Witte samen aan tafel is ook garantie voor een topshow.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Aad of Bossie aanschuift komende vrijdag.
8.5quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
7, teveel gepraatquote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
6/10 omdat Thijs en Simon er zaten.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Ik denk dat Go Ahead erin blijft, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef appelen het volgende:
Go Ahead vliegt er met 11 punten dit jaar uit.
6,5 is het hoogst mogelijk met Kieft als gast.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Johan gaat voor Europa League natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zal Johan nog zeggen dat ze geen wedstrijd winnen?
Liever Boskamp, Aad de Mos is echt een sukkel met nul verstand van voetbal.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Aad of Bossie aanschuift komende vrijdag.
van mij 700quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
7+ ... ze moeten er nog inkomen. Was geen topshow.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Komt door de JCS.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7+ ... ze moeten er nog inkomen. Was geen topshow.
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat heeft Toine volledig zelf gedaan
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pepperstreet maakte zichzelf belachelijk.
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op manHet was net alsof Clown Bassie te horen kreeg van Adriaan dat de reis naar het volgende puzzelstukje niet doorging
.
quote:
quote:
voel weinig liefde voor Toine hier in dit topicquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
Ik voorspel een rel tussen Genee en Toine over 20 jaar bij VI Oranje, als Toine te gast is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar 0.1237646 beter dan Zomergastenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die met een geit door het Midden Oosten lopen kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Al is Kieft meer van het serieuze. Misschien heeft dat een belangrijke rol gehad in deze aflevering.
Mee eens, na de derde keer werd het echt flauw. Hoop niet dat we dit filmpje het hele seizoen krijgen te zien.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel leuk hoor dat filmpje, maar het is wel weer typisch iets voor die geniepige Genee om het uit te buiten om zo een collega belachelijk te maken.
Dat gezegd hebbende.
Ik vind Toine een uitstekende presentator.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
voel weinig liefde voor Toine hier in dit topic![]()
Niemand kan Toine belachelijker maken dan hijzelf heeft gedaan. Wat een wanvertoningquote:Op maandag 29 juli 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel leuk hoor dat filmpje, maar het is wel weer typisch iets voor die geniepige Genee om het uit te buiten om zo een collega belachelijk te maken.
Dat gezegd hebbende.
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mensen die met een geit door het Midden Oosten lopen kan ik niet serieus nemen.
Van mij een 9.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
Van mij een 8.
Ze betalen me er anders grof geld voorquote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?
Hoe kan ik het nou oneens zijn met de beste vriend van Nicki Minaj?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Kieft een prima gast. Snap die kritiek niet zo.
Johannes_vermeer is het hier mee eens.
Is dat zo?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze betalen me er anders grof geld voor
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie geeft om de mening van ene opperkleurder?
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou oneens zijn met de beste vriend van Nicki Minaj?
Presentators genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zo veel.
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chipsquote:Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat we samen SS Doomtroopers gaan kijken.
Maar dat is over het algemeen bekend. Bij ons programma lopen alleen maar geniale mensen rond,.quote:
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:10 schreef Nativism het volgende:
[..]
Niemand kan Toine belachelijker maken dan hijzelf heeft gedaan. Wat een wanvertoning
Kort gezegd vind je het not dunquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
get a roomquote:Op maandag 29 juli 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij 'm op blu-ray? Dan regel ik de chips
Denken dat Genee dat bepaaltquote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en? Moeten we het dan 100 keer per uitzending herhalen? Ik word gewoon een beetje misselijk als ik zie wat een genoegen Genee haalt uit dit soort filmpjes, dan krijgt hij altijd een beetje zo'n geile blik zijn ogen.
[ afbeelding ]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Engelsen een beetje napraten he? Sneu.
Daar is dat gladde mannetje met zijn geverfde haar gek op.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren over de rug van een ander, zoals Johan dat hypocriet kan/mag zeggen.
Ja bedankt he. Ik ben gewoon een beetje klaar met die pedante Wilfred Genee, na de televizierring zit er geen rem meer op die man.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Nativism het volgende:
[..]
Rene haalde het vaker aan dan Genee, maar dat geheel terzijde. En lullig voor je dat je er misselijk van wordt.
Hele betrouwbare bron heeft dit zelfs wel eens gemeld.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er gaan wel eens geruchten op Twitter dat Ties gek is.
Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
Met 26 volgers ben je wel heel invloedrijk inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Als zulke invloedrijke mensen op twitter het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |