Ik dacht eerst dat Toine het voor de gein deed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef satecl het volgende:
Dat stukje van Toine is eigenlijk net als dat filmpje van Ferguson, met die ballon. Je kan het 100 keer bekijken... En bij de 100e keer lach je nog![]()
![]()
![]()
Heeft er al iemand bingo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:59 schreef Nativism het volgende:
Vanaf vandaag kan Derksen zich 100% op de tv versie van Voetbal International richten.
[ afbeelding ]
Wat sneu zeg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten.
Ik hoop het, het zou jammer zijn als ze hun oren laten hangen naar wat zure jankballen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt dat zij het zullen afdoen met: "ach,moet kunnen,we nemen niks serieus blabla.. dit is humor mensen."
Serieus? Vind hem altijd zo vervelend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
JAN SMIT VRIJDAG TER GAST
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
jepquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Serieus? Vind hem altijd zo vervelend.
Oh god, met zijn kutlach. Dan laat ik de stream voor VI achterwegequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
Eensquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
BREAKING NEWS:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten. Van wat ik begrepen heb was vooral de opmerking dat dit nep zou zijn bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten en helemaal de manier hoe bijvoorbeeld Rene van de Gijp er elke keer leedvermaak over had ,iemand die dus zelf ooit opgebrand was en toen medelijden moest hebben van het grote publiek.
Benieuwd of Genee het aandurft deze klachten te bespreken bij de eerst volgende uitzending.
Iets zegt dat zij het zullen afdoen met: "ach,moet kunnen,we nemen niks serieus blabla.. dit is humor mensen."
Was toch ook humor? Of vindt het volk dat het geen humor is, en daar moeten wij in mee gaan? Zelfde verhaal als bij dat gekat rond het Koningslied.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Benieuwd of Genee het aandurft deze klachten te bespreken bij de eerst volgende uitzending.
Ik vond het triest van VIquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:28 schreef Iwanius het volgende:
Het schijnt dat het klachten geregend heeft op de redactie van VI over het optreden van Derksen en co en hoe zij maandagavond de kwestie "Toine" aanpakten. Van wat ik begrepen heb was vooral de opmerking dat dit nep zou zijn bij een hoop mensen in het verkeerde keelgat geschoten en helemaal de manier hoe bijvoorbeeld Rene van de Gijp er elke keer leedvermaak over had ,iemand die dus zelf ooit opgebrand was en toen medelijden moest hebben van het grote publiek.
Ga naar Relaties & Psychologie en open een topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De laatste tijd betrap ik mezelf erop dat ik in het dagelijks leven vaak als Johan Derksen aan het lullen ben, zijn er meer mensen die daar last van hebben? Ik loop niet graag met mijn problemen te koop, maar het zou me een beter gevoel geven als meer mensen hier last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |