TS is geen 12, want kinderen van 12 kijken liever naar ''Disney XD'' terwijl ze op hun nieuwe Nintendo 3DSXL huppeldepup spelen.quote:
Nee, dat doet Wim niet. Die knikt populistisch mee met de rest van de tafel als hij weet dat hij een discussie gaat verliezen om te scoren. Ik zou er graag eens iemand willen zien die z'n bek opentrekt. (Ja, dat doen Boskamp en Kraay ook niet)quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef ZoDiep het volgende:
Wim is misschien niet zo opzichtig naar aandacht op zoek als Hansiehansie (als die komt kijk ik niet) of zo dik met Gijp als Boskamp, maar als hij zijn mond open doet komt er meer kwaliteit uit dan bij die 2 samen.
Wim
Ik hoef ook niet alleen die twee als gast hoor. ik kon alleen even niet op meer namen komen. Er zijn namelijk zo weinig alternatieven.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die alleen Boskamp en Hansie te gast willenAls ze te vaak komen waardeer je deze topshows niet meer.
EmilioSchelvecchio
Geweldige man, geweldige voetballer.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die alleen Boskamp en Hansie te gast willenAls ze te vaak komen waardeer je deze topshows niet meer.
EmilioSchelvecchio
V/D Gijp begint wel een beetje door te slaan, idd. Hij denkt dat hij bij elk onderwerp minstens een hele goede grap moet verzinnen, waardoor het een beetje geforceerd overkomt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef S4pphire het volgende:
Wel terecht, maar dat programma überhaupt.
Tot ~2007 was het nog wel leuk, toen Derksen nog enige authenticiteit had. Dan heb je nu nog die aandachtsgeile v.d. Gijp erbij en die nepruzies tussen Johan Derksen en Wilfred Genée.
Aan iemands mening over Kieft en Schelvecchio herken je de echte Bigstars. Mensen als TS kunnen beter naar grappige filmpjes op SBS6 gaan kijkenquote:
Dat doet niemand daar, want:quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Nee, dat doet Wim niet. Die knikt populistisch mee met de rest van de tafel als hij weet dat hij een discussie gaat verliezen om te scoren. Ik zou er graag eens iemand willen zien die z'n bek opentrekt. (Ja, dat doen Boskamp en Kraay ook niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |