Dat soort mensen verdienen een nobelprijs of televizierring, niet mensen uit dat enge wereldjequote:Op maandag 29 juli 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alhoewel de laatste minuut van deze klassieker ook volledig aan Strootman is gewijd.
http://www.dailymotion.co(...)ate-edition-hd_sport
Hoogstwaarschijnlijk haalde dr. mikey hier zijn inspiratie vandaan.
Is eigenlijk een beetje sneu. Het is en blijft een collega (die niks fout gedaan heeft). Goedkoop gescoord.quote:
Ik dacht al, wie de neuk is dat dan, maar naar al die onzin kijk ik niet.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
537 abonnees
1.000.840 weergaven
Lid geworden 12 aug 2011
Meer dan een miljoen![]()
Tijd voor een feestje
Mortaxx heeft ondertussen ook twitter genomen, maar Sasha Pieterse weigert een relatie met hem aan te gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:27 schreef Pascalus het volgende:
Dit vind ik overigens wel een zeer verstandige uitspraak:twitter:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
537 abonnees
1.000.840 weergaven
Lid geworden 12 aug 2011
Meer dan een miljoen![]()
Tijd voor een feestje
Genee denkt omdat een paar VI hooligans hun zakgeld weggesms't hebben voor die lelijke ring, dat hij de koning van Hilversum is. Maar dat is een misvatting.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef FredVleespet het volgende:
Na 3x had ik die jankende Toine ook wel gehad als ik eerlijk ben. Maar dit zullen ze nu wel elke aflevering weer 14x laten zien
Zonder Johan en Gijpie is Wilfried niiiiiksquote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Genee denkt omdat een paar VI hooligans hun zakgeld weggesms't hebben voor die lelijke ring, dat hij de koning van Hilversum is. Maar dat is een misvatting.
Zo ik ben het kwijt.
Daar kan ik geen Twan van maken.quote:
Inderdaad een Blattertje , ik had het nog niet eerder gezien dus vond het wel 2 keer grappigquote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef FredVleespet het volgende:
Na 3x had ik die jankende Toine ook wel gehad als ik eerlijk ben. Maar dit zullen ze nu wel elke aflevering weer 14x laten zien
Het speelt mee, maar na 20 jaar nog steeds achter Sjek en Tom in de rangorde staan is ook niet alles. Dit is op elk gebied voor hem een vooruitgang. Net als Genee naar Talpa overigens.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan ik geen Twan van maken.
Maar goed. Ik zei het ook al een paar dagen terug, hij is gewoon naar FOX Sports gegaan om geld te beuren.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Nativism het volgende:
[..]
Het speelt mee, maar na 20 jaar nog steeds achter Sjek en Tom in de rangorde staan is ook niet alles. Dit is op elk gebied voor hem een vooruitgang. Net als Genee naar Talpa overigens.
Waar slaat dit op? maar bedankt voor je bijdrage.quote:
Jij begrijpt Probleemwijken niet. Kan ik je ook niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef Nativism het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? maar bedankt voor je bijdrage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |