SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Sex met een x
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Van Die Antwoord naar de seksuele voorkeuren van Hansie.
Wilfried
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb het idee dat Hans Teeuwen heel erg bezig is met hoe hij overkomt. Op de onzekere manier zeg maar.![]()
ja, ben het met je eensquote:Op zondag 28 juli 2013 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Gewoon grappig dat hij iets als die antwoord gaat bespreken alsof het een stuk moderne kunst is
![]()
![]()
![]()
even een vraag over Wouter Bos, waarom is hij nu de baas van het VUMC?
Hij had toch een mooie andere baan?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
kei sexy[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn nu al beland bij bestialiteiten. Dat gaat nog iets worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
zou aanduwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Haar kun je toch in de verste verte nog niet sexy vindenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
je ziet bijna nooit meer een duo met man en vrouw?
Vrij vaak juist
Volgens mij omdat de zorg meer bij zijn hart lag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef De_Fietser het volgende:
Hij had toch een mooie andere baan?know'm sayin?
word? word.![]()
Niet perse mee eens, maar ik vind het dan aan de presentator om het gesprek de andere kant op te krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb het idee dat Hans Teeuwen heel erg bezig is met hoe hij overkomt. Op de onzekere manier zeg maar.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ze is op de foute manier sexy.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Haar kun je toch in de verste verte nog niet sexy vinden![]()
dat zal het zijn. (kan ik me bijna niet voorstellen)quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij omdat de zorg meer bij zijn hart lag.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
quote:
Zo, topic gaat hard.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Straks nog een stukje Gummo waarschijnlijk.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
zal er wel mee te maken hebben dat iedereen wel wil zien wat Hans te zeggen heeft. Interessante man is het zeker.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Voor het geld iig niet, want hij moet erop inleveren.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:05 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat zal het zijn. (kan ik me bijna niet voorstellen)know'm sayin?
word? word.![]()
Vraag me vooral af waarom hij nooit meer bij VI aan tafel schuift.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef De_Fietser het volgende:
Hij had toch een mooie andere baan?![]()
![]()
Ah, men leeft weer in de oude tijd, alsof er geen nieuwe helden opstaan.
Ik noem een Odd Future, mensen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien is het inderdaad zo dat hij dit leuker vind, of misschien is hier meer eer aan te behalen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef alors het volgende:
[..]
Voor het geld iig niet, want hij moet erop inleveren.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
wie?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijken of dat net zo gaat bij Nelleke Noordervliet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Odd Future, mensen.![]()
Umm.. ja! Oja! Moeder Teresa! Umm, we gaan Moeder Teresa zien! Umm..
...hij moet er nog een beetje inkomen.![]()
![]()
Nah. Ik vind het eigenlijk slecht.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Dat bedoelde ik ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik denk het niet hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijken of dat net zo gaat bij Nelleke Noordervliet.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Theo van Gogh komt nog wel ter sprake.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.![]()
wajoo wilfried de jong al 55 ziet er jonger uit had rond 40 ingeschatAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ja vreselijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Je weet toch allang hoe hij daar over denkt? Waarom dan weer dat thema?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Het valt me tegen tot nu toe. Hopelijk komt er nog een interessante discussie over vrijheid van meningsuiting ed.:')![]()
Ah YES! Hitchens, ik word op mn wenken bediend. Hoopte al dat hij de revue zou passeren. Met name een speech over free speech. Wel jammer dat die ws niet wordt getoond.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Ik dacht laatst even aan vorig seizoen en toen moest ik weer denken aan dat mens, die 'trendwatcher'Met dat verhaal over trends en dat bedrijven haar grof geld betalen voor onzin die op de gemiddelde mode of lifestyle blog ook wel te vinden is
know'm sayin?
word? word.![]()
Het loopt nog steeds niet lekker allemaalquote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Friek_ het volgende:
Wilfried de Jong is wel lekker ongemakkelijk aan het interviewen, trouwens.
ze zijn fucking nice.![]()
vroeger was het wel beter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat er tegenwoordig geen goede muziek meer gemaakt wordt. Zucht.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Odd Future, mensen.![]()
Hij ziet er jonger uit, maar rond de 40 echt niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
wajoo wilfried de jong al 55 ziet er jonger uit had rond 40 ingeschat"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?Als het pannen van daken waait
Filosofengeneuzel.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Friek_ het volgende:
En dan noemt 'ie godverdomme Daniel Dennett niet, terwijl dat het beste is van het stel.![]()
Je moet Hans er sterk onder houden, want het maakt hem niet uit waar hij over grapt, maar dat doet Wilfried helemaal niet. Valt me tegen, ik dacht dat Wilfried Hans wel zou aankunnen.
Maar het is ook lastig dat Hans niet zoveel te melden heeft over fragmenten. Dan vervalt het allemaal een beetje in slap gedoe.Koel en donker bewaren![]()
Juist niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?![]()
Die hebben wel een hele beweging teweeg gebracht. Ik ben ook geen grote fan ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je maar om nou Odd Future te noemen als nieuwe helden...vind ik zoiets als Die Antwoord toch meer hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toevallig heb ik vorige week The Missionary Position nog gelezen... Al wist ik al wel hoe ie over Moeder Teresa dacht.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geneuzel over filmpjes, sja, blijft dat zo doorgaan?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
waar gaat het heen met de wereld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhouquote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en dat bij zomergasten, hoe komen ze erop!:')![]()
Dat hoop ik ook nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef shmoopy het volgende:
Moeder Theresa, die gaan we toch niet verheerlijken, hoop ik?![]()
![]()
Dan denk ik dat je gaat afhaken schat.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhou![]()
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Valt me tegen, ik dacht dat Wilfried Hans wel zou aankunnen.ze zijn fucking nice.![]()
Hitchens was zwaar kritisch op haar.quote:It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Mooi, dat criminele wijf kan niet vaak genoeg ontmaskerd worden.quote:Als het pannen van daken waait
dit jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.![]()
Al die mensen ook die menen zich te moeten bemoeien met het publieke debat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.A mind with a heart of it's own![]()
ja maar dat was niet live, dit welquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.... als je ziet hoe hij dat deed met tygo in 24-uur met bijvoorbeeld... dat was echt geniaal.![]()
Het hele basis idee is dat de gast zijn ideale televisieavond samenstelt. En aan de hand daarvan wordt het gesprek gevoerd. En dat kan dan uiteraard heel veel kanten op. Maar dat het over de filmpjes gaat is vrij logisch.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhou"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Das wel het concept ja, maar normaal gesProken is het meer een gesprek wat daar uit voortvloeit dan dat ze enkel de filmpjes besprekenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gezien, maar als we 3 uur filmpjes gaan bespreken op deze manier dan weet ik niet of ik het volhouWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Ik ben geen fan van Hitchens. Schoppen om het schoppen tegen religie.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Hij is beter in docu's.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.![]()
Dat concept is opzich oké maar we zijn al 50 minuten in en er is nog niet echt een heel boeiend gesprek geweest vind ikquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das wel het concept ja, maar normaal gesProken is het meer een gesprek wat daar uit voortvloeit dan dat ze enkel de filmpjes bespreken
Maar misschien nu na dit fragment:')![]()
Gelukkig komen we via seks in een clip en bestialiteiten toch bij een kritisch stukje over Moeder Theresa.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Teeuwen maakt het hem ook niet gemakkelijkquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik had er veel van verwacht, maar het valt me flink tegen/ Wilfried de Jong is toch een van de betere interviewers maar het loopt voor geen meter.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
24 uur met...nooit gezien?quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Oke net even wat gelezen over moeder Theresa naar aanleiding van de opmerkingen in dit topic. Niet al te best.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef Fides het volgende:
Religieuze gestoorden kunnen niet vaak genoeg ontmaskerd worden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja maar dat was gewoon zo gemonteerdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was wel intens![]()
Daarbij heb je zoveel materiaal dat je naar believen kunt knippen en er altijd wel wat boeiends overblijft.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Onzin. Dankzij hem, Dawkins, Harris enz is atheïsme in de wereld vooruit geholpen. En kritiek op religie wat beter mogelijk. Dus nee, niet schoppen om het schoppen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben geen fan van Hitchens. Schoppen om het schoppen tegen religie.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Aan de ene kant vind ik het vermoeiend en vrij laf dat Teeuwen zich voor de zoveelste keer weigert bloot te geven en altijd maar "stoer' probeert te doen in zijn onverschilligheid. Ik geloof het nl. niet, hij is niet onverschillig, het is allemaal een act. Ik ben hier niet om een cabaret show van Teeuwen te zien, ik wil de echte Teeuwen kennen, dat is de hele bedoeling van dit programma en hij zou daar wel enigzins aan mee moeten werken (dan komt nu waarschijnlijk het quasi grappige "ik moet helemaal niets!" maar nee daarmee komt ie nu niet weg).
Anderzijds moet ik zeggen dat De Jong hem hier wel op mag wijzen. Hij moet zich vermannen en, ik weet het is niet makkelijk met Hans tegenover je, Hans confronteren, laat je tanden zien. Daarmee bedoel ik trouwens niet dat hij zich agressief moet opstellen, wel assertief.![]()
Zijn er echt maar weinig die daar genoeg uithalen. Is wel degelijk een talent van De Jong.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarbij heb je zoveel materiaal dat je naar believen kunt knippen en er altijd wel wat boeiends overblijft."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
tl;drquote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef AmaninFull het volgende:
Aan de ene kant vind ik het vermoeiend en vrij laf dat Teeuwen zich voor de zoveelste keer weigert bloot te geven en altijd maar "stoer' probeert te doen in zijn onverschilligheid. Ik geloof het nl. niet, hij is niet onverschillig, het is allemaal een act. Ik ben hier niet om een cabaret show van Teeuwen te zien, ik wil de echte Teeuwen kennen, dat is de hele bedoeling van dit programma en hij zou daar wel enigzins aan mee moeten werken (dan komt nu waarschijnlijk het quasi grappige "ik moet helemaal niets!" maar nee daarmee komt ie nu niet weg).
Anderzijds moet ik zeggen dat De Jong hem hier wel op mag wijzen. Hij moet zich vermannen en, ik weet het is niet makkelijk met Hans tegenover je, Hans confronteren, laat je tanden zien. Daarmee bedoel ik trouwens niet dat hij zich agressief moet opstellen, wel assertief.![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Onzin. Dankzij hem, Dawkins, Harris enz is atheïsme in de wereld vooruit geholpen. En kritiek op religie wat beter mogelijk. Dus nee, niet schoppen om het schoppen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik zit er klaar voor.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Rond 21:30 gingen we lachen had ie beloofd in de promo.![]()
Glazen Huis is bullshit inderdaad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit sowieso.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:17 schreef Friek_ het volgende:
Het Glazen Huis afzeiken, nu scoort Hans punten.![]()
Die nieuw-atheistische school is in mijn ogen een soort materialistische leer die zich bezig houdt met het bestrijden van religie. Overigens is daar niets nieuws aan. Dat was vanaf 1917 de praktijk in de USSR.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Onzin. Dankzij hem, Dawkins, Harris enz is atheïsme in de wereld vooruit geholpen. En kritiek op religie wat beter mogelijk. Dus nee, niet schoppen om het schoppen.
Echt atheisme is niet geloven in metafysica. Niets meer en niets minder.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Tegen heilige huisjes aanschoppen, heerlijk.Als het pannen van daken waait
Haha, een kennis van me probeerde dat te organiseren in Eindhoven.
Wat een blamage. Kostte nog belachelijk veel gemeentegeld.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Enige wat ik er prima aan vind zijn die repo's van Corton.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat was dramatisch jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Wat een blamage. Kostte nog belachelijk veel gemeentegeld.
Glazen huisje.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef shmoopy het volgende:
Tegen heilige huisjes aanschoppen, heerlijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Mooi is dat, inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Wat een blamage. Kostte nog belachelijk veel gemeentegeld.![]()
Dat gelul over Glazen Huis...wat is de zin ervan...
ja wat is de zin van dit programma dan?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Nee, zomergasten is een televisie-avond over televisie. Mensen die graag zichzelf horen praten over zichzelf zijn er al genoeg op tv, zelfs bij zomergasten helaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef AmaninFull het volgende:
Aan de ene kant vind ik het vermoeiend en vrij laf dat Teeuwen zich voor de zoveelste keer weigert bloot te geven en altijd maar "stoer' probeert te doen in zijn onverschilligheid. Ik geloof het nl. niet, hij is niet onverschillig, het is allemaal een act. Ik ben hier niet om een cabaret show van Teeuwen te zien, ik wil de echte Teeuwen kennen, dat is de hele bedoeling van dit programmaWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Laten we de Stalinkaart nog eens trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die nieuw-atheistische school is in mijn ogen een soort materialistische leer die zich bezig houdt met het bestrijden van religie. Overigens is daar niets nieuws aan. Dat was vanaf 1917 de praktijk in de USSR.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hang Claudia de Breij naakt aan een kruis.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
10 jaar te laat. Nu zal het wel ingezakt zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Claudia de Breij aan een kruis, naakt.
![]()
Waarom niet? Je kunt ook altijd de inquisitie-kaart trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Laten we de Stalinkaart nog eens trekken.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Claudia bash, wat een baas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Denk dat Giel niet meer naar Hans zal bellen op zijn verjaardag. Giel, de nobele prins die toch maar een paar dagen niet eet voor het goede doel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef AmaninFull het volgende:
Anderzijds moet ik zeggen dat De Jong hem hier wel op mag wijzen. Hij moet zich vermannen en, ik weet het is niet makkelijk met Hans tegenover je, Hans confronteren, laat je tanden zien. Daarmee bedoel ik trouwens niet dat hij zich agressief moet opstellen, wel assertief.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Een ding moet je het Glazen huis/rode kruis meegeven, ze rapporteren altijd wel keurig waar het geld gebleven is. Maar of het de gevers boeit is een tweede."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Nee hoor, kijk maar terug.quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.
Iets spectaculairs.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.ze zijn fucking nice.![]()
"Punt is gemaakt, Hans."quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet echt het VPRO-geluid dat Teeuwen nu laat horen.![]()
Dit is toch wel sterk, hij combineert zijn gebruikelijke cynisme met televisie en een doorlopend thema.![]()
hij hoeft ook maar iets te zeggen en men lacht hequote:Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Nobelprijs voor de vrede bash is ook wel terecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja het blijft een beetje bij schoppen, en daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.know'm sayin?
word? word.![]()
Er moeten eerst heel veel Afrikanen dood, dat is het alternatief.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij heeft gelijk, aan goede doelen geven is gewoon luiheid .Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nobelprijs voor de vrede bash is ook wel terecht.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef truthortruth het volgende:
Hij heeft gelijk, aan goede doelen geven is gewoon luiheid .
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
pas op hé, ik heb hem ook gewonnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nobelprijs voor de vrede bash is ook wel terecht.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Voor 3fm en de horeca zeker.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor wie?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.![]()
Baas.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
pas op hé, ik heb hem ook gewonnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Meeste 'new atheists' zijn van mening dat religie netto gezien schadelijk is en dat we beter af zouden zijn zonder. En dat ze de schadelijke invloeden willen bestrijden. Niet per se in het geheel, dat ze het willen uitbannen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die nieuw-atheistische school is in mijn ogen een soort materialistische leer die zich bezig houdt met het bestrijden van religie. Overigens is daar niets nieuws aan. Dat was vanaf 1917 de praktijk in de USSR.
Echt atheisme is niet geloven in metafysica. Niets meer en niets minder.
Tsjah de USSR... De leiders van het communisme hadden een mooie erfenis van de tsaar die zelf als halve afgod werd vereerd. Handig om dat zelf over te nemen en de rest uit te bannen. Maar andere discussie.It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.![]()
Nee, ik vind Teeuwen zelden grappig.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij hoeft ook maar iets te zeggen en men lacht he![]()
Goh, 6 miljoen haalden ze op toch? Een middelmatige gemeente in Drenthe spendeert dat waarschijnlijk aan het verbouwen een viaduct en het onderhouden van een paar honderd meter riool.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.![]()
Ik ben niet gelovig, maar ik zie zeker de waarde van bepaalde aspecten van religie.
Zo is de angst voor het hellevuur een goede methode om tokkies op het rechte pad te houden.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Amen.Als het pannen van daken waait
Geef een tientje aan het glazen huis en het is niet jouw schuld dat Afrikaanse kindjes dood gaan. Ik maak me er overigens ook schuldig aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef truthortruth het volgende:
Hij heeft gelijk, aan goede doelen geven is gewoon luiheid .![]()
![]()
![]()
als iedereen in de westerse wereld een tientje per jaar geeft om problemen in de derde wereld op te lossen dan zou er niets aan de hand zijn, mits het geld goed besteed wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef een tientje aan het glazen huis en het is niet jouw schuld dat Afrikaanse kindjes dood gaan. Ik maak me er overigens ook schuldig aan.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Tony Blair in een debat: het lukt nooit.
Als het pannen van daken waait
Ik geef niets. Maak jij het tientje dat ik niet geef extra over? Dat zou een nobel offer zijn!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
als iedereen in de westerse wereld een tientje per jaar geeft om problemen in de derde wereld op te lossen dan zou er niets aan de hand zijn, mits het geld goed besteed wordt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ik zie een beetje voor me dat er iemand met een bordje staat: "Lachen!" "Applaudiseren!" "Joelen!"quote:
Live for now, forget forever![]()
Ik doe genoeg aan goede doelen, zowel in werkzaamheden als geld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik geef niets. Maak jij het tientje dat ik niet geef extra over? Dat zou een nobel offer zijn!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
mag dat wel ?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.I'm not the girl in the picture..![]()
dat wordt opgepikt door media, dat zet hem weer in de spotlight.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Dat is echt iets van de jaren '70 ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.![]()
![]()
Heb het jaarrapport van Rode Kruis wel eens doorgelezen, maar de getallen die ze helpen zijn doorgaans nogal ruim gerekend en regelmatig worden personen dubbel geteld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Een ding moet je het Glazen huis/rode kruis meegeven, ze rapporteren altijd wel keurig waar het geld gebleven is. Maar of het de gevers boeit is een tweede.
Het probleem is dat er net als bij vrijwilligerswerk een industrie is ontstaan die niet gericht is op het zo effectief mogelijk mensen helpen maar het helpen van mensen commercieel zo effectief mogelijk uit te buiten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Of een lachbandje onder de stoelenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zie een beetje voor me dat er iemand met een bordje staat: "Lachen!" "Applaudiseren!" "Joelen!"![]()
![]()
Roken op tv, dat is lang geleden.Als het pannen van daken waait
tv's van tegenwoordig smelten ook niet zo snel meer door. De techniek is wat anders tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Goed zo jongen! Zeg nu ook je internetabonnement op. Het uitgespaarde geld kan naar Afrika!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik doe genoeg aan goede doelen, zowel in werkzaamheden als geld.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Johan Derksen ziet groen van jaloezie.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Roken, bah.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat de VPRO geld kosten. Mag volgens mij niet meer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.
Vroeger was het heel gewoon om aan tafel te paffen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik zie hem niet rokenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
![]()
Ja, dat zal het zijn.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Theo van Gogh deed dat nog altijd in z'n talkshows. Daarna niet meer gezien. Dat roken dan, of ja, Theo ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Wat stoer. Hij durft te roken op TV. Wat een rebel, wat een revolutionair.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik mis Theo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Theo van Gogh deed dat nog altijd in z'n talkshows. Daarna niet meer gezien. Dat roken dan, of ja, Theo ook niet.![]()
Laatste keer zal wel Derksen ofzo zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon zin in een peuk, dat zo ook nog gewoon kunnen hè.Niet een paar uur zonder kunnen
Bovendien geloof ik dat niet. Dit is echt zo'n actie waar de geenstijlrukkertjes een keiharde plasser van krijgen, dat streelt zijn ego nogal.know'm sayin?
word? word.![]()
Ja klopt. Vroeger zag je het sowieso vaker. Maar ik denk dat het niet doorgaat deze keer.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Theo van Gogh deed dat nog altijd in z'n talkshows. Daarna niet meer gezien. Dat roken dan, of ja, Theo ook niet.![]()
Is nu werkelijk alles dat Teeuwen zegt of doet grappig, briljant of geweldig?quote:
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
je kunt er wel een grapje van maken om je eigen gebrek aan inzicht te verbloemen, maar echt grappig is het niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Goed zo jongen! Zeg nu ook je internetabonnement op. Het uitgespaarde geld kan naar Afrika!There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Doet me denken aan Sonja in de jaren 80quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef golfer het volgende:
Wat stoer. Hij durft te roken op TV. Wat een rebel, wat een revolutionair.![]()
![]()
#zg13 ?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
al die mensen die als hij gaat roken nu dat verbinden aan stoer en rebels en met opzet dat doen associërenwie weet is hij wel gewoon verslaafd
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Tom Barman deed t stiekem, tussen 2 fragmenten door, maar vergat dat t fragment ook ergens weer afliep.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
zomergasten lijkt me logischer.quote:There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Daar rookt bijna iedereen omdat Wilfried gelukkig geen zeikerd is.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef YogaLove het volgende:
Katja zat bij 24 uur met... ook gewoon te roken.![]()
Dat gevoel zal ook altijd terug koomen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Knap dat je dat zo zeker weet. Ik vind het sneu dat hij niet zonder kan, maar dit soort conclusies zou ik er niet aan willen verbinden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]Niet een paar uur zonder kunnen
Bovendien geloof ik dat niet. Dit is echt zo'n actie waar de geenstijlrukkertjes een keiharde plasser van krijgen, dat streelt zijn ego nogal."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nee, maar als je het vergelijkt met andere mensen die op tv verschijnen... duidelijk meer dan gemiddeld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is nu werkelijk alles dat Teeuwen zegt of doet grappig, briljant of geweldig?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik denk ook dat men er teveel achter zoekt eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
al die mensen die als hij gaat roken nu dat verbinden aan stoer en rebels en met opzet dat doen associërenwie weet is hij wel gewoon verslaafd
ze zijn fucking nice.![]()
tussen de fragmenten doorquote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tom Barman deed t stiekem, tussen 2 fragmenten door, maar vergat dat t fragment ook ergens weer afliep.
DeLuna vindt me dik ;(
Hij heeft nog geen peuk aangestoken of hij is al afgebrand.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Wie weet is het gewoon een chocoladesigaret.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
![]()
![]()
Die hebben geen filter.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie weet is het gewoon een chocoladesigaret.know'm sayin?
word? word.![]()
En Tygo te blowen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef YogaLove het volgende:
Katja zat bij 24 uur met... ook gewoon te roken.ze zijn fucking nice.![]()
Ja, en als je lekker zit te ouwehoeren wil je daar een lekker sigaretje bij.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
Maar nee, dat is dan opeens weer pseudo rebels. ?Als het pannen van daken waait
toedels.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nice one.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft nog geen peuk aangestoken of hij is al afgebrand.Als het pannen van daken waait
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.![]()
Dat was zijn bedoeling natuurlijk ook, effect dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.know'm sayin?
word? word.![]()
Heel Nederland zit op het puntje van z'n stoel. Zal ie wel? Zal ie niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.Live for now, forget forever![]()
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Alleen het pakken van de sigaret heeft in ieder geval al effect, hier hebben we het er nu ook al een paar minuten over.![]()
![]()
Ik denk dat hij die sigaret gewoon tijdens het volgende fragment gaat oproken en hem alvast heeft gepakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was zijn bedoeling natuurlijk ook, effect dus.![]()
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Veel leuker geloof dan die zeikerige gereformeerden en moslims.quote:TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Ja dat is een goede vraag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?![]()
Ja idd, valt me tegen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef remlof het volgende:
Half tien geweest en Hans heeft nog niet gejanktknow'm sayin?
word? word.![]()
Allebei.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Zegt dat wat over z'n actie of over de rest van dit programma?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: