Nee hoor, kijk maar terug.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een punt, maar geen alternatief.
Iets spectaculairs.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
"Punt is gemaakt, Hans."quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is niet echt het VPRO-geluid dat Teeuwen nu laat horen.
hij hoeft ook maar iets te zeggen en men lacht hequote:
Ja het blijft een beetje bij schoppen, en daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
Er moeten eerst heel veel Afrikanen dood, dat is het alternatief.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef De_Fietser het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nobelprijs voor de vrede bash is ook wel terecht.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef truthortruth het volgende:
Hij heeft gelijk, aan goede doelen geven is gewoon luiheid .
pas op hé, ik heb hem ook gewonnen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nobelprijs voor de vrede bash is ook wel terecht.
Voor 3fm en de horeca zeker.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.
Voor wie?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het Glazen Huis is een hoop op-de-borst klopperij van een paar omhooggevallen DJ's maar levert wel veel op.
Baas.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
pas op hé, ik heb hem ook gewonnen.
Meeste 'new atheists' zijn van mening dat religie netto gezien schadelijk is en dat we beter af zouden zijn zonder. En dat ze de schadelijke invloeden willen bestrijden. Niet per se in het geheel, dat ze het willen uitbannen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die nieuw-atheistische school is in mijn ogen een soort materialistische leer die zich bezig houdt met het bestrijden van religie. Overigens is daar niets nieuws aan. Dat was vanaf 1917 de praktijk in de USSR.
Echt atheisme is niet geloven in metafysica. Niets meer en niets minder.
Nee, ik vind Teeuwen zelden grappig.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
hij hoeft ook maar iets te zeggen en men lacht he
Goh, 6 miljoen haalden ze op toch? Een middelmatige gemeente in Drenthe spendeert dat waarschijnlijk aan het verbouwen een viaduct en het onderhouden van een paar honderd meter riool.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Geef een tientje aan het glazen huis en het is niet jouw schuld dat Afrikaanse kindjes dood gaan. Ik maak me er overigens ook schuldig aan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef truthortruth het volgende:
Hij heeft gelijk, aan goede doelen geven is gewoon luiheid .
als iedereen in de westerse wereld een tientje per jaar geeft om problemen in de derde wereld op te lossen dan zou er niets aan de hand zijn, mits het geld goed besteed wordt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geef een tientje aan het glazen huis en het is niet jouw schuld dat Afrikaanse kindjes dood gaan. Ik maak me er overigens ook schuldig aan.![]()
Ik geef niets. Maak jij het tientje dat ik niet geef extra over? Dat zou een nobel offer zijn!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
als iedereen in de westerse wereld een tientje per jaar geeft om problemen in de derde wereld op te lossen dan zou er niets aan de hand zijn, mits het geld goed besteed wordt.
Ik zie een beetje voor me dat er iemand met een bordje staat: "Lachen!" "Applaudiseren!" "Joelen!"quote:
Ik doe genoeg aan goede doelen, zowel in werkzaamheden als geld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik geef niets. Maak jij het tientje dat ik niet geef extra over? Dat zou een nobel offer zijn!
mag dat wel ?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Gaat hij roken! Dat heb ik echt in tijden niet meer op tv gezien.
dat wordt opgepikt door media, dat zet hem weer in de spotlight.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Dat is echt iets van de jaren '70 ofzo.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Heb het jaarrapport van Rode Kruis wel eens doorgelezen, maar de getallen die ze helpen zijn doorgaans nogal ruim gerekend en regelmatig worden personen dubbel geteld.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Een ding moet je het Glazen huis/rode kruis meegeven, ze rapporteren altijd wel keurig waar het geld gebleven is. Maar of het de gevers boeit is een tweede.
Of een lachbandje onder de stoelenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik zie een beetje voor me dat er iemand met een bordje staat: "Lachen!" "Applaudiseren!" "Joelen!"
tv's van tegenwoordig smelten ook niet zo snel meer door. De techniek is wat anders tegenwoordigquote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Goed zo jongen! Zeg nu ook je internetabonnement op. Het uitgespaarde geld kan naar Afrika!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik doe genoeg aan goede doelen, zowel in werkzaamheden als geld.
Johan Derksen ziet groen van jaloezie.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |