dat was dramatisch jaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Haha, een kennis van me probeerde dat te organiseren in Eindhoven.
Wat een blamage. Kostte nog belachelijk veel gemeentegeld.
Glazen huisje.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef shmoopy het volgende:
Tegen heilige huisjes aanschoppen, heerlijk.
Mooi is dat, inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Haha, een kennis van me probeerde dat te organiseren in Eindhoven.
Wat een blamage. Kostte nog belachelijk veel gemeentegeld.
Nee, zomergasten is een televisie-avond over televisie. Mensen die graag zichzelf horen praten over zichzelf zijn er al genoeg op tv, zelfs bij zomergasten helaas.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef AmaninFull het volgende:
Aan de ene kant vind ik het vermoeiend en vrij laf dat Teeuwen zich voor de zoveelste keer weigert bloot te geven en altijd maar "stoer' probeert te doen in zijn onverschilligheid. Ik geloof het nl. niet, hij is niet onverschillig, het is allemaal een act. Ik ben hier niet om een cabaret show van Teeuwen te zien, ik wil de echte Teeuwen kennen, dat is de hele bedoeling van dit programma
Laten we de Stalinkaart nog eens trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Die nieuw-atheistische school is in mijn ogen een soort materialistische leer die zich bezig houdt met het bestrijden van religie. Overigens is daar niets nieuws aan. Dat was vanaf 1917 de praktijk in de USSR.
10 jaar te laat. Nu zal het wel ingezakt zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Claudia de Breij aan een kruis, naakt.
Waarom niet? Je kunt ook altijd de inquisitie-kaart trekken.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Laten we de Stalinkaart nog eens trekken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:16 schreef AmaninFull het volgende:
Aan de ene kant vind ik het vermoeiend en vrij laf dat Teeuwen zich voor de zoveelste keer weigert bloot te geven en altijd maar "stoer' probeert te doen in zijn onverschilligheid. Ik geloof het nl. niet, hij is niet onverschillig, het is allemaal een act. Ik ben hier niet om een cabaret show van Teeuwen te zien, ik wil de echte Teeuwen kennen, dat is de hele bedoeling van dit programma en hij zou daar wel enigzins aan mee moeten werken (dan komt nu waarschijnlijk het quasi grappige "ik moet helemaal niets!" maar nee daarmee komt ie nu niet weg).
Anderzijds moet ik zeggen dat De Jong hem hier wel op mag wijzen. Hij moet zich vermannen en, ik weet het is niet makkelijk met Hans tegenover je, Hans confronteren, laat je tanden zien. Daarmee bedoel ik trouwens niet dat hij zich agressief moet opstellen, wel assertief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |